Kymmenen väärää tapaa ajaa jokkista
Löydätkö filmistä Bunnyn?
Kymmenen väärää tapaa ajaa jokkista
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote: Kymmenen väärää tapaa ajaa jokkista
Bunny ajaa ilmeisesti ekstaasissa aina.
Oooo, valkonen jänis vetää perässänsä liimaa. Vedän budii mielummin ku pirii Oooo, valkonen jänis vetää perässänsä liimaa. Pirii mielummin ku heroiinii Oooo, valkonen jänis vetää perässänsä liimaa. Vedän budii mielummin ku pirii Valkonen jänis vetää perässänsä liimaa. Kaikist mieluiten vedän psykedeelii
Viiksipakko tänne FRC:eelle jottei kaikki hiipparit ja kouvostolaiset tule tänne höyrimään. Sillon ois jokkista joka päivä!
Joku alkoi jo juhlimaan uuttavuotta.
Vastauksena käyttäjälle Mace
I JMM94 I wrote:
Sama täälläpäin.
Täällä vedettiin raketteja ilmaan jo tiistain ja keskiviikon välisenä yönä :D Kai sitä pitäs huomenna paukutella oikee kunnolla ku raketteja enon kanssa ostettiin yhteensä 300€ ja viime vuodelta jäi joitakin. Tosin ite maksoin raketeista vaan 50 nii ei se niin haittaa. Harvemmin tulee laitettua raketteihin penniäkään saatikaan noin paljoo, mutta tää onkin nyt juhlavuosi. :D
Raketit on tänä uv:na "meh". Säästyypä nekin vähät rahat mitä niihin olis tuhlannu..
Vastauksena käyttäjälle Pottae
Pottae wrote: Raketit on tänä uv:na "meh". Säästyypä nekin vähät rahat mitä niihin olis tuhlannu..
Kompfh.
En ostanna raketin rakettia.Hetken ilo kun paukkuu ja rätisee.Ostan vaikka sukat niillä rahoilla.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Isot raketit on ihan jees
True.
En ole koskaan ostanut raketteja, siinähän onkin jo varmaan säästänyt muutaman tunnin baarikeikan.
Kerran oon ostanu raketteja ja pelkkää rahan haaskausta... Miks maksaa siitä että sormet jäässä sytyttää niitä kun ilmatteeks voi kattella muiden raketteja. Tietysti jos kaikki tekee samoin nii kattellaa sitte vaa tähtiä
I JMM94 I wrote: Kerran oon ostanu raketteja ja pelkkää rahan haaskausta... Miks maksaa siitä että sormet jäässä sytyttää niitä kun ilmatteeks voi kattella muiden raketteja. Tietysti jos kaikki tekee samoin nii kattellaa sitte vaa tähtiä
Samaa mä mietin mutta kyllä sitä nyt kerran pitää ostaa :) Toki olen paha poika ja mulla on tähtisäde tikkujakin 8-D
Tähtisädetikkuja! Vähä ne on rajuja. Tulee varmaa K18 =D
I JMM94 I wrote: Tähtisädetikkuja! Vähä ne on rajuja. Tulee varmaa K18 =D
Ne on K-18 :D
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote:
Samaa mä mietin mutta kyllä sitä nyt kerran pitää ostaa :) Toki olen paha poika ja mulla on tähtisäde tikkujakin 8-D
Varovasti sitten niiden kanssa et sähellä niiden kanssa Muumilimsapäissäsi !
TehBigBunny wrote:
Varovasti sitten niiden kanssa et sähellä niiden kanssa Muumilimsapäissäsi !
Joo, tarkoitus olisi pysyä Pepsi + Battery linjalla, etten niin hurjia aineita kun Muumilimu käytä! Muisti menee kuitenkin taas Muumilimpparista : (
Hyvä hyvä !
TehBigBunny wrote: Apple nurin ja Blackberry jäässä ...
mä haluun tollasen eggsboxin :D
mannet päätti näköjään juhlia uuttavuotta jo nytten, tuli huomattua/kuultua äsken kun olin koiraa kusettamassa. Siellä ne huuteli 'hoi veliseni, pist raha tuhkana taivaalle'
Kirjaudu sisään vastataksesi.