PPPP

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote: Pitäisköhän laulaa jotain?

YYKAAKONEE! Kaikki messiin!

Kyllä lauletaan ja kovaa, sillai että Kirveskin herää!

Schimanski76
/

Onko se kirvesmies jo unten mailla ja Hartsan kainalokarvoissa.

Kirves ossoo sen laulun hyvin joka menee:

Marja-Liisa Haemaelaenen on uusi maailmanmestari,Hei! Maailmanmestari Hei! maaailmanmestari!

hulluseon
/

Minä oun vähän aikaa poikessa ja täällä on kaikki heti känni päällä. Ei ole reilua.

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Minä oun vähän aikaa poikessa ja täällä on kaikki heti känni päällä. Ei ole reilua.

Hullu,Tua FRC:n Sulo Kokki.

vaiski75
/

Ei me olla känni päällä, vielä!

Kirves ja Bunny nukkuu, joten sun pitää olla hiljaa ja Eissi pelaa jotain viltun matopeliä. Mä sain melkein pesää, no se daami ei vielä ollut ihan varma tuosta, mutta minä olin. Pitää olla kohtelias ja kyllä oikeasti tarjosin syötävää ensin... Mutta ei... En saanut joten menen nukkumaan ja pelaan aamulla Forzaa.

Aliboz
/

Johan rupiaa tympimään, pitäisi vielä ainakin 12 tuntia olla hereillä...

hulluseon
/

Vieläkö täällä on kaikki kännissä? Tai Warjohan ei ole. Se on taas jossain irvistelemässä ja ajelemassa Tatsunilla.

Mutta uskaltaako tänne jo suurinpiirtein selväpäiset tulla vai vieläkö Skimmyllä on täysi vauhti päällä?

FINBULLET
/ /

Enpä ole koskaan ymmärtänyt mitä hienoa on juomisessa.Mutta ei kuulu mulle mitä teette.

Pure Black40
/

Mä olen joutunut pitämään jo toista päivää turbaani kiinne, ei täällä juobbojen keskellä selvällä mitään asiaa ole.

vaiski75
/

Puhukee rauhassa...

Mulla on mustaa kahvia iso kupponen ja Skimsteri juo Saipa-Jaffaa kitusiinsa, Bunny taitaa olla -shokissa- sanaton vieläkin..

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote: Enpä ole koskaan ymmärtänyt mitä hienoa on juomisessa.Mutta ei kuulu mulle mitä teette.

Olisiko vaikka tämä se syy?

sjamy
/ /

Ovikello soi eilen siinä klo 22 aikaan, ihmettelin että kuka siellä oikein on? Naapurin tyttö seisoi ovella viskipullo kädessä ja kysyi pääsisikö sisään, päällään hänellä oli toppi ja lyhyt hame, sekä korkkarit. Vastasin että ehdottomasti saat!

Istahdettiin sitten siihen sohvalle ja aloin kyselemään että mikäs hänet tänne toi. Tyttö vastasi että kotona oli niin kauhean tylsää ja teki mieli sokeria.

Nielaisin kuuluvasti.

Olin menossa hakemaan sokeripussia, kun tyttö vetäisi minut kädestä takaisin sohvalle ja sanoi "Puhuin hieman erilaisesta sokerista"

Nielaisin taas kuuluvasti.

Hän kaatoi minut sohvalle selälleen ja asettui hajareisin päälleni.

Nielaisin taas kerran kuuluvasti.

Hän alkoi suudella minua kiihkeästi kaulasta alaspäin.

.

.

.

Heräsin siihen kun koira nuoli naamasta...

Miks unet ei ikinä toteudu? ;(

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle sjamy

sjamy wrote: ...

Huh. Mä ehin jo pelästyä. Onneksi kaikki päättyi lopulta hyvin.

Dawgs before hos, bro!

Wut?

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle sjamy

sjamy wrote: Ovikello soi eilen siinä klo 22 aikaan, ihmettelin että kuka siellä oikein on? Naapurin tyttö seisoi ovella viskipullo kädessä ja kysyi pääsisikö sisään, päällään hänellä oli toppi ja lyhyt hame, sekä korkkarit. Vastasin että ehdottomasti saat!

Istahdettiin sitten siihen sohvalle ja aloin kyselemään että mikäs hänet tänne toi. Tyttö vastasi että kotona oli niin kauhean tylsää ja teki mieli sokeria.

Nielaisin kuuluvasti.

Olin menossa hakemaan sokeripussia, kun tyttö vetäisi minut kädestä takaisin sohvalle ja sanoi "Puhuin hieman erilaisesta sokerista"

Nielaisin taas kuuluvasti.

Hän kaatoi minut sohvalle selälleen ja asettui hajareisin päälleni.

Nielaisin taas kerran kuuluvasti.

Hän alkoi suudella minua kiihkeästi kaulasta alaspäin.

.

.

.

Heräsin siihen kun koira nuoli naamasta...

Miks unet ei ikinä toteudu? ;(

Nyt mänet sen tytön luokse ja pyytät polvillas sitä sokeria. Sitten on suu makia.

Nipsuhuuli
/

Muutan kuukauden päästä HOAS:in soluun eli jätän siis silloin todennäköisesti hyvästit lagittomalle pelaamiselle. Sfinksi tietää, mistä puhun :D

Finski fani
/ /

Vastauksena käyttäjälle Nipsuhuuli

Nipsuhuuli wrote: Muutan kuukauden päästä HOAS:in soluun eli jätän siis silloin todennäköisesti hyvästit lagittomalle pelaamiselle. Sfinksi tietää, mistä puhun :D

=)

Toivottavasti saat mukavat kämppikset. Itelläni kävi ainakin hyvä tuuri, loppujen lopuksi. Aluksi oli sellanen "Meno-miäs," mutta tilalle tuli tosi hyvä tyyppi.

Ja toi netti homma. Se voi riippua paljonkin asuntolasta. Ehkä mulla vaan kävi huano tuuri... =(

// BTW paljos on vuakra, ja kuinka nopia netti?

Schimanski76
/

Yhtään en ole korjannut rapulaa,en yhtään!!!!

^ehkä ihan vähän korvat heiluupi^

Kirjaudu sisään vastataksesi.