Vastauksena käyttäjälle
Schimanski76
Schimanski76 wrote:
Skimmyn legendaarinen levyraati on taas pyörähtänyt käyntiin!!!
Päivitän tilannetta,joka kiinnostaa Metsolan Erkkiäkin.
Tuomareina tänään:Skimmy(tre),TJP69(tre),Tohtori Rautio(LPR)Metsolan Erkki,(Urjan rinteet) ja mei ukko(lpr)
Saanko madollisesti antaa muutaman kappaleen teille, jotta voitte sen sitten kivasti arvostella?
Vastauksena käyttäjälle
vaiski75
vaiski75 wrote:
Saanko madollisesti antaa muutaman kappaleen teille, jotta voitte sen sitten kivasti arvostella?
EHDOTTOMASTI!!!
Vastauksena käyttäjälle
vaiski75
vaiski75 wrote:
Mää kansa, mää kansa!
Mun ehdotus: [linkki http://www.youtube.com/watch?v=x2qi8ett5Fw]Kyuss - Size Queen[/linkki]
Vastauksena käyttäjälle
knoivari
knoivari wrote:
Onkohan kukaan tällä hetkellä ajelemassa jotain?
Taksilla.
Vastauksena käyttäjälle
Schimanski76
Schimanski76 wrote:
Skimmyn levyraadin ideana ei ole ehdottaa omaa suosikkia.
13 piisiä mennyt.Naapurit mennyt.FRC ehkä viel kaveri.
Emmää ehdottanu mun suosikkia, vaikka pidänkin kyseisestä bändistä. Ajattelin vain laittaa jonkin biisin, mistä ehkä saattaisitte pitää, ja olisi mukava kuulla myös arvostelut... =)
Vastauksena käyttäjälle
Finski fani
Finski fani wrote:
Emmää ehdottanu mun suosikkia, vaikka pidänkin kyseisestä bändistä. Ajattelin vain laittaa jonkin biisin, mistä ehkä saattaisitte pitää, ja olisi mukava kuulla myös arvostelut... =)
Hyvä finski! Hyvä skimmy! hyvä Skoda! Paska Skoda!
Vastauksena käyttäjälle
Finski fani
Finski fani wrote:
Huh tua rommi onkin tujua. Potkasee kaiken turhan mielestä...
Tuommosta se ompi...
!http://www.kolumbus.fi/collector.kettunen/Bottles/Spirits/Rum%20Pecoul.jpg!
Pekuulijenkka
Vastauksena käyttäjälle
knoivari
knoivari wrote:
Nyt se sit hajos! Forza 2 ilmestymisestä asti on kestäny mikkisoftan ratti ja hyvin. Huonoo on vaa se että forzaa en pelaa pädillä eli jos rattia ei jostain löydy uutta tilalle nii mun forzailut on forzailtu.
osta mun ratti pois. pelattu/kokeiltu ehkä 10 kertaa
Vastauksena käyttäjälle
Schimanski76
Schimanski76 wrote:
Levyraati jatkuu!!!
HERRA VARJELE!!!!
Mitä viiksimies soittaa seuraavaksi? Mä voin laulaa, alkaa olemaan sen verran vauhtia nyt päällänsä.
Vastauksena käyttäjälle
hulluseon
hulluseon wrote:
Mitä viiksimies soittaa seuraavaksi? Mä voin laulaa, alkaa olemaan sen verran vauhtia nyt päällänsä.
Haavistoa ja poutahaukkaaa!!!!!
Paita puhtaaana!!!!