PPPP

Schimanski76
/

Mie meen vinski fanin rofiiliin hyräilemään Mega-Häkkistä ihan hiljaa.Erejan äänellä.

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote: Mie meen vinski fanin rofiiliin hyräilemään Mega-Häkkistä ihan hiljaa.Erejan äänellä.

Ei se uskalla. Siälä ei oo kuin tyhjiä pulloja. Skimmy saa niistä vaan pahoja unia...

Alchemist FI
/ /

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Alkemistille

Rupes pelottaan... pitää varmaan mennä pimeeseen komeroon piilon, mä kuuntelen täälä vaan klamydiaa

Alchemist FI
/

Nyt piti ruveta juomaan mehua, ei uskalla enään juoda kaljaa. pitää mennä huomenna kattomaan jos ne uskaltais antaa mulle oman kämpän :D

TehBigBunny
/

50.99$ juustolla sitten 5$ per täyte ( max. 4)

Superior tai vege 80.99$

En tiedä onko siinä verot mukana, nuilla kun se ilmoitetaan usiasti erikseen.

Aliboz
/

Kinkku Pekoni Salami Pepperoni Mozzarella Ananas

siinä on mun vakio lätty. vieläkun on pizzeria shinestä tilattu niin kyllä maistuu.

TehBigBunny
/
  1. Metropol special Norm. 8.50 € / Perhe 14.50 €

Täytteet: Ananas, Aurajuusto, Jauheliha, Kinkku, Paprika, Salami

vaiski75
/ /

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: 34. Metropol special Norm. 8.50 € / Perhe 14.50 €

Täytteet: Ananas, Aurajuusto, Jauheliha, Kinkku, Paprika, Salami

Tuohon vielä valkosipuli, niin sellaista mätän parasta aikaa citusiin ja voi jumaleison että on hyvää..

• punaista maitoa, sitä se Jeeuscin valitsisi..
Finski fani
/

Miksi kukaan ei oo kertonu mulle, että Pete Postlethwaite kuoli? RIP. Mahtava näyttelijä! Just näin The Town:kin, jossa se näytteli. Viimoseen asti teki hommia.

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: 34. Metropol special Norm. 8.50 € / Perhe 14.50 € Täytteet: Ananas, Aurajuusto, Jauheliha, Kinkku, Paprika, Salami

Kebab, Kinkku, Tonnikala, Salami... Sitten itse heitellään kotona ananasta päälle. Nam !

Hieman lihapainotteinenhan tuo on :)

Kirjaudu sisään vastataksesi.