PPPP

AJfin
/

kirves wrote:

Töissä, mutta pääsin just pois. Oot tämän kirjoittanut jo sen aikaa sitten, että lienet jo matkalla warjojen valtakuntaan?

Jep, lähettiin jo klo 13 aikoihi.

Vasta eilen illalla hoksasin että fiskars asustaa kuopiossa joten ohi män tällä kertaa. Ens kerran ku tuun sinne päin niin pittää ilmotella ajoissa.

TehBigBunny
/

Maailman hianoin rekisterikilpi ?

( Se otettiin poijjes )

!http://cache.gawkerassets.com/assets/images/12/2008/05/340x_funnylicenseplate.jpg!

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote:

That sick Bastard is eating babies!

Vaiski löytänyt vihdoin elämän kutsumuksensa, jota on hartaasti odottanut jo kivikaudelta asti (pre-internet). Youtube videoiden postajaa! ! !

Hauska oli, lapset lensi näppäimistölle!

vaiski75
/ /

Huomenta.

Kahvi on tippunut ja siitä ei taida riittää kaikille, joten äkkiä ylös sieltä punkasta!

Ihme jästipää tuo Mini-Me ja ikäähän sillä on edelleen 7v. Se pitkän aikaa kulki tuossa uuden Remeksen-kirjan kanssa minun perässä ja yritti kovasti tiedustella mitä kaikkea siinä tapahtuu, ilmeisesti kansikuva oli koukuttava? En vastannut tai ohimennen taisin mainita jotain aikuisten jutuista. Nyt se istuu sohvalla ja on lukenut sitä jo aika monta sivua, aikoo kuulemma selvittää mitä siinä tapahtuu kun Iskä ei kerro..

Ac3Way
/

Sulla on väärät metodit ja protonit, ei tuolla menolla jr:stä tule uutta Litmas Jaria.

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

FGB Mudi wrote: Bye bye Ps3

Kylä ja ei! Laitemyynti tulee kasvamaan todella törkeästi, koska kuka tahansa osaa nyt modata tuon itse ja kaikki nettipelejä myöten toimii normaalisti. Pelien myynti tippuu kivasti, niin vaikuttaa kaikkien kehitykseen ja toimintoihin.

GeoHot julkaisi nuo avaimet 3.1. Niistä tehtiin EBOOT.it kaikille uusille peleille 3.1. Ensimmäinen noiden pohjalta tehty firmis 4.1. Täysin toimiva firmis 5.1

JailBraket lensi romukoppaan kolmessa päivässä..

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote:

Mä olin eilen päivähoidossa niin täti asu perheineen päivähoitajan naapurissa niin niiden Golffille kävi sama kohtalo :D

I FIX !

hulluseon
/

Niin jäi tuossa aamulla kysymättä teiltä muilta viksuilta.

Kun menin aamulla käymään huoltiksella että saisin tankattua auton. No auton sain tankattua ja siirsin sen pois mittarilta, niin yksi tyttö pyysi apua jotta pitäis laittaa renkaaseen ilmaa. No minä ajoin ensin oman auton parkkiin ja menin siihen ilma-vesi pisteelle missä tämä tyttö oli autonsa kanssa. Ilmaa laitoin renkaaseen ja tarjouduin vielä tarkistamaan kaikki muutkin renkaat. Tämä tyttö sitten sen jälkeen kiitti kovasti ja kysy minun numeroa. No minä vastasin että 42, kun arvelin että se katseli minun kenkiä.

Niin ei kai tämä tyttö ole nyt ostamassa mulle uusia kun nämä nykyisetkin on ostettu tänä syksynä. Enkä minä tarvitse vielä uusia.

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Niin jäi tuossa aamulla kysymättä teiltä muilta viksuilta...

Ei. Sitä kävi sääliksi sua kun olit siellä pakkasessa avopäin, kun Hulluna et ymmärtänyt laittaa pipoa päähän ja halusi tietää vain sinun pääsi koon. Uusi myssy tulee Postissa joskus..

Kirjaudu sisään vastataksesi.