[djrunkkari] 20:11 vittu sun tj0 :D:D [paskahuuli] 20:11 hajoo aamuihis!!
PPPP
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote: @Sfinski Tämä on totta,tämä on totta...!!!!
@Kirves Kyä on käynyt monasti mielessä,notta Windowssi saa lähteä miun perheestä pakkaseen paleltumaan.Sain nyt kuitenkin vormatoitua koko paskan ja annan hänelle vielä yhden mahdollisuuden.
Jaahans,sitten pittäis käydä asentelemaan ohjelmia taas uusiksi.Mitään en tietenkään ottanut talteen viltutuspäissäni,vaan rykäsin sileeksi koko hoidon. :)
Siellä katosi pala saksalaista amatööri viihdettä taivaantuuliin.
'Pala' eli sellainen viis petabyteä.
Onks se paljon vai vähä?
67* vuotta HDTV kuvaa :)
[linkki http://www.youtube.com/watch?v=Nk5TJqJAW_I&feature=player_embedded#!]Bunnylle ja vaiskille sopiva laji.[/linkki]
Uusi laji
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Bunnylle ja vaiskille sopiva laji.
Saako tuosta mossauksesta lisä pisteitä?
Finski on ottanut kuvaa omasta juomisestaan ja laittanut sen profiilikuvakseen.
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote:
Saako tuosta mossauksesta lisä pisteitä?
Kato loppuun. ne on kaikki toisiaan parempia! Taijtn...
Latest of Warjomees och Volvocar @ mun profiili ;) pitää wähä mainostaa, vaik oliki tollaane pikkane pätkä vaa ny
Finski fani wrote: Bunnylle ja vaiskille sopiva laji.
Mitä helvettiä! Kaverit just linkkas ton mulle Mublessa ja täälläkin tämä on. On nää hienoja nämä japsit. /Tommotteet ohjelmat pitäis kieltää lailla!
mäpä lähen kattoo kumpi voittaa, mä vai Win7
[linkki http://www.youtube.com/watch?v=WEoV20Ijt6A&feature=related]No idea what is happening here, but I like it...[/linkki]
[linkki http://www.youtube.com/watch?v=2qnkMWM7lTE&feature=related]That's not good...[/linkki]
Finski fani wrote: That's not good...
Nyt se lähtee, oho
Nyt Finski pois sieltä koneelta ja lähdet vonkaamaan jonnekkin kivasti..
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote: Nyt Finski pois sieltä koneelta ja lähdet vonkaamaan jonnekkin kivasti..
Haluisin, muttei pygene... =( Tequila pitää mut tän illan kotona. Hoomenna sitte...
Finski fani wrote:
Haluisin, muttei pygene... =( Tequila pitää mut tän illan kotona. Hoomenna sitte...
Mulla on tuossa Habanero-Tequila muhimassa ja parin viikon päästä maistellaan sitä kivasti pikkubroidin kanssa, veikkaisin semmoista piirroshahmo efektiä silmät pois päästä kun se malttaa saapua tänne asti..
vaiski75 wrote:
Mulla on tuossa Habanero-Tequila muhimassa ja parin viikon päästä maistellaan sitä kivasti pikkubroidin kanssa, veikkaisin semmoista piirroshahmo efektiä silmät pois päästä kun se malttaa saapua tänne asti..
Resepti kiitos. Haluun päästä maistattaa sitä kavereilla. Voi tosin olla hankalaa, kun normi tequilaakaan ne ei suastu juamaan... Well, more for meh...
Ostin pullon Limen makuista Tuborg olutta, eikä ollut hyvää. Haluuko joku tulla auttamaan? =)
Nämä on sitten vain suuntaa antavia, koska tuo habanero on joillekkin oikeasti myrkkyä ja ei sitten leikitä niillä. Eikä sillä Kaktus-viinallakaan..
Mulla oli iso suinen Tequila pullo ollut tuolla jo hetken aikaa jemelissä kaapissa. Laitoin sinne 5kpl kokonaisia Habaneroja pestynä ja pidän ne siellä noin 8. päivää, sitten parikat pois ja juoma on valmista.
Pienikaulaiseen Tequilaan korkeintaan puolikas Habanero pilkottuna neljään osaan ja sen annan olla yleensä kuukauden muhimassa..
Tuo pilkkominen on totaalisesti eri juttu, väkevöittää tuota Habaneroa ihan törkeesti ja nythän ei puhuta mistään kuivatuista jutuista.
Sitten oikeasti lupaathan olla varovainen?!
vaiski75 wrote: Nämä on sitten vain suuntaa antavia, koska tuo habanero on joillekkin oikeasti myrkkyä ja ei sitten leikitä niillä. Eikä sillä Kaktus-viinallakaan..
Mulla oli iso suinen Tequila pullo ollut tuolla jo hetken aikaa jemelissä kaapissa. Laitoin sinne 5kpl kokonaisia Habaneroja pestynä ja pidän ne siellä noin 8. päivää, sitten parikat pois ja juoma on valmista.
Pienikaulaiseen Tequilaan korkeintaan puolikas Habanero pilkottuna neljään osaan ja sen annan olla yleensä kuukauden muhimassa..
Tuo pilkkominen on totaalisesti eri juttu, väkevöittää tuota Habaneroa ihan törkeesti ja nythän ei puhuta mistään kuivatuista jutuista.
Sitten oikeasti lupaathan olla varovainen?!
Jos tarkkoja ollaan, niin Agave ei ole kaktus, vaan liljakasvi... =P
Voisi kokeilla johonkin halpis tequilaan tuota, varovaisuutta noudattaen.
Jos heittää kuivattuja sinne, niin onko määrät millaset?
Finski fani wrote:
Jos tarkkoja ollaan, niin Agave ei ole kaktus, vaan liljakasvi... =P
Voisi kokeilla johonkin halpis tequilaan tuota, varovaisuutta noudattaen.
Jos heittää kuivattuja sinne, niin onko määrät millaset?
Kuivatuista jutuista en ota mitään kantaa, eikä ole mitään hajua..
Mutsi kasvataa Habaneroa kotona ja kuivattaa sen itse, se on totaalisen tappokamaa. Minullakaan ei riitä turpaa eikä pokkaa koskea niihin..
Kirjaudu sisään vastataksesi.