Linnan juhlissa en tunnistanna sitä. Tai siis en minä siellä ollu. Vai olinko?
PPPP
Taas on uutta
Mie en tunne noita, varsinkaan Jykää tossa vasemmalla, ollenkaan.
"Vieraskirja suljettu..."
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: Joo, että semmosta tällä kertaa
Puput popsii ruohoa :)
Jänö jätetty kuvasta pois kun ei ois siihen mahtunut.
Vastauksena käyttäjälle Nikde
Nikde wrote: "Vieraskirja suljettu..."
Aika alhaisella tasolla tuo ironian ymmärtäminen Suomessa... :S Kävin lukemassa kommentteja vieraskirjasta ja en yhtään ihmettele, että se otettiin pois käytöstä. Ehkä vain puolella lukijoista oli menny pointti perille kirjoituksesta kommenttien perusteella..
!http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/urheilu/sekalaiset/2011/1064743.jpg!
Kolmeksi kouluun. Ihq!
Kuudeksi kouluun. Ihq!
No mää sentään pääsen kuudelta. Onkos se Potta jossain aikuiskoulutuksessa, tai jtn.?
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: No mää sentään pääsen kuudelta. Onkos se Potta jossain aikuiskoulutuksessa, tai jtn.?
Aikuislukiossa käyn matikkaa laskemassa :S
Joo-o... Menee hermot tohon bad company2:seen.. Jotta saan my stats näkymään pelissä, joudun tekemään "boostin" bäfän netti saiteilta mun profiiliin. Senkään jälkeen ei joka kerta näjy mun statsit pelissä :C
Fun Cup, tämä täytyy virittää joskus Forssaan !
!http://www.lazzerini.be/photos/carrosserie/Fun-cup2008.jpg!
Vastauksena käyttäjälle FINBULLET
LORD HOPO wrote: Onhan siellä muutama kupla
N. 150 autoa, samaan aikaan radalla, jeesus kristus sentää. Jon noi laitta jonoon peräkkäin ni se jono ois 600m pitkä.
Vastauksena käyttäjälle Tuomo33
Tuomo33 wrote: Joo-o... Menee hermot tohon bad company2:seen.. Jotta saan my stats näkymään pelissä, joudun tekemään "boostin" bäfän netti saiteilta mun profiiliin. Senkään jälkeen ei joka kerta näjy mun statsit pelissä :C
Statsit o wannabeeille ;)
siel o tosiaa vietnamin jälkee ea:lla vissii kussu vähä homma. kai ne sen joskus korjaa.
Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo
DarkWarjo wrote:
Statsit o wannabeeille ;)
siel o tosiaa vietnamin jälkee ea:lla vissii kussu vähä homma. kai ne sen joskus korjaa.
Niin tuota, paremmin tuo toimii kuin Bug Ops. Nyt kuitenkin jo jollain tavalla pystyy CoDiakin veivaamaan. Tosin tuntuu niin pirun helpolle Bäfän jälkeen.
Bug Ops:ssa mulla eilen kivääri ampu koko 5 panoksen lippaan sarja tulena tyhjäks. ja kun heitin vahingossa kranun auton viereen, auto räjähti ja kaikki viholliset mapissa kuoli. boxin uudellen käynistys auttoi tähän vaivaan
uusi posti
Aika kovia suomalaiset iRacingissä. TOP 3:ssa on jopa kaksi suomalaista
POUTIAINEN !
Kirjaudu sisään vastataksesi.