PPPP

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote: Tulooko vyöruusu joskus stressistä? Ei ole omia kokemuksia.Ihme zydeemi on mokoma ruusu.Mites jos bynnu hacattais se ruusu pois? (siuta vähän samassa luonnollisesti)

Niin se lääkätityttö sanoi. Stressi tai huonosti nukkuminen voi laukaista sen.

Kyseessähän on varsin velmu virus, se jää elimistöön verirokosta ja sitten saattaa puhjeta 'koska vaan'

Miulla taitaa olla tuuria kun ei ole mitenkääns isolla alueella eikä sietämättömän kipiä. Lääkettä saa vetää kyllä miehekkäästi. 5x 800mg per päivä.

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: Heh. Finskin illasta ei taida tulla kovinkaan pitkä, jos katsoo tuota tekstiä..

Hianosti meni ilta. Johonkin yhteen saakka jaksoi.... Eroaako tuo mun edellinen viesti mun normaalista teksistä muka jotenkin?

FINBULLET
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote:

Hianosti meni ilta. Johonkin yhteen saakka jaksoi.... Eroaako tuo mun edellinen viesti mun normaalista teksistä muka jotenkin?

Ei oo niin skarpisti kirjotettu kuin aiemmin.Olisikohan humalalla tähän vaikutusta?

RealBlocker
/ /

!http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/8n/77/azvb/63603/743701640.gif!

Schimanski76
/

Yhtään ei oo rapula!!!Mitn en ottana koko viikonloppuna! Raittiusmies on Skimmy,Jeesuksen kaveri!

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote: Yhtään ei oo rapula!!!Mitn en ottana koko viikonloppuna! Raittiusmies on Skimmy,Jeesuksen kaveri!

Mitä, menikö multa aprillipäivä täysin ohi?

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: Muistakaahan tänään 20.00 RITARI ÄSSÄ! :D

5 min katsomisen jälkeen lähin kyselemään naapureilta haulikkoa lainaksi.

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote: Lainasko?

Ikävä kyllä homma meni siihen, että naapurit olivat kaikki kuumia naisia ja kaikenlisäksi vielä nymfomaaneja. Panin kaikkia, mutta haulikkoa en saanut kyllä lainaksi.

hulluseon
/

Älä Warjo hyvä päästele noin sivistyneitä sanoja suustasi. Voi tulla muilla pää kipeäksi kun joutuu ajattelemaan. Itse nielettelin just sangollisen Panadolia.

DarkWarjo
/

Joo, tosiaan tasauspyörästön lukot ei taho aina oikee pitää, levylukko ja levyt ilm. lopussa... Liekkiä tuo tarjoilee todella helpolla, monesti ihan normi pykällyksessäkin. hieman se rikkaalla käy :)

Kirjaudu sisään vastataksesi.