PPPP

Nipsuhuuli
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Takana koitetaan matkia Nipsua.

Paitsi se on ihan huono matkimaan !

MrD St Jimmy
/

Aaaaarrrgggghhhh! Nipsun avatari jokapuolella. Ei tota enää oikeesti pysty katsomaan :)

hammeredhuoh
/

Mitä jos tekisimme niin, että kaikki laitamme tuon nipsun avatarin käyttöön?

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: Ei kai se silmä oikeasti mennyt rikki?! Puhutaanhan me nyt vaan siitä simmun ympäristöstä?

Ei männy silmä rikki.Hieno vekki simmun yläpuolella.Laastarilla ja pipalla peitämme sen hienosti.

Tämä olikin ensimmäinen loukkaantuminen tänä vuonna.Viime vuonna meni ihan liikaa Skimmystä paikkoja rikki.Pitää hommata joku lauantai-vakuutus.

Jokkis/Saipa-vakuutus,tsihihihihi..... :)

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle hammeredhuoh

hammeredhuoh wrote: Mitä jos tekisimme niin, että kaikki laitamme tuon nipsun avatarin käyttöön?

JOOOOOOO

TehBigBunny
/

Vapaa-ajan vakuutus on kyllä hewletin viisas sijoitus. ^( Ei kata Jokkista)^

hulluseon
/

Muistaakseni taitaa olla 140€ vuodessa, ainakin mulla on. Yhtiöstä riippuvainen on tietysti hinta. Meinasi olla vähän kyselyä silloin siitä tippumisesta.

Latetzki
/

!http://www.feissarimokat.com/files/2011/02/laiton-leffa.png!

hulluseon
/

Kiits Late. Äskön viltutti hirveesti kun pomo soitti ilmottaakseen että huomenna on kiinteistöjen puhdistusta koko päivän, mutta nyt naurattaa

FINBULLET
/

Ei jumankauta !http://1.bp.blogspot.com/_m0FM310gs-Q/TP0r4YG4tHI/AAAAAAAAAAc/umrOqnKn8zM/s1600/facepalm-face-palm-facepalm-demotivational-poster-1223672935.jpg!

vaiski75
/

Ei ollut uusi TDU niin hyvä kuin toivoin..

Martinakin oli ennen paremman näköinen, mutta tyhmyys on säilynyt.

Mä modaan mun rattiin kytkimen joka toimii aina kun kiskaisee vaihde läpyskästä, mikä loistoajatus ja tunnelman kohottaja..

hulluseon
/

No niin kaikki karvaiset kaverit. Hullu setä menee taas huomenna aiheuttamaan pahennusta Mualiman Navan läheisyyteen. Ehkä tällä kertaa piilottelen Joonaksen auton, kun Kirves setä huutaa aina aamulla pahalla äänellä. Ja pomolle on vähän vaikea selittää miksi JD:n konepellissä on taas kirveen jälkiä. Huonosti ymmärtävät nämä muut huumoria. Ehkä pikkusen Anttilan seinään voin kauhalla hipasta, pääsee vartijat ihmettelemään kuka siihen kauppaan haluaa murtautua.

IL3
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: Ei ollut uusi TDU niin hyvä kuin toivoin..

Kerroppa toki lisää

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle IL3

IL3 wrote:

Kerroppa toki lisää

Mä yritän testailla vielä lisää ja sitten kerron tarkemmin oman mielipiteen..

RealBlocker
/

On se mukavaa mennä kouluu ihan turhaa. Soitin äsken kaverille ja kysyin missä meillä on tunti? No se vastas että ne oli lähteny klo 8:00 bussilla Lahtee, johokki maalitehtaalle. Nyt täytyy sitte oottaa reilu tunti, että pääsee bussilla kotii.

FINBULLET
/

Mistä te noita saatte näin aikasin??Tilaatteko ulkomailta vai?Tiskin alta?Pimeiltä kujilta?

TehBigBunny
/

!http://www.fohguild.org/forums/attachments/screenshots/159666d1293098340-funny-strange-random-pics-yarr.jpg!

Kirjaudu sisään vastataksesi.