PPPP

Tuomo33
/ /

Hmm. Ettei vaan finski, ois opiskelemassa lähihoitajaksi?

Edit: Ja onnea haastatelun, toivotavasti paikan saat.

Finski fani
/

Ei nys kuiteskaan. Se on Makaun hommia... =)

Ympäristötekniikan insinööriksi opiskelen...

hulluseon
/

Niin Sfinskistä tulee sitten semmonen satuhahmo? No kohta joku kysyy että mikä? No Hullu-setä kertoo. Joulupukki, keijut, menninkäiset ja viisaat insinöörit ovat vain saduissa ilmenevia hahmoja. Jokos ne on sitten siellä opettaneet Sfinskille miten se valkoinen kypärä pidetään tahrattomana?

^Carcuun taas juoksee hän thihiihihihiihi^

Finski fani
/

Meille jaettiin jo ensimmäisellä viikolla mikroliina ja karate kid-dvd. Karate kidistä opitaan kuinka käsiä liikutetaan kypärää mikroliinalla hinkatessa. Ei ole niin helppoa, kuin luulisi...

Onhan se valkoinen kypärä kuin kruunu kaikkien niiden keltasten kypärien seassa.

hulluseon
/

Myö kirjutettiin entisellä työpaikalla johtavanmestarin, tai joku muu hieno nimi sillä oli, kypärän taka osaan notta satuhahmo. Sehän repi pelihousut ja hanskat siihen paikkaan kun äkkäs sen tekstin.

Alchemist FI
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Ei piä ottaa niin tosissaan... Musta olis mahtavaa olla satuhahmo! =)

Sit sä oisit vähän niinkun jeesus ja nalle puh sekä kumppanit :D

Finski fani
/ /

Niin juu onneksi musta ei mitään johtajaa tule. Mä oon se heppu, joka istuskelee jossain nurkassa, ja ottaa vähän lasipurkkiin lelulapiolla hiekkaa aina sillon tällön. Helppoa hommaa... =)

Alchemist FI wrote:

Sit sä oisit vähän niinkun jeesus ja nalle puh sekä kumppanit :D

Niin, olisko vähän siistii. Voisin ehkä perustaa oman uskonnonkin! Maailman eka totuudenmukanen uskonto, sillä mähän oon olemassa...

DarkWarjo
/

Finski fani wrote:

Niin, olisko vähän siistii. Voisin ehkä perustaa oman uskonnonkin! Maailman eka totuudenmukanen uskonto, sillä mähän oon olemassa...

PIIPPÖL! PILIIV IN MII! :D

Joo ei, satuhahmo siinä missä muutki :D

Alchemist FI
/

Nii sä saat vaan ottaa ne näytteet, ite ku otan näytteitä nii niille pitää kans tehä ne analyysitkin :)

vaiski75
/

Uudessa Shiftissä on Skimmyn Bentley mukana ja ihan kaksin kappalein?!

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle Alchemist FI

Alchemist FI wrote: Nii sä saat vaan ottaa ne näytteet, ite ku otan näytteitä nii niille pitää kans tehä ne analyysitkin :)

No sehän tietysti riippuu näytteistä ja mitä tutkitaan. Jotkut pitää viiä labraan ja jotkut voi tehä paikanpäällä. Eikä niihin analyyseihin mee kuin muutama minsa + odottelut... =)

Ootkos sääki satuolento?

Alchemist FI
/ /

Finski fani wrote:

No sehän tietysti riippuu näytteistä ja mitä tutkitaan. Jotkut pitää viiä labraan ja jotkut voi tehä paikanpäällä. Eikä niihin analyyseihin mee kuin muutama minsa + odottelut... =)

Ootkos sääki satuolento?

Ei, kyllä mä oon ihan perus laborantti vaan :)

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote: Mies menee ja mies tulee ja mies vastaa itse kulkusistaan.

I FIX !

FINBULLET
/

!http://www.ksml.fi/multimedia/dynamic/00034/J011346X_34461b.jpg!

Kirjaudu sisään vastataksesi.