PPPP

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

FGB Mudi wrote:

09-10 :)

Mudi! Joku olisi voinut mennä halpaan makkaraan, eikun vaan halpaan..

hulluseon
/

UAZ, tuttu peli ja näköjään tämä suuri moottoriguru ei osaa edes välikaasu vaihtoa.

Alunperin kyseinen "auto" oli tarkoitettu Neukkulassa kertakäyttöiseksi. Ei bensatankin täyttö mahdollisuutta, ei öljyproppua yms. Mutta kun näitä hirvityksiä sai joka kerta kun vaikka tilasi tykin neukkulasta, niin meidän herrat suuressa viisaudessaan keksivät tehdä niihin muutoksia, jotta näistä ah niin ihanista kulkupeleistä saa nauttia sitten puolustusvoimissa.

TehBigBunny
/

Intissä olin kerran kyydissä muuten ei tarvinnut nauttia kyseisestä -autosta- ajoneuvosta mutta kaverin polttareilla Tallinnassa me ajeltiin tuollaisilla pienet autosuunnistukset. Oli aika kauhiaa.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Reiska keittelee toimistolla kaffea.

Nää on jotain juoksupoikia.

hyvin se o poijaat koulinu ;)

vaiski75
/

Sfäiski haluaa korjata makkaransa, eikun kiusaamisensa ja tässä nämä oikeat tulokset..

FIGMA 2011:

Vuoden innovaatio

• Kinect

Vuoden seikkailu-/tasoloikkapeli

• Super Mario Galaxy 2

Vuoden roolipeli

• Mass Effect 2

Vuoden liikuntapeli

• Dance Central

Vuoden urheilupeli

• FIFA

Vuoden perhepeli (PEGI 3/7)

• Wii Party

Vuoden musiikkpeli

• Dance Central

Vuoden yhteisöllinen peli

• World of Warcraft: Cataclysm

Vuoden toimintapeli

• Red Dead Redemption

Vuoden kotimainen peli

• Angry Birds

Vuoden ajopeli

• Gran Turismo 5

Vuoden peli

• Mass Effect 2
Finski fani
/ /

Toinen perjantai, kun en jaksanut mennä kouluun, vaikka nyt oon jopa ihan hereillä...

Jupe San
/

Heräsin just ja huomasin että kello on 02:09.. Vaihdoin takas normaaliin aikaan ja meni muutama minuutti ja kello näytti taas 02:00..

vaiski75
/

Blue Screen of Nokia

Se oli sitten siinä.. Korkeintaan kolme vuotta ja koko Nokia on myyty jonnekkin muualle. Valittiin kaikista paskin vaihtoehto ja pidetään edelleen se Symbian tallessa, sekä huudellaan Meegon perään..

Ostaisko joku osakkeita, olis vähän kiire?

vaiski75
/

NFS Hot Pursuit vaikuttaa kivalta, miksi mä en ole ennen pelannut tätä?

Criterion Games ei ole pettänyt kertaakaan ja olisikohan seuraava tuotos se BLACK 2?

Kirjaudu sisään vastataksesi.