Vastauksena käyttäjälle Mudinski
FGB Mudi wrote:
09-10 :)
Mudi! Joku olisi voinut mennä halpaan makkaraan, eikun vaan halpaan..
UAZ, tuttu peli ja näköjään tämä suuri moottoriguru ei osaa edes välikaasu vaihtoa.
Alunperin kyseinen "auto" oli tarkoitettu Neukkulassa kertakäyttöiseksi. Ei bensatankin täyttö mahdollisuutta, ei öljyproppua yms. Mutta kun näitä hirvityksiä sai joka kerta kun vaikka tilasi tykin neukkulasta, niin meidän herrat suuressa viisaudessaan keksivät tehdä niihin muutoksia, jotta näistä ah niin ihanista kulkupeleistä saa nauttia sitten puolustusvoimissa.
Intissä olin kerran kyydissä muuten ei tarvinnut nauttia kyseisestä -autosta- ajoneuvosta mutta kaverin polttareilla Tallinnassa me ajeltiin tuollaisilla pienet autosuunnistukset. Oli aika kauhiaa.
näläkä!
Leipä miehen tiellä pitää!
Paitsi karppaajat.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Paitsi karppaajat.
net ei pysy millää tiel?
Kauheet, kun sie huuvat, mulle
Havaa hoblaa
Reiska keittelee toimistolla kaffea.
Nää on jotain juoksupoikia.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Reiska keittelee toimistolla kaffea.
Nää on jotain juoksupoikia.
hyvin se o poijaat koulinu ;)
Sfäiski haluaa korjata makkaransa, eikun kiusaamisensa ja tässä nämä oikeat tulokset..
FIGMA 2011:
Vuoden innovaatio
Vuoden seikkailu-/tasoloikkapeli
Vuoden roolipeli
Vuoden liikuntapeli
Vuoden urheilupeli
Vuoden perhepeli (PEGI 3/7)
Vuoden musiikkpeli
Vuoden yhteisöllinen peli
Vuoden toimintapeli
Vuoden kotimainen peli
Vuoden ajopeli
Vuoden peli
Lol jotkut kirjotukset.
Bacon, FUCK YEAH!!!
Toinen perjantai, kun en jaksanut mennä kouluun, vaikka nyt oon jopa ihan hereillä...
Heräsin just ja huomasin että kello on 02:09.. Vaihdoin takas normaaliin aikaan ja meni muutama minuutti ja kello näytti taas 02:00..
Se oli sitten siinä.. Korkeintaan kolme vuotta ja koko Nokia on myyty jonnekkin muualle. Valittiin kaikista paskin vaihtoehto ja pidetään edelleen se Symbian tallessa, sekä huudellaan Meegon perään..
Ostaisko joku osakkeita, olis vähän kiire?
Ai että kun tää perjantai maistuu makoisalta vapaapäivänä.
NFS Hot Pursuit vaikuttaa kivalta, miksi mä en ole ennen pelannut tätä?
Criterion Games ei ole pettänyt kertaakaan ja olisikohan seuraava tuotos se BLACK 2?
Kirjaudu sisään vastataksesi.