PPPP

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Alchemist FI

Alchemist FI wrote: Hopo on taas asian ytimessä :) katoin just ton 22 Bullets, oli kyllä erittäin hyvä leffa.(ei liity hopon kysymykseen kyllä mitenkään)

Hyvä Alce!

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote: 22 Bulletissa on Jean Reno.Sen vois katsoa.

Ja ikäähän sulla oli se 18? =D

Alchemist FI
/

Nää pari viime vuotta on kyllä ollu ranskalaisten leffojen vuosia, niiltä tulee parhaimmat kauhuleffat ja muutenkin ne osaa tehä elokuvia paremmin ku jenkit, ei oo täynnä niitä tietokone efektejä.

PetuK
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote: Leffaan kattomaa 127 Tuntia. Saa nähä millane leffa seki oikee o.

Heh, oltiin viime viikonloppuna emännän kanssa tuo katsastamassa..aloin pilkkimään :)

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote:

25

Iso nöyrä anteeksi kumartaen.. Tuossa parhaassa nousuhumalassa, kerkesin hetken miettimään sinua toiseksi..

RaabForRehab
/

Vastauksena käyttäjälle FIN xxDRIFTERxx

FIN xxDRIFTERxx wrote: Onkos kellään kokemusta auton hakemisesta ruåtsista? Pitäs uutta autoo katella ja kohtuullisen hintasia on tuolla rajan takana..

http://www.bilweb.se/bil/södermanland/mercedes-eclass-e-55-amg-kombi-svensksåld:12402479?page=3&rpp=25&freetext=mercedes+eclass&action=submit

Mercedes E 55 AMG 133tkm 179 000 kruunua = 20 335 euroa + verot suomeen tuotaessa.

Yks tuttu toi just C-sarjalaisen automaatti-diesel farkkumersun -03 130tkm eikä veroja tullu kun 3 000e

Kokemusta tulee n.kuukauden päästä. 11.3. oon lähössä hakemaan autoa Göteborgin alapuolelta. Mulla on siinä sellanen kaveri mukana kuka on hakenu pari Porschea sveduista aiemminkin, eli omaa kokemusta ei ole. Voin laittaa jotain juttua vaikka ihan omaan topiciin, kun auto on haettu. Siinä oli jotain vähän erikoista säätöä paikallisten papereiden kanssa(ilmoitusosan lähinnä)... Luulisi, että googlen kautta löytyidsi jotain juttuja.

FINBULLET
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote:

Iso nöyrä anteeksi kumartaen.. Tuossa parhaassa nousuhumalassa, kerkesin hetken miettimään sinua toiseksi..

Sattuuhan noita.

Finski fani
/

Ma haluu pelaa Forssaa! Mutta kun ei oo Forssaa eikä matolaatikkoa! =(

Me H8 U Gawd!

Finski fani
/

Mutta kun mun netti ei vörki viäläkään kovin hyvin... =( Ei livestä olis ollu hyövtyä...

EI OLLU MUN VIKA!

~kaikki aina kiusii~

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Mutta kun mun netti ei vörki viäläkään kovin hyvin... =( Ei livestä olis ollu hyövtyä...

EI OLLU MUN VIKA!

~kaikki aina kiusii~

Mulla on aivan loistava ratkaisu tähän, ruvetaan ryyppäämään!

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote:

Mulla on aivan loistava ratkaisu tähän, ruvetaan ryyppäämään!

Näin tehhää!

Finski fani
/

Kuka myöntää? Lainaus salakuunneltua.fi sivustolta: "Olin matkalla Hämeenlinnasta Lahteen bussilla, satuin istumaan iältään noin kolmekymppisen herran eteen. Tämä herra päätti rimpauttaa ystävälleen.

"Moi! Joo kuule, siis siihen risteilyyn kuulu kyllä bussikyydit takasinkin, mutta en mä tiä miten mä onnistuin, heräsin jostain Mynämäeltä. En mä ees tiä missä se on, kai joku 30km Turusta johki suuntaan. Nyt istun bussissa. Kaverit vei vielä mun kengätki mennessään ku ne luuli että mä olin jo lähteny, sain jotkut naisten vaelluskengät lainaan.""

Kirjaudu sisään vastataksesi.