Vastauksena käyttäjälle Alchemist FI
Alchemist FI wrote: Hopo on taas asian ytimessä :) katoin just ton 22 Bullets, oli kyllä erittäin hyvä leffa.(ei liity hopon kysymykseen kyllä mitenkään)
Hyvä Alce!
Vastauksena käyttäjälle Alchemist FI
Alchemist FI wrote: Hopo on taas asian ytimessä :) katoin just ton 22 Bullets, oli kyllä erittäin hyvä leffa.(ei liity hopon kysymykseen kyllä mitenkään)
Hyvä Alce!
22 Bulletissa on Jean Reno.Sen vois katsoa.
Nää pari viime vuotta on kyllä ollu ranskalaisten leffojen vuosia, niiltä tulee parhaimmat kauhuleffat ja muutenkin ne osaa tehä elokuvia paremmin ku jenkit, ei oo täynnä niitä tietokone efektejä.
Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy
MrD St Jimmy wrote: Nyt pojat alotetaan iltajumpat.
Kappas, kun on jumppa suosittua...
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote: Leffaan kattomaa 127 Tuntia. Saa nähä millane leffa seki oikee o.
Heh, oltiin viime viikonloppuna emännän kanssa tuo katsastamassa..aloin pilkkimään :)
Päheet äänet Mazdassa.
Vastauksena käyttäjälle FIN xxDRIFTERxx
FIN xxDRIFTERxx wrote: Onkos kellään kokemusta auton hakemisesta ruåtsista? Pitäs uutta autoo katella ja kohtuullisen hintasia on tuolla rajan takana..
Mercedes E 55 AMG 133tkm 179 000 kruunua = 20 335 euroa + verot suomeen tuotaessa.
Yks tuttu toi just C-sarjalaisen automaatti-diesel farkkumersun -03 130tkm eikä veroja tullu kun 3 000e
Kokemusta tulee n.kuukauden päästä. 11.3. oon lähössä hakemaan autoa Göteborgin alapuolelta. Mulla on siinä sellanen kaveri mukana kuka on hakenu pari Porschea sveduista aiemminkin, eli omaa kokemusta ei ole. Voin laittaa jotain juttua vaikka ihan omaan topiciin, kun auto on haettu. Siinä oli jotain vähän erikoista säätöä paikallisten papereiden kanssa(ilmoitusosan lähinnä)... Luulisi, että googlen kautta löytyidsi jotain juttuja.
Uusi S2K
Ma haluu pelaa Forssaa! Mutta kun ei oo Forssaa eikä matolaatikkoa! =(
Me H8 U Gawd!
Karma kosti siulle kun vaan ryybbäsit etkä ostanu uutta Live-aikaa.
Mutta kun mun netti ei vörki viäläkään kovin hyvin... =( Ei livestä olis ollu hyövtyä...
EI OLLU MUN VIKA!
~kaikki aina kiusii~
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Mutta kun mun netti ei vörki viäläkään kovin hyvin... =( Ei livestä olis ollu hyövtyä...
EI OLLU MUN VIKA!
~kaikki aina kiusii~
Mulla on aivan loistava ratkaisu tähän, ruvetaan ryyppäämään!
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote:
Mulla on aivan loistava ratkaisu tähän, ruvetaan ryyppäämään!
Näin tehhää!
Kuka myöntää? Lainaus salakuunneltua.fi sivustolta: "Olin matkalla Hämeenlinnasta Lahteen bussilla, satuin istumaan iältään noin kolmekymppisen herran eteen. Tämä herra päätti rimpauttaa ystävälleen.
"Moi! Joo kuule, siis siihen risteilyyn kuulu kyllä bussikyydit takasinkin, mutta en mä tiä miten mä onnistuin, heräsin jostain Mynämäeltä. En mä ees tiä missä se on, kai joku 30km Turusta johki suuntaan. Nyt istun bussissa. Kaverit vei vielä mun kengätki mennessään ku ne luuli että mä olin jo lähteny, sain jotkut naisten vaelluskengät lainaan.""
Sfäiski tai Sfinksi.
Kirjaudu sisään vastataksesi.