Äää mikään pasta väsytä.
PPPP
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote: Olo on kun krapulaisella. Tulin viime yönä kotiin joskus kahentoista aikaan kaverin synttäribileistä. Pelasin forzaa neljään asti ja heräsin 20 yli 8. Eilen en syöny muutaku karkkia ja sipsiä vähän. Sit aamulla kun menin kaverille takasin nii mää nukuin päikkärit tyttöystävän kanssa. Sit sieltä piti lähtee joskus kahen aikoihin ja heräsin siihen ku kaveri tuli herättämää. Siitä asti on ollu maha ja pää vitun kipeitä ja silmät iha solmussa. Näiden lisäks itellä on helvetin moinen yskä. JA KAIKKIA KIINNOSTI!
Kun minä olin sinun iässä... ... ... ... ... ... ... olin kotona ja tottelin äitiä.
Tuskin mulla ny mitää kapulaa on mut ihan vitun sekava ja outo olo.
Sokeri krapula.
Vastauksena käyttäjälle FINBULLET
LORD HOPO wrote: Sokeri krapula.
Ei se sekää oo ku en vetäny sokerijuomia. Tosin mä en oo varma sanoko kaveri vitsillä vai tosissaa että yks jaffa on terästettyä. Tosin ei mulla nyt mikää hirvee olo ollu eile. Eikä kahesta karpalolonkero tölkistä näin iso "mies" voi tulla mihkää krapulaa. Niitäkää mä en juonu kokonaa.
Nyt kyllä vähän naurahdin.
Ei oo hauskaa tämä. Päässä viiraa niinkuin aina mutta nyt erilailla.
Sinnout vieläe räkäkännissä. Kahen viikon päästä tulloo Juice Leskinen pommikonneineen ja salamentereineen. Siinäpähän juokset tinosaaruksija karkuun unissas. HA HA HAA!!!
Hyvää harjoitusta aikuisiälle! =)
Hmm.. Ovikello soi, joku muksu huutaa "HAISTA P*SKA!!!", sitten kuuluu juoksua käytävässä ja naapurin ovi menee kiinni.. Naapurin kakarat on kivoja :)
Tänään Top gearissa Pegg+Frost! LUV IT LUV IT LUV IT!
Tai tällaasen kuvan ainaski sain Pegg:n twiitteristä...
Parvekkeelta alas tommosseet.
Vanha parveke.
Toisaalta mukavaa että ne osaavat sensuroida noita kirosanoja.
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Tänään Top gearissa Pegg+Frost! LUV IT LUV IT LUV IT!
Tai tällaasen kuvan ainaski sain Pegg:n twiitteristä...
Mainiota!!
!http://img.youtube.com/vi/FuIOhKtIAcA/0.jpg!
Aamulla mittari näytti rapsakkaa -29 asteen pakkasta, eikun kelkka tulille ja umpihankea nielemään. n.10 kerran "kaivamisen" ja 3h leikkimisen jälkeen olo on kuin pesäpallo maillalla piestyllä.
Mutta eipähän ollu pimiää. Päiväsellä kun kävin huoltsikalla useampi kelkka siitä pihan kautta ohi pärähti. Onneks ei ole noita kikottimia yhtään, henki menis ja rahat.
Joo ei ollu pimiää, mutta saatanan hauskaa! :D
Teen Hullu teille ne maalit ens viikon aikana loppuun. olin viime viikonki ma-la töissä 11-12h/päivä joten ei enää jaksanu boksia käynnistää.
En epäile hetkeäkään, maanantaina itte pyyhkäsin 16 tuntia JD:n pukilla. Tiistaina tyydyin siihen vajaaseen 11 tuntiin. Ei siinä viiti enää mitään ihmeempia viritellä.
Yle Teemalla kokoajan Tissit ruudussa!
Eikun meni jo..
Kirjaudu sisään vastataksesi.