lol !http://www.motifake.com/image/demotivational-poster/0808/blobfish-demotivational-poster-1220122354.jpg!
PPPP
Vastauksena käyttäjälle I bQ I
I bQ I wrote: Ei oikein vakuuta tämä Fallout New Vegas
Bugi esiintyy vaan Steamista ladatuissa peleissä..
hyvää yötä < 3
Sivu uusi bugi taasen.
!http://pics.kuvaton.com/kuvei/awesome_youtube_video.gif!
!http://4gifs.com/gallery/d/165248-1/Keffiyeh_throwing_cash.gif!
mikähän vaivaa boxia ku pitää kauheeta meteliä kokoajan? olisko pölynen tai jotai, vai vaikuttasko se siihen? luulisin että sitä se ainaki on, mutta miten saa pölyn pois tuolta sisältä kun ei tuota kovin helposti aukikaan saa..
Vastauksena käyttäjälle tappi
tappileipa wrote: mikähän vaivaa boxia ku pitää kauheeta meteliä kokoajan? olisko pölynen tai jotai, vai vaikuttasko se siihen? luulisin että sitä se ainaki on, mutta miten saa pölyn pois tuolta sisältä kun ei tuota kovin helposti aukikaan saa..
mul toi boxi piti kauheet metelii kun se oli pystyssa. nyt kun se makaa nii se on aika hiljanen. ja mä ainakin sain pölyt pois kun tumppasin tuulettimen ilmanotto aukkojen eteen..(boxi ehkä kannattaa olla päällä et se ilma menee paremmin läpi). mul ainakin tuli iso pöly pilvi boxist kun tein ton. ja nyt se on tosi puhdas.
Ku pelaa slimmillä kovolta, ei kuulu mitään ääntä. XBOX 360 Slim now only 249,99€ on Jormarket!
Vastauksena käyttäjälle RauhaMees
Rayha300 wrote:
mul toi boxi piti kauheet metelii kun se oli pystyssa. nyt kun se makaa nii se on aika hiljanen. ja mä ainakin sain pölyt pois kun tumppasin tuulettimen ilmanotto aukkojen eteen..(boxi ehkä kannattaa olla päällä et se ilma menee paremmin läpi). mul ainakin tuli iso pöly pilvi boxist kun tein ton. ja nyt se on tosi puhdas.
ei oo ollu pystys, täytyy koittaa laittaa niin:D Entiä voiko se siihe siihen vaikuttaa mutta ei se ainakaa just nyt pidä niin kovaa meteliä. Voishan tuo jo pian hajota että sais ostettua sen uuden mallin:D On tossa ennemmin jo ollu sellanen vika ettei meinaa lukee levyä millään.
Maha kasvaa, tissit kipiänä, aamupahoinvointia ja virtsakin koittaa karata.
Oonx mä rascaana ?
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Maha kasvaa, tissit kipiänä, aamupahoinvointia ja virtsakin koittaa karata.
Oonx mä rascaana ?
Et ole. Perus rapula aamu...
Joo mä guuklasin.
Joko rapula tai sitten Thyroidis Schimanskitis
Löysitkö minkäänlaista parannuskeinoa?
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Joo mä guuklasin.
Joko rapula tai sitten Thyroidis Schimanskitis
Eikös tuo Thyroidis Schimanskitis pelaa Latvian liigassa kiakkoa?
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Löysitkö minkäänlaista parannuskeinoa?
Itsekkin kokenut tuon ja kuulemma auttaa että pitää humala tilaa päällä viikonajan ! TOIMII ! :D
Seinät kaatuu bäälle!??!???!?!? AAPUUVA!!!
I'm back in Finland!
Vastauksena käyttäjälle Pure Black40
Pure Black40 wrote: I'm back in Finland!
I'm big in Japan!
On Penalla sittenkin huolia :(
Ei ole Skimmy tautia täällä, mutta olutta on ja tyhjä pää..
Miten mä kloonaan helpoiten tietokoneen kovon toiselle kovolle, jotta voin sitten heittää tuolla vanhalla vesilintua? Kvaak..
Ei saa heittää Repeä kovolla. Repe kertoo Elmerille. Sitten alkaa wabbit siisön. ÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!
Crtl+Alt+Del toimii aina, paina useita kertoja!
SIVUT!
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote: Ei ole Skimmy tautia täällä, mutta olutta on ja tyhjä pää..
Miten mä kloonaan helpoiten tietokoneen kovon toiselle kovolle, jotta voin sitten heittää tuolla vanhalla vesilintua? Kvaak..
Driveimage XML
Kirjaudu sisään vastataksesi.