Vastauksena käyttäjälle
FINBULLET
LORD HOPO wrote:
Tullut pelattua perkeleesti New Vegasia.Juonesta pelannut varmaan kaksi tehtävää ja loput sitten muita tehtäviä ja yleistä häröilyä.Ei lopu tekeminen ihan heti tässä.
Osaakko kertoa mistä sais heleposti pullonkorkkeja? SPOILER Ei pääse stripille jos ei oo tarpeeksi. Likaisille mielille: en tarkoita stripteaseä...
Vastauksena käyttäjälle
Finski fani
Finski fani wrote:
Osaakko kertoa mistä sais heleposti pullonkorkkeja? SPOILER Ei pääse stripille jos ei oo tarpeeksi. Likaisille mielille: en tarkoita stripteaseä...
Ainakin isoimmista tehtävistä saa paljon korkkeja.Sitten tietenkin kun availee pulloja niin niistä tulee korkkeja ja myymällä tavaroita.
Vastauksena käyttäjälle
Mudinski
Mudinski wrote:
Onx Sfinxii näkyny ?
Tääl mä oon!
Vastauksena käyttäjälle
Finski fani
Finski fani wrote:
Tääl mä oon!
Hyvä ! Pystytkö potkaseen mua päähän ?
Vastauksena käyttäjälle
vaiski75
vaiski75 wrote:
Miksei aikoinaan perustettu FRC-tiimiä, joka olisi sitten maalaillut ja tuunannut ihan rauhassa autoja ym ym..
Täällähän ne kaikki pyörii ja kaikki olisivat hyötyneet tuosta ja olisi voitu tehdä BunnyTimeAttack sydeemejä julkaistavien autojen kanssa.. Ja sanoja kylvän kivasti..
Onko nyt liian myöhäistä vai? =)
Vastauksena käyttäjälle
Mudinski
Mudinski wrote:
Hyvä ! Pystytkö potkaseen mua päähän ?
Mä en oo väkivaltanen persoona, joten sori, en pysty... =(
Vastauksena käyttäjälle
Finski fani
Finski fani wrote:
Mä en oo väkivaltanen persoona, joten sori, en pysty... =(
Teit oikean päätöksen Veli Vincentti. Tästä hyvästä potkaiset minua päähän nyt !
Vastauksena käyttäjälle
TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
EI POTCITA PÄÄHÄN JUMAAAAALAAAAAUTA !
OLISIT VOINUT ALOITTAA UUDEN SIVUN EDES JUMALAUTA KUN ET EDES SINÄ POTKAISSUT !
Vastauksena käyttäjälle
Tuomo33
Tuomo33 wrote:
Jumalauta! Mie oon ihmisten aikaan heränny nytte, tää onpi ihme
Sama homma! Tää on aika perseestä, ehkä... Kattoo ny mitä sitä tälle päivälle keksii,
Vastauksena käyttäjälle
Finski fani
Finski fani wrote:
Alkaa olla huomisen ostoslista valmiina:
Silver Tequila 27.40€
Jägermeister 38.50€
Original lonkero x12 23.88€
Ehkä vielä oluttakin 10-25€
Kallista ellen sanoisi...
Jos nyt huomenissa tulisin järkiini, näin ainakin lompakko toivoo...
No enhän mä kiinnittäny huomiota siihen mikä päivä huomenna, eli tänään, on. Alko ei tiätystikään ole auki... Säästimpähän rahaa. Jee. PRKL!
Vastauksena käyttäjälle
Finski fani
Finski fani wrote:
No enhän mä kiinnittäny huomiota siihen mikä päivä huomenna, eli tänään, on. Alko ei tiätystikään ole auki... Säästimpähän rahaa. Jee. PRKL!
No voihan PRKELE!!!! Mie elin tähän asti lauantaissa, eli eilen meni monta asiaa ohi stana!!!
No sillehän ei voi mitään jos sattuu päivien perässä pysyminen hidastua "vähän"
Vastauksena käyttäjälle
Pure Black40
Pure Black40 wrote:
Kurkku kipeenä ja päätä särkee...
Vodka ja halpa tupakan yhdistelmäsä tosin on nuita haitta puolia, pään särkyyn auttaa loistavasti loiventavat
Ps: FM NETTI TOIMII \o/ tiedossa videointia ja editoimista tänään,toivottavasti ttoimii nyt pidempää