PPPP

Schimanski76
/

Chilen pojat pääsee kohta pinnalle! Niin minäkin! Niillä menee duunarin hommat ihan viltuix.Vilmejä tulloo ja sopimusta kouraan.Sankaritarinaa.Nupit sekoaa.

Tuleekohan yhtään osastoa,joka käsitteleee Chilen kaivostyöoloja?

Tulee,kun Kirves sen kirjoittaa.Nähdään barrikadeilla tai shikaaneissa!!!

Tunnussana:Häkkinen Spa

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote:

Tunnussana:Häkkinen Spa

Se oli ehkä kaikkein hienoin ohitus maailmassa. Ricardo ihmetteli BAR Hondassa että siinä meni Shumi ja SAAKURAN HÄKKINEN TULEE NOIN LÄHELTÄ OHI

Schimanski76
/ /

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote:

Se oli ehkä kaikkein hienoin ohitus maailmassa. Ricardo ihmetteli BAR Hondassa että siinä meni Shumi ja SAAKURAN HÄKKINEN TULEE NOIN LÄHELTÄ OHI

Ja kaikkihan sitä nyt ihaillaan!!!! Masturboidaan

hetetetetettetetetetete,lerssii kouraaan!

PARAS!!!!

Schimanski76
/ /

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote:

Sama Suomeksi

Mie rakastan.Spa,Kyllöne,bynny,ville,kirves,north,Kaija,Väisäsen riitta,parasta mitä tiedän.HULLU

Finski fani
/

Olipas luokkakokous. Muutama litra takana, ja vihdoin sängyssää. Sinne meni tän kuukauden opiskelijatuet...

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

[quote]Finski fani wrote: Olipas luokkakokous. Muutama litra takana, ja vihdoin sängyssää. Sinne meni tän kuukauden opiskelijatuet...[/quomiu

oisit tulna meille!

Finski fani
/ /

Schimanski76 wrote: Finski fani wrote: Olipas luokkakokous. Muutama litra takana, ja vihdoin sängyssää. Sinne meni tän kuukauden opiskelijatuet...

oisit tulna meille!

Misnää asut?

Schimanski76
/

Puikkosen naaburis!!!! Cheeekin hyppyris!!!! Jiupppijaiheihei,en anna mi9kääm tulla tielle.Mä tulin vokittamaan!Sä Tsiikaat voittajaa!!!!

Finski fani
/

Schimanski76 wrote: Puikkosen naaburis!!!! Cheeekin hyppyris!!!! Jiupppijaiheihei,en anna mi9kääm tulla tielle.Mä tulin vokittamaan!Sä Tsiikaat voittajaa!!!!

Selvä.

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote: Skimmi! Ei sitä peräpukamavoidetta suuhun laiteta! Menee kuuppa sekasi.

Kerro tuo sama lahtelaisille ja esboolle.

Pottae
/

Virolaiset rakentaa Itäkeskukseen raitiovaunua! JUMALAU€UUuUTA!

djrunkkari
/

lensin baarista eilen pihalle syykin oli hupaisa liian epätarkat henkkarit. ja viä kauhajoen baaris jossa oon rampannu 1.5 vuotta pian. hellurei ja hellät tunteet

MrD St Jimmy
/

Pystyiskö joku auttaan mikin asentamisessa? Mikki toistaa puheeni kuulokkeisiin, mutta enhän minä omaa puhetta halua kuulla kuulokkeistani kun puhun. Mistä tuon toiston saa pois?

vaiski75
/

Kuka lainaa mulle DTM Mersua hetkeksi?!

Lupasin laittaa maalit Storeen, mutta pitäisi ottaa yksi logo sieltä pois ja eihän mulla köyhällä ole koko autoa enään..

Kirjaudu sisään vastataksesi.