PPPP

Mace
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote:

Ennemmin kannattaa silti ostaa 1x 2GB jos tarvii lisää niin voi ostaa toisen.

Totta tämäkin...

djrunkkari
/

Huomenna tj 30 ja kolmen päivän lomalle. Sunnuntaina vekarajärvelle loppusotaan :) vähiin käy!

FINBULLET
/

Sen takia on Ruffeja eikä Porscheja Forza nelosessa koska EA on ostanut Porschen lisenssin.Aivan.

vaiski75
/

Mä ajelin tänään Parkanossa autolla, kauheesti oli puita edelleen makuullaan..

JMM tuli vastaan kevarilla, jossa oli takahäkillä viisi tyttöä ja seitsemällä ei ollut kypärää.. Siis, niitä juoksi vielä viisi perässäkin.. Kuristimet oli rälläköity poies ja kauheen kokosen Dellorton oli laittanut sinne ei niin kivasti..

Onneksi ei tunnistanut, koska aloin hieman pelkäämään..

Mace
/

MItä mitä.. krhm.. siis tota noin. Mää laskin eka että niitä oli mun kyydissä kuusi ja kun laskin toisen kerran sain taas tulokseksi kahdeksan. Jo on kun en sinua huomannut, oli sen verran keskittymisä jo muutenkin.

/ Niitä puita on siellä sun täällä miten sattuu, en oo vaan ulkona ollut sitten viimekerran jälkeen.

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle JasxaFIN

JasxaFIN wrote:

En osaa sanoa, mutta ilmeisestikin prossu on ihan hyvä valinta, kun kyseisen malliin muistaakseni saa kohtuu varmasti unlockattua kaksi lisäydintä. Johtuen siintä että yleensä ovat neliytimisiä prossuja, jonka erä ei ole päässyt laatuluokituksesta läpi (?).

Edit: Ilmeisestiki muropaketilla ihan artikkelikin tehty asiasta http://plaza.fi/muropaketti/artikkelit/prosessorit/amd-phenom-ii-x2-555-black-edition-nelja-ydinta-alle-satasella

Prossu on ihan hyvä ja melkein kaikista löytyy neljä toimivaa ydintä.. Siis melkein kaikista, niitä on myös kuolleitakin joukossa.. Tuo vakiojäähdytin on vaan aikas pasha, mutta kyllä se kestää sen neljä ydintä kunhan ei kellota..

Kyllä sillä myös pelaa kahdellakin ytimellä, joten no hätä..

Itselläni juuri tuo kyseinen prossu, neljällä ytimellä kivutta ja kelloja 3,8Ghz.. 24/7.. Jäähdyttimenä tämä

Bani jo sanoikin tuo muistiasian..

Näyttiksen vaihtaisin kyllä AMD.n 6850-malliseksi..

Toi Nvidia ei ole kyllä kauheen ripeä..

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: Toi Nvidia ei ole kyllä kauheen ripeä..

Morkkaa Nvidia tuotteita ja saa letcusta!!

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote:

Morkkaa Nvidia tuotteita ja saa letcusta!!

Mulla on molemmissa koneissa vihreät Nvidiat.. Ööö... HTPC.eehen kyllä vaihtuu juuri tuo kyseinen Ratukka, heti kun pääsen takaisin kotio..

^Saunaan miljoonaa carcuun^

hulluseon
/

Mie kyl sammutin kiukaan jo aikoja sitten.

8800 GT ja 260 GTX näyttikset pelanneet ihan niin kuin ollu tarvis.

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Mie kyl sammutin kiukaan jo aikoja sitten.

8800 GT ja 260 GTX näyttikset pelanneet ihan niin kuin ollu tarvis.

Tuo vietävän Ratukka, mikä maksaa 144€.. On tuplaten nopeampi kuin 8800GTS ja sehän mulla nyt lähtee vaihtoon tosta koneesta.. Portal 2.sta tuo kyllä pyörittää hyvinkin, mutta muut uudet pelit alkaa kyllä olla liian raskaita..

Ja kyllä! Väliin on pakko pelata sohvaltakin.. Kintut pöydälle, sämpylää ikeniin ja TAPA!

RauhaMees
/

Vastauksena käyttäjälle Latetzki

Latetzki wrote: Schimanski spotted!

Ootteko paljonki pelannu A.P.B:tä. Mä oon ihan alku tekijöis.

Latetzki
/ /

Vastauksena käyttäjälle RauhaMees

Rayha300 wrote:

Ootteko paljonki pelannu A.P.B:tä. Mä oon ihan alku tekijöis.

Emt pelaako täällä joku sitä. Jonki verran oon ite kaverin kanssa. Ollaan tuolla Obeya servulla.

FIN xxDRIFTERxx
/

Kun noita FM kuvii lataa tuolla nii se välillä menee jollekki sivulle mis on vasemmalla FM4 logo.. Onkoha ne nytte jo uudistamas noita sivuja?

Ac3Way
/

Perskule, kun tuli iso ampiainen sisään. Not kiva!

TehBigBunny
/ /

Täällä on mukavaa. Lämpöä ei liikaa (virallisesta mittarista 23.5 °C ) ja kiva vilipoonen tuuli.

FIN xxDRIFTERxx
/

Aamulla heräsin nii mittari näytti 35,8 (jos vaikka 10 vuotta vanha mittari heittäis 10 asteella..)

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote: Perskule, kun tuli iso ampiainen sisään. Not kiva!

Mie aina välillä kuulen surinaa keittiöstä, mutta en näe sitä missään. Kummitelee!! soitan paikalle Dr. Peter Venkmanin ja Dr. Raymond Stantzin.

vaiski75
/

Ac3Way wrote:

Mie aina välillä kuulen surinaa keittiöstä, mutta en näe sitä missään. Kummitelee!! soitan paikalle Dr. Peter Venkmanin ja Dr. Raymond Stantzin.

Mä kyllä luulen sen ampiaisen lähteneen jo, joten tuu jo sieltä sohvan alta poies..

TehBigBunny
/

Ac3Way wrote:

Tarkista myös -eteinen- lääkkeet.

Kirjaudu sisään vastataksesi.