PPPP

MrD St Jimmy
/

LIVING AFETR MIDNIGHT ROCKIN' TILL THE DAWN LOVIN' TILL THE MORNING THEN I'M GONE, I'M GONE!

JUUUUUUUUUUUUDAASSS PPRRRRIIIIEEEEEEEEEEEEEESSSSSSTTT!!!!!11

Aliboz
/

"Tunasin" vähän jammua... !http://i1219.photobucket.com/albums/dd424/Aliboz/f7a5dff9.jpg?t=1307840611!

hulluseon
/ /

Taas kolari, iso kolari, kauheesti romua!!!

/ Ei kun nehän ajo ison kolarin myös keskellä yötä. Meni toinenkin Audi särki.

hulluseon
/

En se ollut minä, täältä minä ne jäljet löysin, Warjon eteisestä. Naulasin sen postiluukun ja oven sitten kostoksi kiinni.

warcryFIN
/

Olipas mahtava kertausreissu. Täytyy myöntää, että itsellä oli hieman erilainen kuva kertausharjoituksista ennen tätä. Ei ollut mitään makkaranpaistoa ja teltassa makoilua. Leirillä oli paljon toimintaa, useita hyökkäyksiä ja vähän unta, mutta asenne oli rento. Kovin moni IT-ressu ei varmaan pääsee niittamaan ryhmää laskuvarjojääkäreitä. Kokonaisuutena oli todella hieno keikka, 2 vuoden päästä lupailivat seuraavaa. Odotellaan :D

TehBigBunny
/

Hyvät kaffet.

Laitoin maijjot omasta tölkistä, en siitä missä lukoo 'Skimmerin maijjot, elä jua'.

hulluseon
/

Kun ei näy tämä Euro2 minulla. Katon moottoripyöräilyä nytten. Ajoko ne taas kolarin?

DarkWarjo
/

39min jälellä... yöllä kattoin vähä ku ajoivat pimmees. iha hienoo

DarkWarjo
/

Hitto ku tota lemanssii kattoo ni tulee vaa mielee et Forza 4:ssä 16 kuskin endurance nyrrel tai le manses ois aika fakin jees!

TehBigBunny
/

Olipa upea kisa. Onneksi Audi voitti, Pöz´ööllä oli välillä aika kyseenalaista ajoa.

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: mä oon bäk from mökki. Oliko ikävä? =)

Joo! Me oltiin ihan hukassa ilman sinua..

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote:

Joo! Me oltiin ihan hukassa ilman sinua..

Aikun mukava tiätää. Syrän! Te ootte ainoo asia mitä ikävöin mökillä! < 3

Ac3Way
/

Oli kivasti kämpän ovi auki, kun heräsin aamulla. Eikä ollut eka kerta. Se tykkää pongahtaa auki, jollei sitä paiskase kunnolla kiinni.

Ei tulleet naapurit kylään aamukavhille, vaikka ovi oli auki :(

Kirjaudu sisään vastataksesi.