PPPP

DarkWarjo
/

I'm BACK! (even if you hate it...)

Bimmerpartyist tarttu jokunen kuva mukaan... noin 1370 kuvaa tuli räpsittyy ja suurin osa kuminpoltosta :D

Mace
/

Vaikka muuten liikunnan suoritukseni ovat olleet melko kohtalaisia, niin leukoja olen vetäny suorana, suorilla käsillä peräti 27 putkeen. Oli vaan pakko pistää kaveria paremmaks (26)

Ja kukaan ei takerru tähän, vaan jatkaa omia juttujansa, eikös nii?

El PiNk DeViL
/

Mää jaksan vastaotteella 17 ja myötäotteella 13 : ( Seuraavassa lihaskuntotestissä tavotteena vastaotteella 20.

FINBULLET
/ /

Gymkhana on mahtavaa.Ois hauska joskus kokeilla oikeasti sitä.

Finski fani
/

Lauvvantai hiaman venähti. Heij! Alkomahoolilla on osaa... Kaikki on kivasti aisoissa...

Ac3Way
/

Mie oon tullu siihen lopputulokseen, että olen nykyisin aivan liian paljon selvinpäin. Joku roti tähänkin hommaan on saatava.

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Sfäiskille oppiin kipin kapin kivasti!

Viikon päästä maanantaina vapaapäivä, silloin voisi ripaista..toki vain ihan pikkaisen ;)

kurppak
/

Hitaasti kuivu tuo tänkertainen erä motonetistä haettua polyesterihartsia + kovetetta. Samat seossuhteet kuin edellisellä erällä. Ei meinaa custom subbariboksi valmistua ajallaan.

Huomenna aamulla kun pitäisi lähteä viimeistä kertaa kohti santahaminaa, vaivaiset pari viikkoahan tässä on tullu oltua lomilla.

hulluseon
/

Mutta olikos lämpötila sama? Sillon vielä kun itse nuita viitsi väännellä, niin huomasin ihan saman jutskan.

kurppak
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Mutta olikos lämpötila sama? Sillon vielä kun itse nuita viitsi väännellä, niin huomasin ihan saman jutskan.

Tällä viikolla se on pysytellyt melko stabiilina, eli noin 30 C.

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Paistettua norppaa.

Ei tykkää Schimmy yhtään sinusta nyt.

vaiski75
/

Elossa!

Ei helwetti mikä ilta. Ilman housuja kaikki kivasti ja saunakin oli oikeasti lämmin..

MrD St Jimmy
/

Täällä ei ole satanu juhannuksen jälkeen ollenkaan. Jos nyt sitten sataisi, kun alkaa pilvetkin jo vähän tummeneen.

Kirjaudu sisään vastataksesi.