ja uutta sivua
PPPP
Homma lähti taas lapasesta ja kohta juostaan viltun kovaa..
kirves wrote: Saatkohan niin sanotut bunnyt?
OTA KANTAA Täyttääkö uusi dashboard vaatimuksesi?
ihan ok
Vaatimukset oli että boksi käynnistyy jatkossakin.
Niin näytti tekevän. Tuntui pikaisella kokeilulla hiukan nopiammalta kuin vanha.
Onko joku kokkeillut sitä ztättiä, onkoosee parempi ?
Vieläkö pelailet vähemän laillisesti? Banaani heilunut?
Ihan kiva toi uus _board
Zätti on kuulemma parempi eli Schimanskin legendaarinen korkea C kuuluu nyt tosi raikkaasti lauluissa läpi Liven.
Kaverilistaa olisivat saaneet suurentaa.
Tsätissä kaikki kuulosti siltä kuin ne puhuis radiopuhelimilla.Jotkut kuulosti myös roboteilta.Mun mielestä uus dässi on selkeempi ja nopeempi.
En ainakaan minä erota ztätiz eroa.
Se pitää kai pelailla tästä lähtien offlinessa kun ei suostu lataamaan uutta dashia.
Sen on perinteisesti saannut ladattua myäs Miccisoftan sivulta.
Slim on hyvä. Osta Slim. Slim on hiljainen. Osta Slim. Alapeukut sain.
Nyt saat
No eipä näköjään tarvinukkaa ladata Mikkisoftan sivuilta tuota päivitystä, kun jostain syystä alkoikin päivittää kunnolla kun käynnistin boksin uusiksi.
Jumankekka. Mä ihmettelin että mikä hemmetin akka alkaa kikkuloida mun Live profiilissa. Luulin että Madde on lähettänyt friieend riiquestin. Petyin pahasti.
Sellasta sattuu välillä.
tuleeks joku driftaa? (=
Uus sivu a'vot!
Määkään en saa ladattua päivitystä
Uus koelauta on kivempi ku vanha.
Liian kirkas. Häikäsöö.
Muuten kyllä tosi kiva, mutta aina kun tuo valkonen pompsahtaa esille ni silmiä särkee.
Vaihtakaa se telkkarin kuva-asetus pois siitä Dynaamisesta tilasta ni ette sokaistu ;)
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote: TAHTOO!!!!
Kerätää schimmylle kolehti ja ostetaan lahjaksi! JA schimmy lupaa siitä hyvästä kuvaa videolle esityksensä :D
Kirjaudu sisään vastataksesi.