PPPP

vaiski75
/

Homma lähti taas lapasesta ja kohta juostaan viltun kovaa..

TehBigBunny
/

Vaatimukset oli että boksi käynnistyy jatkossakin.

Niin näytti tekevän. Tuntui pikaisella kokeilulla hiukan nopiammalta kuin vanha.

Onko joku kokkeillut sitä ztättiä, onkoosee parempi ?

Ac3Way
/

Vieläkö pelailet vähemän laillisesti? Banaani heilunut?

Ihan kiva toi uus _board

Schimanski76
/

Zätti on kuulemma parempi eli Schimanskin legendaarinen korkea C kuuluu nyt tosi raikkaasti lauluissa läpi Liven.

Kaverilistaa olisivat saaneet suurentaa.

FINBULLET
/ /

Tsätissä kaikki kuulosti siltä kuin ne puhuis radiopuhelimilla.Jotkut kuulosti myös roboteilta.Mun mielestä uus dässi on selkeempi ja nopeempi.

JasxaFIN
/

Se pitää kai pelailla tästä lähtien offlinessa kun ei suostu lataamaan uutta dashia.

JasxaFIN
/

No eipä näköjään tarvinukkaa ladata Mikkisoftan sivuilta tuota päivitystä, kun jostain syystä alkoikin päivittää kunnolla kun käynnistin boksin uusiksi.

hulluseon
/

Jumankekka. Mä ihmettelin että mikä hemmetin akka alkaa kikkuloida mun Live profiilissa. Luulin että Madde on lähettänyt friieend riiquestin. Petyin pahasti.

Tuomo33
/ /

Uus sivu a'vot!

Määkään en saa ladattua päivitystä

Eeegac
/

Muuten kyllä tosi kiva, mutta aina kun tuo valkonen pompsahtaa esille ni silmiä särkee.

Nikde
/

Vaihtakaa se telkkarin kuva-asetus pois siitä Dynaamisesta tilasta ni ette sokaistu ;)

villek00
/ /

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote: TAHTOO!!!!

Kerätää schimmylle kolehti ja ostetaan lahjaksi! JA schimmy lupaa siitä hyvästä kuvaa videolle esityksensä :D

Kirjaudu sisään vastataksesi.