PPPP

DarkWarjo
/

mä kyl ottasin ite huskyn jos ois isosti aluetta sille tai rotikka... tai joku pystykorvaki kelpais

ajokoirat ei maistu.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Ej niitä syötä! Tyhymä!

syöhän ne kiinalaisetkii

jimmykojootti
/ /

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

syöhän ne kiinalaisetkii

Jaa ketkä syö kiinalaisia??

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle jimmykojootti

jimmykojootti wrote:

Jaa ketkä syö kiinalaisia??

i kick you in the NUTS!

Kiinalaiset syö koiria.

Suomalaiset syö kiinalaista.... ruokaa.

kiitos ja anteeks.

jimmykojootti
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

i kick you in the NUTS!

Kiinalaiset syö koiria.

Suomalaiset syö kiinalaista.... ruokaa.

kiitos ja anteeks.

ja kojootti syö jäneksiä. (mutta ei huonosti marinoituja)

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle jimmykojootti

jimmykojootti wrote:

ja kojootti syö jäneksiä. (mutta ei huonosti marinoituja)

Huh! Sfäiski on niin marinoitu, ettei sitä voi laittaa edes uuniin syttymisvaaran takia..

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote:

Huh! Sfäiski on niin marinoitu, ettei sitä voi laittaa edes uuniin syttymisvaaran takia..

Hei ! Ikävä kyllä vaiski75 olet väärässä. Sfäiskin voi laittaa uuniin, mutta sinun täytyy vain muistaa keittää Sfäiskistä alkoholi aluksi pois. Keittoaika on noin 2-24h riippuen Sfäiskin promilleista.

vaiski75
/

Tää kokkiohjelma ei tunnu enään ollenkaan viihdyttävältä, joten pakenen nukkumaan kivasti..

Huomenna sitten pirteenä töihin, or not..

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle sjamy

sjamy wrote: Maksa on palanu jo.. mitä muuta siihen jää?

Sfäiski on oikein mainio uunijänes. Parhaimillaan Sfäiskin on mediumina eli, sisältää promillen verran alkoholia.

Harvinaisempia ruokajäneksiä on nämä BigBunnyt ihan syystäkin. Ne ovat mauttomia, alkoholittomia, Hifkiläisiä. BigBunny on parasta Jokkiksen jälkeen kylmänä, caesar salaatin kera.

Makoisia ruokahetkiä !

v7ville
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: Tää kokkiohjelma ei tunnu enään ollenkaan viihdyttävältä, joten pakenen nukkumaan kivasti..

Huomenna sitten pirteenä töihin, or not..

Käsi, tai käpälä tai tassu pystyyn ne, jotka haluu jälkiruokaa! ,,/

savulohi
/

Huomenta kullannuput. Ja Väinämöinen menee ihan kiltisti vaan sinne töihin, vemppakoneita EI KATSO POMO HYVÄLLÄ EI!

hulluseon
/

Minähän ilmotin meidän jänekset Master Chefiin - pääruuaksi. Toinen oli marinoitu piloille ja toinen isoluinen.

TehBigBunny
/

Ei syyvvä meitä !

JUMAAAAALAAAAAAAAAUTA !

!http://www.remixito.com/images/actu/buzz/qui-veut-gagner-des-millions/kuka-on-grand-theft-auto-pihlajakadun-paahenkilo.jpg!

v7ville
/

Kertokaas mulle, kun sain tos laatikon mansikoita, että kumpaa teen. a) Mansikkasoppaa vaiko b) Mansikkapiirakkaa?

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle v7ville

villek00 wrote: Kertokaas mulle, kun sain tos laatikon mansikoita, että kumpaa teen. a) Mansikkasoppaa vaiko b) Mansikkapiirakkaa?

Aivan sama, mutta rottaposse syä sen kuitenkin.

El PiNk DeViL
/ /

Vastauksena käyttäjälle v7ville

villek00 wrote: Kertokaas mulle, kun sain tos laatikon mansikoita, että kumpaa teen. a) Mansikkasoppaa vaiko b) Mansikkapiirakkaa?

Syä pelkästää.

FIN xxDRIFTERxx
/

Ei kauheesti huvita lähteä mopolla ajelemaan ku maija ja sivariauto tuolla ettii mun mopoa..

Kirjaudu sisään vastataksesi.