Red Bull Super Hit nähty, koettu ja kuvattu. Kiitos Red Bull :)
PPPP
Sivua mistä näkis paljonko mitäkin autoa on rekisteröity suomessa?
Esim. BMW 850 > ja kpl -rekisteröityä suomes.
Vastauksena käyttäjälle Mace
I JMM94 I wrote: Sivua mistä näkis paljonko mitäkin autoa on rekisteröity suomessa?
Esim. BMW 850 > ja kpl -rekisteröityä suomes.
En siltikään tiedä montako suomessa kyseisiä autoja on rekisteröity...
Tiedätkö sinä?
Edit. LMGTFY ei ollutkaan veden pitävä. Kato nyt hömelö. Edit2 Ja vielä rautalanka nipulla tässä
Joo katoin ton, mutta tos on vaan '90 - '92, kait noita nyt Suomeen on tuotu ja reksiteröity myöhemminkin, ja kun toi oli vie esimerkki, nii joka auton rekisteröintiluku ei selviä wikistä ;)
edit: 8kpl, pelkästää Nettiautos myynnis 11kpl
Autowiki can sucks my balls then. Internet, se kusetti mua.. taas :(
Suomi24:ssa joku kyselly samaa, mutta vastaajan linkin takaa en löydä mitä etsin..
Mielenkiintosta olis kattella montako esim Skylinea Suomessa on rekisteröitynä.
Soita arkipäivänä Trafille ja kysy sieltä.
/// Tai ota yhteyttä maahantuojaan niin saat selville paljonko niitä on tullut virallisia reittejä Suomeen.
Kai se nii menis, mutta nyt olin ihan "huvin vuoksi" kattelees, mielenkiintosta vaan kun Nettiautos:
Peugeot 405 (sedan) > 49kpl Ferrari 360 Modena > 9kpl Alfa Romeo 164 > 9kpl
Voiko Alfan 164 olla noin harvinainen, vai onko vaa sattumaa että vain 9 myynnis?
Joten tän takia olisin kattonu montako kyseisiä autoja Suomes rekisteröitynä.
Hiaman lyhyeks jäi tämä iltä harmillisesti. Mukavaa silti oli yhtä kaikki!
Huomenta tätä päivää, eilistä vai nykyistä? Huomista kenties?
!http://25.media.tumblr.com/tumblr_l523w8H4z61qz7lxdo1_400.gif!
Mä kävin potki pallo.
!http://hotimg23.fotki.com/a/178_219/44_16/Girls_picture_fail.gif!
Uusi päivä
Tää päivä ei nyt kyllä oikeen aukee..
OLD PPPP IZ OLD
En ummarra miksei tätä vanhaa PPPP:tä voinu jatkaa. Ei hiasta mitenkään sivun toimintaa, ja kaikki roska olis samassa paikassa... No mitevvaa...
17 000 minuuttia enään kesäloman alkuun :-)
Lueskelin tuossa tämän ketjun läpi. Elämä?
Vastauksena käyttäjälle sjamy
sjamy wrote: Lueskelin tuossa tämän ketjun läpi. Elämä?
Määkin lueskelin joitain sivuja sitte. Hirmuinen juabbo olin nuina opiskelujen ensimmäisinä vuosina, tai ainakin semmosen kuvan nuista kirjotteluista on saanu... =P
No, kaipa sitä on aikuistunu nyt, eikä enää jaksa kaupungilla riehua. Muutenkin meno siirtyny paareista koti-iltoihin.
Kuinkakohan pitkäksi aikaa sitä uskaltais ostaa Liveä? Näyttäis umpeutuvan 6.11.
Ekaa kertaa menin nettiin koittaan onneani Race 07 pelissä. Aika-ajo nappiin keltanokaksi 7 lähtöruutu, gridis 17 kuskia. 10 kierroksen kisassa sitten neljä stopngo penaltya :D
Kuinkas moni täältä osallistui Cicada 3301:n?
No nii, no niinno
Kirjaudu sisään vastataksesi.