PPPP

Pure Black40
/

Mulla ei ole mitään tekemistä. Odotan vaan vormuloita ja ehkä ässämmääkin.

FINBULLET
/

Joku on kaapannut mun tietokoneen.Tai sitten tälle on tullut oma tahto.Äsken käynnisteli valikoita ja räpläs noita kirjainmerkkejä.Sain loppumaan kun käynnistelin koneen pari kertaa uudestaan.

Olenko
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote: Joku on kaapannut mun tietokoneen.Tai sitten tälle on tullut oma tahto.Äsken käynnisteli valikoita ja räpläs noita kirjainmerkkejä.Sain loppumaan kun käynnistelin koneen pari kertaa uudestaan.

Kannattaa ladata Malwarebytes Antimalware ja/tai SuperAntispyware ja tarkastaa niillä kone, itellä oli joskus samaa onkelmaa ja noilla lähti eikä oo tullut takasin sen jälkeen. Noi saa ilmaseks netistä ladattuu.

pokalemestari
/

LORD HOPO wrote: Joku on kaapannut mun tietokoneen.Tai sitten tälle on tullut oma tahto.Äsken käynnisteli valikoita ja räpläs noita kirjainmerkkejä.Sain loppumaan kun käynnistelin koneen pari kertaa uudestaan.

Joku tosiaan haluaa saada selville sun kuvausasetukset :D

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle Olenko

Olenko wrote:

Kannattaa ladata Malwarebytes Antimalware ja/tai SuperAntispyware ja tarkastaa niillä kone, itellä oli joskus samaa onkelmaa ja noilla lähti eikä oo tullut takasin sen jälkeen. Noi saa ilmaseks netistä ladattuu.

Tuo auttaa noihin vittupäihin kanssa. Kerran joutunu tota käyttää, nii kaikki virukset ja noi lähti. Meni bluescreenii, mut sit käynnisty ku ei mitää.

vaiski75
/

Isot Pojat puhuu seuraavasti: Antivirus-suojana Symantecin Antivirus (ei ole Norton) ja sille kaveriksi SpyBot madontappolääke, sitten molempiin kerran viikkon tapahtuva nopea skannaus. Isompaa skannausta ei noiden kanssa tarvita..

FINBULLET
/

No nyt on pelit ja vehkeet virusten ja muiden varalle.Isot Pojat tietää mitä muut ei tiedä.

Eeegac
/

Mun GT5-pelailuhan vilahti jonkun youtube-videossa, FAME. Klipissä näkyi esim. se kuinka NYRRE bugasi ja ei näyttänyt esim. tietä minulle.

FINBULLET
/

Väiskin ja Skimmyn ansa !http://pics.kuvaton.com/kuvei/its_a_trap4.jpg!

Mudinski
/

!http://i5.aijaa.com/b/00424/7013687.jpg!

Olenko minä tyhmä vai onko tuossa virhe :)

Tuomo33
/

Taas kuuluu ihme ääniä koneestta :( Pistin ton Spypotin latinkiin jos taas ois ekksyny nuita VITTU päitä koneelle.

Tuomo33
/ /

Mulla oli selaimessa vakoilu ohjelma 8 |

Edit: kiitos vaiskille ohjelman ehdotuksesta

Olenko
/

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

Mudinski wrote: !http://i5.aijaa.com/b/00424/7013687.jpg!

Olenko minä tyhmä vai onko tuossa virhe :)

Elä puutu ku sen on joku ammattilainen kirjottanu, ekkösää tiiä että Zonda ja Pagani ne on verivihollisia just tossa maantiekiitämisessä XD

Kirjaudu sisään vastataksesi.