OTA KANTAA Onko FRC pystyssä vielä viiden vuoden kuluttua?
PPPP
Vastauksena käyttäjälle Pure Black40
Pure Black40 wrote: OTA KANTAA Onko FRC pystyssä viiden vuoden kuluttua?
Tottakai on! Miksei olisi?
Jos ei kukaan mene hakkeroimaan/ kaatamaan niin ei epäilystäkään ettei olisi.
Samat naamat ja miksei uusiakin pyörii täällä vielä silloinkin.
Minä en lähde pois kulumallakaan...
Vois kysyä kannattiko?
Kyllä mua ainakin vituttas suunnattomasti, koska tuo korisarjahan ei oo mitään yleisintä ees japanissa, saatikaan suomessa..
Kyä.
Voi olla porukka aika erilaista viiden vuoden päästä :D Mäki oon sillo jo 18 :DD
Nyypeits, mään!
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote: Voi olla porukka aika erilaista viiden vuoden päästä :D Mäki oon sillo jo 18 :DD
Ei muu muutu kuin porukka vanhenee ja, eipä oikeestaan muuta
Mun pää on ihan sekaisin, mää oksentaa tovi ja katsoa Machete.
Machete oli kyllä positiivnen yllätys, paljon on pintaa ja toimintaa mustalla huumorilla höystettynä..
Oli se -55 possu näköjään ilmestyny ladattavaks uudestaan. Nyt sain sen sitten ladattua hyvä hyvä.
Eijoo rapula eikä käjet tärise !
Minä kuulin että joku maalikauppa on kysellyt Bania töihin. Maalin sekottaja on kuulemma hajonnut.
Valaheita ja panettelluu !
Ilmoitusluontoinen asia; Minä, Finski fani alias Sfinksi, aion olla raittiina uuteenvuoteen saakka tästä päivästä, ja tästä sekunnista lähtien.
Panoksia pöytään... ;)
Viittaan edelliseen viestiini.
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Ilmoitusluontoinen asia; Minä, Finski fani alias Sfinksi, aion olla raittiina uuteenvuoteen saakka tästä päivästä, ja tästä sekunnista lähtien.
Panoksia pöytään... ;)
pistin ekan alapeukun
Lupaan olla juomatta tänään kello 18:00 asti, en silti tiedä pystynkö..
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote: Lupaan olla juomatta tänään kello 18:00 asti, en silti tiedä pystynkö..
Laitetaan notta 17.00 asti ja vähän niin voi mennä läpi.
Hyvä Sfinksi! Tervetuloa ryhtikerhoon! Mie ja Jeesus tuetaan siuta!
Tänään tosin Jesse häippäsee Skimmyn sydämestä hetkeksi,koska viikon askareet ja urheilut on suoritettu mallikkaasti.Saunasta juuri tulin ja nyt alkaa poikain kanssa pämppäys isolla kädellä.Nähdään aamulla kirkossa.
Hesus ei pääse jeesaan tällä viikolla kun se on Sfäiskin luana ottamassa cuppia.
Ja nyt alkaa Tampereen levyraati!!!
Rohkeasti pojat aloittivat,jollain wiltun jatsilla.Ei tämä huono ole.
Kirjaudu sisään vastataksesi.