Nää on varmaan samoja perseilijöitä eräiden henkilöiden friendlistiltä..
PPPP
Finski fani wrote: 3 Viikkoa! Viikko jäljellä! Luv!
Raittius on ohi! Vikaa viikkoa en jaksanut... Mmmm...
Sitten tulee se päivä, jona yllätyn niin kauheasti siitä Ibanezin kitarasta, mikä on siinä punaisessa ja isossa paketissa, ja missä lukee lappu salaiselta ihailijalta, ja minkä kuitti löytyy lompakostani ;DD
HUHAHAHAHHAAAA! Hyi vilttu minkä shotin veli sotki äsken. 2dl lasiin pohjalle jekkua ja loput kossua.
Vastauksena käyttäjälle metallikafan99
metallikafan99 wrote: mä meen nyt nukkuu .huomiseen
Odotamme sinua innolla...
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: HUHAHAHAHHAAAA! Hyi vilttu minkä shotin veli sotki äsken. 2dl lasiin pohjalle jekkua ja loput kossua.
Kossu. Good. Jekku. GOOOD! Ei voi olla pahaa!
Joulun huipennus...
'Kolme viisasta miestä' Hesu-sedän maisemissa. Käytetyillä autoilla, tietty.
!http://cache.gawker.com/assets/images/jalopnik/2010/12/tgxmas.jpg!
Kello on jälleen 00:00. Tänään siis Lauantai.
Kukkuu, mitä apinalauma.
Uusi apinalauma
Jos nainen sanoo, että olet tosi kiva. Niin mitäköhän se tarkoittaa Suomeksi, joku asiasta enemmän tietävä voisi kertoa?
Kiitos, mutta ei kiitos.
Et saa.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Et saa.
En mä kerinnyt edes kysymään sitä vielä, mutta aion kyllä ja teen sen ihan puskista.. Tämä daami heitti tuon keskustelun alkupuolella, joten onhan mulla vielä toivoa?
Ei ole.
Siis yleensäkkään.
Heh..
Mutta nyt viskaan pyyhkeen kehään ja menen keräämään voimia huomiselle nöyryytykselle, joku kateellinen kumminkin ohittaa pääsuoralla hullusti nauraen..
Huomenta! Ja kyllä minä olen nukkunut nyt pitkästä aikaa koko yön ja heräsin vasta :( Oonkohan mä terve?
^Ei voi olla kun en edes pelanut moista ole. Peliä ole konetakaan ole.
Multa meni yli ymäryksen.
mä tajusin ja se oli tosi hauska :)
huamenta
Voe helvetti.. Mistä näitä trolleja sikiää!? Ei jaksais aina Diddyäkään vaivata =/
Kirjaudu sisään vastataksesi.