PPPP

Pottae
/

Nää on varmaan samoja perseilijöitä eräiden henkilöiden friendlistiltä..

Finski fani
/ /

Finski fani wrote: 3 Viikkoa! Viikko jäljellä! Luv!

Raittius on ohi! Vikaa viikkoa en jaksanut... Mmmm...

sjamy
/

Sitten tulee se päivä, jona yllätyn niin kauheasti siitä Ibanezin kitarasta, mikä on siinä punaisessa ja isossa paketissa, ja missä lukee lappu salaiselta ihailijalta, ja minkä kuitti löytyy lompakostani ;DD

hulluseon
/

HUHAHAHAHHAAAA! Hyi vilttu minkä shotin veli sotki äsken. 2dl lasiin pohjalle jekkua ja loput kossua.

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: HUHAHAHAHHAAAA! Hyi vilttu minkä shotin veli sotki äsken. 2dl lasiin pohjalle jekkua ja loput kossua.

Kossu. Good. Jekku. GOOOD! Ei voi olla pahaa!

TehBigBunny
/

Joulun huipennus...

'Kolme viisasta miestä' Hesu-sedän maisemissa. Käytetyillä autoilla, tietty.

!http://cache.gawker.com/assets/images/jalopnik/2010/12/tgxmas.jpg!

vaiski75
/

Jos nainen sanoo, että olet tosi kiva. Niin mitäköhän se tarkoittaa Suomeksi, joku asiasta enemmän tietävä voisi kertoa?

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Et saa.

En mä kerinnyt edes kysymään sitä vielä, mutta aion kyllä ja teen sen ihan puskista.. Tämä daami heitti tuon keskustelun alkupuolella, joten onhan mulla vielä toivoa?

vaiski75
/

Heh..

Mutta nyt viskaan pyyhkeen kehään ja menen keräämään voimia huomiselle nöyryytykselle, joku kateellinen kumminkin ohittaa pääsuoralla hullusti nauraen..

Tuomo33
/

Huomenta! Ja kyllä minä olen nukkunut nyt pitkästä aikaa koko yön ja heräsin vasta :( Oonkohan mä terve?

sjamy
/

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote: Huomenta! Ja kyllä minä olen nukkunut nyt pitkästä aikaa koko yön ja heräsin vasta :( Oonkohan mä terve?

ET OLE!, sait ensimmäiset GT5-oireet; Lisääntynyt unentarve...

=D

Tuomo33
/

^Ei voi olla kun en edes pelanut moista ole. Peliä ole konetakaan ole.

sjamy
/

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote: ^Ei voi olla kun en edes pelanut moista ole. Peliä ole konetakaan ole.

Juuri siksi ;)

El PiNk DeViL
/ /

Voe helvetti.. Mistä näitä trolleja sikiää!? Ei jaksais aina Diddyäkään vaivata =/

Kirjaudu sisään vastataksesi.