PPPP

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: VÄISTÄKÄÄ KUN MIE LÄMIN !

... siis oikeasti :(

Skimmy ei väistä mitään, eikä ketään...!

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote:

Skimmy ei väistä mitään, eikä ketään...!

.. paizi ku mie lämin.

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: VÄISTÄKÄÄ KUN MIE LÄMIN !

... siis oikeasti :(

Etpäs osu lällällää!!

Schimanski76
/

Bunnyn "lämärit" on helppo väistää,kun menee vaan maalin eteen seisomaan.Tolppien väliin nääs jänö ei osu ikinä. :)

^smirklaa karkuun^

hulluseon
/

Kävimme veljen kanssa älykkään keskustelun

Hullun veli: Ei ole hyvä! Hullu: Mikä? Veli : Mikkään! Hullu : Missä? Veli : Missään?

Että tämmöstä.

TehBigBunny
/ /

Tänään oli vielä makeampi veto.

Pelit oli pelattu ja mie päätin pistää vielä muutaman lämärin menemään.

Kaukaloon punki sellasta vaahtosammuttimen kokosta junnua 'Vieläkf te pelaatte?"

Lämäsin ylärimaan karmeen ropellivedon, kiekko osui siihen poikittain ja hajosi piilunpäreiksi.

Voin sanoa että mulla oli aika kevyt potku kun mä siitä sitten lähdin koppiin vaihtamaan kamoja :D

"Näitfä ton ! Sfe lämäfi kiekon wrikki"

hulluseon
/

Anna mä arvaan. Vanha joko neukuissa tai tsekkoslovakiassa tehty kiekko joka on levänny pakkasessa hangessa?

Schimanski76
/

Bunny kuulemma porailee himassa kiakkoihin reikiä ja laittaa ne pakkaseen.Helppo se on sitten brassailla kaukalossa taitoluistelijoille ja penskoille,kun kiakot menee komiasti särki.

Pottae
/

Se oli semmonen "light" kiekko. Sininen. Kevyt. Kivasti.

Schimanski76
/

Korjatkaa,jos olen väärässä,mutta meikän mielestä lähes kaikki kiakot tehrään Tsekeissä.Sitä en tiedä,missä ne logot sun muut painatetaan.

El PiNk DeViL
/

!http://www.feissarimokat.com/wp-content/uploads/2010/12/herkulliset-vauvat.jpg!

hulluseon
/

Myö pelattiin joskus aikoinaan koulussa semmosella hassulla kiekolla joka oli jotain kumia tai jotain. Pomppi niin pirusti jos se kiekko tuli lappeelleen jäähän. Sitten ei saatu enää pelata silläkään yks molarina pelannu kaveri sai sen suoraan, noh tiedättehän te kaikki. Meillä muilla oli kyllä hirmu hauskaa. Sillä kaverilla ei ollu yhtä hauskaa.

Ja sitten kerran saatiin testata ringetteä. Se oli aika hölmö laji. Olivat ihan asioikseen ostaneet koululle ne mailat, jotain kakskymmentä kappaletta. Sitten niitä särky meidän käsittelyssä joku vajaa kymmenen. Ei saatu enää pelata sitäkään.

TehBigBunny
/

Kaverilla oli aikanaan sellainen kumikiekko. Idea ihan ok mutta kunnon pakkasella se oli aivan yhtä kova kun kunnon limppu.

TehBigBunny
/

!http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2010/12/f44f1faa-f9ad-4a34-83a4-2b593399aa2a.jpg!

Schimanski76
/

Käveli äsken vastaan huonovointinen nuorimies.Juuri siinä meitsin kohdalla alkoi heittää lumihankeen komiaa laattaa.

Mie siinä sitten huusin sille iloisesti: ILMOJA PITELEE!!!

Nuorimiäs vastasi:YRGHHHHÄÄÄÄHHH TU YYYÖÖÖÄÄÄRRRR TANA!

Ehkä Skimmyn lärvi oli sille liikaa ja laatoitus alkoi välittömästi. :)

Kirjaudu sisään vastataksesi.