PPPP

hulluseon
/

No kun kerran Sfinski nuin nätisti pyyti niin kerrotaan etuajassa.

Eli kun täällä maaseudulla asustelen ja meillä sattumalla on noita ajokoiria ollunna koko ajan, niin aikoinaan tuosta naapurin maatalosta sitten hieho potkas tyhjää. Tämä hieho nyt liittyy tarinaani siinä mielessä että sen sitten naapurin isäntä lahjotti meille koiran evääksi.

Kesäpäivä vielä oli ja aika lämminkin. Sen verran muistan vielä olinkohan joku kymmenvuotias pojan koltiainen. No ukko sitten oli tätä hiehoa nylkemässä takapihalla ja ovelle saapui hienossa puvussa joku näitä hihhuleita ja kyseli onko mahdollisesti vanhemmat kotona. Kerroin että isä on takapihalla hommissa, sen enempää ajattelematta. No tämä puku herra sitten lähti kiertämään taloa ympäri, mutta kohta se piru vie juoksi jo karkuun. Ilmeisesti se ei ymmärtänyt kun ukko napsutteli kaularankaa tältä hieholta poikki käyttäen kirvestä apuna.

Ei muuten ole nämä uskovaiset sen jälkeen käyneet enää, lie mikä sitten vikana?

TehBigBunny
/

Eissille.

!http://img337.imageshack.us/img337/8687/eissinlahjat.jpg!

Ja Hullulle !

!http://img441.imageshack.us/img441/2923/hullunkiakot.jpg!

TehBigBunny
/

"Anssi Koivuranta hyppäsi voittoon mäkihypyn continental cupin lauantain kilpailussa Turkissa. "

vaiski75
/

Tässä kun maistelin ikeniäni, niin kauhea ajatus pamahti päähäni kuin kirkkaasta pullosta ja nyt se ei sitten lähde pois sieltä millään..

Olenko minä tällä hetkellä vanhin täällä, FRC.eellä?!

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: Tässä kun maistelin ikeniäni, niin kauhea ajatus pamahti päähäni kuin kirkkaasta pullosta ja nyt se ei sitten lähde pois sieltä millään..

Mitäs Ariko on ?

FIN xxDRIFTERxx
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: "Anssi Koivuranta hyppäsi voittoon mäkihypyn continental cupin lauantain kilpailussa Turkissa. "

Tais olla pakkasta

vaiski75
/ /

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

Mudinski wrote:

Mitäs Ariko on ?

Heti helpotti ja olut maistuu taas, kiitoksia vain Mudi..

Ariko ja Silokki on ainakin vanhempia, mutta että Bunnykin olisi mukamas vanhempi kuin minä?!

Skimmy on teini, älkää välittäkö siitä..

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Ariko on kai wanhin.

Miekin olen sinnuu vanhempi Sfäiskiseni.

Mie en viitsinyt sinnuu ny mainita ettet pahoita mieltäsi :)

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: Tässä kun maistelin ikeniäni, niin kauhea ajatus pamahti päähäni kuin kirkkaasta pullosta ja nyt se ei sitten lähde pois sieltä millään..

Beermachine66,Porvoon miäs,ajaa TBB:n Track Attackeissa usein.Ei paljon FRC.n keskusteluissa ole mukana,mutta aktiivisesti ajaa Forssaa.Hieno mies.

Pure Black40
/ /

Kukas on nuorin? vm -97 täällä muutama löytyy. Ja sitten oli metallikatuuletin.

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle FIN xxDRIFTERxx

FIN xxDRIFTERxx wrote:

TehBigBunny wrote: "Anssi Koivuranta hyppäsi voittoon mäkihypyn continental cupin lauantain kilpailussa Turkissa. "

Tais olla pakkasta

Esimerkki miksi oikeinkirjoituksella kuten isolla kirjaimilla on kuitenkin väliä.

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle Pure Black40

Pure Black40 wrote: Kukas on nuorin? vm -97 täällä muutama löytyy. Ja sitten oli metallikatuuletin.

Mikä päivä ja missä kuussa oot syntyny? Mietin vaa että kumpi meistä on vanhempi. Ite oon syntyny 17.4

Pure Black40
/ /

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote:

Mikä päivä ja missä kuussa oot syntyny? Mietin vaa että kumpi meistä on vanhempi. Ite oon syntyny 17.4

23.9.1997

Ac3Way
/

Melkein tuli toosaa naimissa olevalta milltä, sain jo sen lähtemään,mut ku sen ukko tuli pysäyttämään mut.

Kirjaudu sisään vastataksesi.