Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote:
Mie muistan ton. Ja nyt Sfäiski repi kaikki haavat auki. Ei ole hyvä tämä.
!http://www.collider.com/uploads/imageGallery/Love_Boat/the_love_boat_tv_show_image.jpg!
AAAAAARRRRGGGGHHHH!!!! VIE SE POIS!!!
HEEEEEE!!!!!
Mä olen täällä nauranut varmaan jo tunnin ihan hulluna, taitaa se oikeasti olla hulluilla hauskempaa. Kyllä sun Hullu pitää nyt kohdata sun traumasi silmästä silmään, heh heeeee... Annat kaikki sun A-luokan autot mulle, tai mä taon tuon Isaacin sun profiiliin ja jokaiseen Topicciin civasti..
Ei oikeasti, kyllä se oli itsellekkin varsin kovapala aikoinaan ja taisi siinä kyynelkin päästä..
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
Tais olla pakkasta
Esimerkki miksi oikeinkirjoituksella kuten isolla kirjaimilla on kuitenkin väliä.
Tuo äskeinen lauseeni oli sarkasmia, koska Turkissa on tunnetusti kovia pakkasia näin joulun alla. (Hox! Tämäkin oli!)
Ei ole hyvä tämä Sfäiski, kiusaa kivasti. Taidanpa pyytää Banin letcua lainaan.
Jos oma letku ole tarpeeksi hyvä niin lainataan kaverin letkua.Kivasti.Jännästi.Ollaan jännän äärellä.
Heij kaikki. Nyt mää tulin Virosta! Kivvaa oli!
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Heij kaikki. Nyt mää tulin Virosta! Kivvaa oli!
Kävitkö Super-Alkossa?
Vastauksena käyttäjälle FIN xxDRIFTERxx
FIN xxDRIFTERxx wrote:
Kävitkö Super-Alkossa?
Tiätysti...
Hienoa, kävin siellä kesällä ja ostin litkua 30 eurolla. Kotia päästyäni pussi oli tyhjä.
Vastauksena käyttäjälle FIN xxDRIFTERxx
FIN xxDRIFTERxx wrote: Hienoa, kävin siellä kesällä ja ostin litkua 30 eurolla. Kotia päästyäni pussi oli tyhjä.
Niin, kuis vanha sä olit?
Jotenkin vaan hajosin, en tiedä miks.
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote:
Niin, kuis vanha sä olit?
14 se on :D
No kyllähän siellä sitä limppariakin myytiin, mutta kuka sitä Super-alkosta menee ostamaan...?
Ihte sain pidettyä itteni aisoissa. N. 120€ vaan meni. Joillakin muilla ei käyny niin hyvä "tuuri". Kiva alkaa raahaamaan kaheksaa lavaa + muita viinaksia tossa kelissä.
Ostin kanssa sikareita, mutta en tuolta alkosta... =P Ihan hyviä on nuokin, tosin polttamaan en ala kovin tiiviisti.
Hauskan jutun kuulin launtai iltana partyssä, kun pelattiin klubi pelejä Fifassa. Kaveri sanoi käyneensä virossa autolla parin kaverin kanssa. Osti sitten 8huntilla viinaa ja saivat volvon takaluukun täyttymään.
KUKA VITTU OSTAA VIINAA 8HUNTILLA!?!?!
Uusi hassu juttu
Vastauksena käyttäjälle Ac3Way
Ac3Way wrote: Hauskan jutun kuulin launtai iltana partyssä, kun pelattiin klubi pelejä Fifassa. Kaveri sanoi käyneensä virossa autolla parin kaverin kanssa. Osti sitten 8huntilla viinaa ja saivat volvon takaluukun täyttymään.
Minä, Skimmy ja Tapani Kansa..
Ja minä että saan unohdettua tuon lapsuuten trauman. Vieläe itkettää.
Vastauksena käyttäjälle Ac3Way
Ac3Way wrote: Hauskan jutun kuulin launtai iltana partyssä, kun pelattiin klubi pelejä Fifassa. Kaveri sanoi käyneensä virossa autolla parin kaverin kanssa. Osti sitten 8huntilla viinaa ja saivat volvon takaluukun täyttymään.
No, kaikki. Jokainen, jonka näin sielä osti ihan julmetusti. Itelläni ei ole varaa eikä voimia raahata niitä, joten tyydyin vähään...
Kahtensatan litran tynnörin on ostanna Jekkua Sfinski. Nyt siinä uipi läträä. Kohta liittyy Kajaanin seuraan räyhäämään ilman housuja Reiskan pihalle jossa Warjo on sammuna hankeen odottaessaan Volvoaan. Ja sekin on ilman housuja. Siellä sitten remuaavat koko sakki.
On se tuo nyky ajan nuoriso hirveää. Eivät oppineet Markus Kajon puheista yhtään mitään.
hulluseon wrote: Kahtensatan litran tynnörin on ostanna Jekkua Sfinski. Nyt siinä uipi läträä. Kohta liittyy Kajaanin seuraan räyhäämään ilman housuja Reiskan pihalle jossa Warjo on sammuna hankeen odottaessaan Volvoaan. Ja sekin on ilman housuja. Siellä sitten remuaavat koko sakki.
On se tuo nyky ajan nuoriso hirveää. Eivät oppineet Markus Kajon puheista yhtään mitään.
Tää ei ny toimi.. mä kun olen edelleen lähes absolutisti, en siis remua päissään ilman housuja, muuten möykkään kyllä.
Kyllä sitä nyt selvinpäinkin pystyy möykkäämään.
hulluseon wrote: Kahtensatan litran tynnörin on ostanna Jekkua Sfinski. Nyt siinä uipi läträä. Kohta liittyy Kajaanin seuraan räyhäämään ilman housuja Reiskan pihalle jossa Warjo on sammuna hankeen odottaessaan Volvoaan. Ja sekin on ilman housuja. Siellä sitten remuaavat koko sakki.
Ei toiminu miullakaan. Vaan 2 x 1.75L ostin jekkua... =(
Kirjaudu sisään vastataksesi.