Yleinen v*tutus topic

FINBULLET
/

Sossu haistakoot pitkän vitun.Tartteis jo sitä rahaa mutta ne panttaa sitä jossain ja naureskelee tyytyväisesti.

villek00
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote: Sossu haistakoot pitkän vitun.Tartteis jo sitä rahaa mutta ne panttaa sitä jossain ja naureskelee tyytyväisesti.

Aij siel on sama ku tääl? Kaveri kans oottanu monta kuukautta rahaa jo..

villek00
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote: Onhan siinä se -viikon- käsittelyaika, mutta...

I FIX!

superiorjerde
/ /

Vastauksena käyttäjälle pokalemestari

pokalemestari wrote:

Se on yleensä itestä kiinni herääkö vai ei. Loppuu se energiajuomien litkiminen, menet aikaisin nukkumaan ja vaikka juokset taloa ympäri illalla että väsyttää. Ja jos sattuu olemaan todella vaikeuksia nukkumisessa ja heräämisessä niin käyt lääkärissä tai hankit kunnon herätyskello. nimim. kokemusta on.

En kyllä juo energiajuomia ja mulla soi aamulla 2 herätyskelloo.

jasamy
/

Android puhelimiin saa myös kivoja herätyskelloja

villek00
/

Vastauksena käyttäjälle jasamy

jasamy wrote: Android puhelimiin saa myös kivoja herätyskelloja

Kerro muutama, koska mullakin on Android ;)

Tuomo33
/

Kuinka voi olla mahdollista, että kun suunitelee lähtevänsä jonekkin, niin tietenkin tulee kipeäksi?

Käy pikkasen vituttamaan jos ylä asteen "poissa" olot kostautuu..

teemu1337
/

V'ttu kun vtuttaa taas tää applen pska. Isken puhelimen koneeseen kiinni (yritän lisätä yhden(1) levyllisen musiikkia kapulaan), niin tulee vaan tyly ilmotus: iPhonea ei voitu yhdistää tietokoneeseen, palauta tehdasasetukset painamalla palauta. Joo sinne meni taas kaikki kuvat, viesti ja yhteystiedot saatana. Varmuuskopiota ei voitu palauttaa, koska iPhoneen ei saatu yhteyttä.

Painukoon helvettiin kaikki applet ja microsoftit saatana. Lähtee muuten kone vaihtoon aika helvetin äkkiä.

Mace
/ /

Olin tekemässä Forzassa ihan ok maalausta mun R32 Golffiin, mutta toi helvetin Microsoftin XBOX 360 vtun pelikonsoli jumittuu ja koko paska taas alusta, vttu! en varmaa tee.

Ja miks v*tussa ton paskan täytyy huutaa noin helvetin kovaa! Äänet täytyy olla täysillä että kuulee ton huminan takaa jotai.

Finski fani
/

Nyt on kaikki lamput palanu kämpästä. Hieman pimiää täällä. Niin kalliita nuokin, ettei ole varaa ostella. =P

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Nyt on kaikki lamput palanu kämpästä. Hieman pimiää täällä. Niin kalliita nuokin, ettei ole varaa ostella. =P

Finski! Avaa verhot!

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote:

Finski! Avaa verhot!

Ei auvta iltasin. Ja nyt päivällä, ei jaksa. =/

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Mie luulen notta se ei osaa ...

Niin juu,sehän ei ole vielä valmistunut insinööriksi.

MrD St Jimmy
/

Huomasimpa tänään koulun jälkeen, että olisi ollut klo 09:30 kutsuntojen terveystarkastus. Nyt vituttaa.

El PiNk DeViL
/

Salille kausikortti vanhenee ylihuomenna : ( Joku jolla on rahaa vois ostaa uuden ; )

Kirjaudu sisään vastataksesi.