Sossu haistakoot pitkän vitun.Tartteis jo sitä rahaa mutta ne panttaa sitä jossain ja naureskelee tyytyväisesti.
Yleinen v*tutus topic
Onhan siinä se viikon käsittelyaika,mutta sekin meni jo.
Vastauksena käyttäjälle pokalemestari
pokalemestari wrote:
Se on yleensä itestä kiinni herääkö vai ei. Loppuu se energiajuomien litkiminen, menet aikaisin nukkumaan ja vaikka juokset taloa ympäri illalla että väsyttää. Ja jos sattuu olemaan todella vaikeuksia nukkumisessa ja heräämisessä niin käyt lääkärissä tai hankit kunnon herätyskello. nimim. kokemusta on.
En kyllä juo energiajuomia ja mulla soi aamulla 2 herätyskelloo.
Vastauksena käyttäjälle superiorjerde
Android puhelimiin saa myös kivoja herätyskelloja
Vastauksena käyttäjälle villek00
Kuinka voi olla mahdollista, että kun suunitelee lähtevänsä jonekkin, niin tietenkin tulee kipeäksi?
Käy pikkasen vituttamaan jos ylä asteen "poissa" olot kostautuu..
Vit*ttaa ku Angry Birdsis menee hermoot
V'ttu kun vtuttaa taas tää applen pska. Isken puhelimen koneeseen kiinni (yritän lisätä yhden(1) levyllisen musiikkia kapulaan), niin tulee vaan tyly ilmotus: iPhonea ei voitu yhdistää tietokoneeseen, palauta tehdasasetukset painamalla palauta. Joo sinne meni taas kaikki kuvat, viesti ja yhteystiedot saatana. Varmuuskopiota ei voitu palauttaa, koska iPhoneen ei saatu yhteyttä.
Painukoon helvettiin kaikki applet ja microsoftit saatana. Lähtee muuten kone vaihtoon aika helvetin äkkiä.
Olin tekemässä Forzassa ihan ok maalausta mun R32 Golffiin, mutta toi helvetin Microsoftin XBOX 360 vtun pelikonsoli jumittuu ja koko paska taas alusta, vttu! en varmaa tee.
Ja miks v*tussa ton paskan täytyy huutaa noin helvetin kovaa! Äänet täytyy olla täysillä että kuulee ton huminan takaa jotai.
Nyt on kaikki lamput palanu kämpästä. Hieman pimiää täällä. Niin kalliita nuokin, ettei ole varaa ostella. =P
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Nyt on kaikki lamput palanu kämpästä. Hieman pimiää täällä. Niin kalliita nuokin, ettei ole varaa ostella. =P
Finski! Avaa verhot!
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote:
Finski! Avaa verhot!
Ei auvta iltasin. Ja nyt päivällä, ei jaksa. =/
Mie luulen notta se ei osaa ...
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Mie luulen notta se ei osaa ...
Niin juu,sehän ei ole vielä valmistunut insinööriksi.
Miekun kuulin notta se valmistuu formaldehydiksi.
Huomasimpa tänään koulun jälkeen, että olisi ollut klo 09:30 kutsuntojen terveystarkastus. Nyt vituttaa.
SOTILASKARKURI !
Ei se oo niin justiinsa.
Mä kuulin että sen faija on TehUltimateJerde.
Salille kausikortti vanhenee ylihuomenna : ( Joku jolla on rahaa vois ostaa uuden ; )
Kirjaudu sisään vastataksesi.