Kuumetta, kurkkukipua ja silmätulehdus<1>♥<1>
Yleinen v*tutus topic
Juupa juu.. Ostin tossa R-Kioskilta 4 pussia CarSet kortteja, ja 3 pussiin tuli Ville Vahalahden base kortti! Ei mulla mitään Villeä vastaan ole, mutta ei tää näin pitäny mennä! Lisäksi sain 2 x Niko Hovista ja 2 x Olli Sipiläistä.. Hiukka meni maku tästä sarjasta.. En kyllä ostaa pussiakaan tätä sarjaa enää ikuna!
No LOL jotain kortteja :D
Tulin, näin , ?????
Nyt en kyllä tietä, kumpi korpee enemmän.. Se että en muista tai se että mä oikeasti muistaisin..
Meinasin sanoa, että 8 markkaa sille joka tietää mitä viime yönä on tapahtunut.. Mutta, enpäs sanokkaan..
Haen sukkapuikon valmiiksi ja suoritan kotitekoisen lobotomian, jos tuolta nurkan takaa alkaa puskemaan ikäviä flashbäkkejä..
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote: Tulin, näin , ?????
Nyt en kyllä tietä, kumpi korpee enemmän.. Se että en muista tai se että mä oikeasti muistaisin..
Meinasin sanoa, että 8 markkaa sille joka tietää mitä viime yönä on tapahtunut.. Mutta, enpäs sanokkaan..
Haen sukkapuikon valmiiksi ja suoritan kotitekoisen lobotomian, jos tuolta nurkan takaa alkaa puskemaan ikäviä flashbäkkejä..
Sie oot idiootti. Skimmy on idiootti, sfinksi on idiootti, te saatanan juopot ootte idiootteja...
vittu kun vituttaa... vaikken ees oo juonu mitää... melkee tekis mieli kyl jo... unohtas itekki välil.
Anteeksi Warjo-setä, siis ihan aikuisten oikeesti..
Yritä vähän muistaa, että kaikki asiat ei välttämättä aina pidä paikkaansa..
Idiootti olen kyllä, sen myönnän..
Vähän kyllä vääntää nyt ikävästi pakkia kun söin liikaa manssikoita.
Vituttaa pienesti. Eilinen ukonilma tuhos modeemin ja koneen verkkokortin ennen kuin kerkesin vetästä johdot seinästä. Vielä kun ukkonen näytti olevan saimaan päällä niin sitten se yksitäinen salama iski.
Ei mitää suurta mutta Torrentti lataa 7 kB/s sa lähettää 50 kB/s...
Vastauksena käyttäjälle Mace
I JMM94 I wrote: Ei mitää suurta mutta Torrentti lataa 7 kB/s sa lähettää 50 kB/s...
Eipäs latailla laittomuuksia!
Hiljaa, latailen ruokareseptejä ;)
E: Tai ainaki yritän, mutta näillä nopeuksilla ei kuuhun mennä.
Eipä ennee nukutakkaan...
Hurjaa kun mut puhallutetaan päivän aikana kaksi kertaa.
Vastauksena käyttäjälle FIN xxDRIFTERxx
FIN xxDRIFTERxx wrote: Hurjaa kun mut puhallutetaan päivän aikana kaksi kertaa.
Helvetin hyvä että puhalluttelevat... mikään liikentees ei vituta enempää ku rattijuopot. Jos mä joudun sen takia pysähtyyn että poliisi haluaa varmistaa ajanko selvinpäin ni pysähdyn mielelläni.
Jumalauta mun kahvinkeitin hajosi, nyt kyllä sekoan lopullisesti ja kusen sfäiskin muroihin. Joku ihmeen punainen valopalaa, eikä vain suostu toimimaan. Kello ja ajastin toimivat vielä ihan normaalisti.
Krooninen vitutus
Ei mulla muu.. oho.
Vastauksena käyttäjälle Ac3Way
Ac3Way wrote: Jumalauta mun kahvinkeitin hajosi, nyt kyllä sekoan lopullisesti ja kusen sfäiskin muroihin. Joku ihmeen punainen valopalaa, eikä vain suostu toimimaan. Kello ja ajastin toimivat vielä ihan normaalisti.
Hmm... tuo sinun härpäke kuulostaa enemmän avaruussukkulalta ku kahvinkeittimeltä. Niissähän on ollu jonkin verron vikoja.
Vastauksena käyttäjälle Ac3Way
Ac3Way wrote: Jumalauta mun kahvinkeitin hajosi, nyt kyllä sekoan lopullisesti ja kusen sfäiskin muroihin. Joku ihmeen punainen valopalaa, eikä vain suostu toimimaan. Kello ja ajastin toimivat vielä ihan normaalisti.
Kaikkea muuta se tekee ja näyttää, muttei sillä pysty keittään kahvia ?
Edit: Pientä vitutusta aiheuttaa selkäkivut... On se joo kun polvet ja selkä paskana näinkin nuorena...
Mulla on polvet,selkä ja ranteet kipeet usein.
Miulla on aina joku paikka vähän rikki.Ei siitä jaksa enää edes vilttuuntua tai tehdä sen suurempaa numeroa.Nyt on oikea polvi ja vasen akillesjänne kipiä.Moon NIIIN tottunut tähän.
Niihän sitä sanotaan notta sumpamies ei tervettä päivää näe.
Ei ole hyvä tämä Fanatec. Ratti tuli kuten piti, mutta kun ruuvasin läpysköjä nii sielt meni ratin sisään ruuvin vasta kierteet. Tää fanari lähtee kyl takas huoltoon.
Et kerinny kauaa sillä rullaamaan... kyllä varmaa vit*ttaa ku on sellasissa fiiliksissä että nyt pääsee testaan kunnon -(onko sittenkään niin hyvä)- rattia ja tämä leviää käsiin ennen kuin kerkiää edes humisijaa käynnistään?
TAI sitten käyttään vähemmänkovia otteita kun sitä siihen asentelet?
Joo vähä vit*ttaa. olin just sillee: Jes koht lähtee sillast settiiiiiiii!!!!!!!!!!!!.
Sitte se meni. Kirosin puol tuntii sitä ja sitte pöytään kiinnitys: Vattu mitä jaskaa, mut teippasin ratin pöytään nii hyvä tuli :)
Nyt on kiva riftata ku ei oo viiksiä ratis.
// on muute hyvä ratti. Parempi ku g25.
Kirjaudu sisään vastataksesi.