Yleinen v*tutus topic

Pure Black40
/ /

Osta AKG:t. Musiikkipuolella itee oon käyttänyt kuulokkeita ja mikkejä eikä mitään vikaa -vielä- ole ollut. /// WWWTTTFFF?????!!!!!!!???? Mitä tää vaihtoi vanhaan avaan??

pokalemestari
/ /

Vastauksena käyttäjälle IIPPONEN

IIPPONEN wrote:

elä osta napei, elä osta skull candyi. osta jotku laadukkaat normi kuulokkeet (koss porta pro, sennhaiser px-100 tai vastaava) kestää pidenpään eikä oo kuulolle niin paha :)

Sennheiserit muuten loistavat, mutta miksi helvetissä niiden pitää laittaa plugin suojaksi joku kumipäällyste? Se ei suojaa yhtään. Aina juuri plugi tai johdotukset menee paskaksi. Näissäkin se plugin suojakumi oli repeytynyt itsestään kahtia.

Yääh! Hetken googlailun perusteella, maailmasta ei löydy alle 50 e hintaisia nappikuulokkeita jotka kuulostaa pätevästä ja kestää. Percele.

MrD St Jimmy
/

Yskäsinpä ja purskautin samala ruokaa nenään kun luin tätä topicia. Nyt kutiaa ihan vitun ilkeästi.

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle superiorjerde

superiorjerde wrote: Huomenna luistelua pienillä luistimilla, varpaat tykkää.

Korvatunturille kirjettä ja uutta luikkaria jalkaan.Erkkaa lapaan kunnolla ja kovia lämäreitä pikkukiakolla!

villek00
/ /

Uus sivus..

Onneks mullakin on joulu tulossa, -rakas- pinkky ^^

mcmaysa
/

Mikki ilmeisesti pascana,ei kuulu ku muitten höpötykset ja ei aina edes niitä. Välillä taas toimii pitänee tutkia (laittaa lopullisesti paskaksi).

El PiNk DeViL
/ /

Ei ole hyvä tämä hammaslääkäri. Hammaslääkäri: Nyt vähän sattuu. Minä: (mietin) Ai saatana! Hammasälääkäri: No eihän se niin paha ollut :) Hammaslääkäri: Laitetaan tämmöstä puudutusainetta tähän, tää on tällästä uutta hyvän mansikan makusta. Auttaa tohon kipuun eikä vertakaan tuu enään niin paljoo.

Arvatkaa mille maistuu. BENSALLE! Ei helvetti :D Kyseessähän oli operaatio hampaan poisto Ei ole hyvä tämä hammaslääkäri.

El PiNk DeViL
/ /

Tonnin buyoutilla 250GTO!! Ei saatana. Laitan kuva kun siirrän koneelle. /// Meni vahingossa väärään topikkiin ku olin innoissani XD

villek00
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote: Tonnin buyoutilla 250GTO!! Ei saatana. Laitan kuva kun siirrän koneelle. /// Meni vahingossa väärään topikkiin ku olin innoissani XD

Lähetäs mulle joululahja nyt! :D

TehBigBunny
/

Järäkyttävän kylymä :(

-13 ja hirviä tuuli, jouluostoksille lähdin sillä asenteella että sielä olisi se -2 :D

Vilu tul.

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Järäkyttävän kylymä :(

-13 ja hirviä tuuli, jouluostoksille lähdin sillä asenteella että sielä olisi se -2 :D

Vilu tul.

Neiti.

-17.3 Koillistuuli 5m/s

10 kilsan lenkki.

^vilttu miulta irtoo naama päästä^

Tuomo33
/

-26 ja sortseissa, t-paidassa ja sandaaleissa mennään.

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: 14m/s tuuli.

No täytyy kyä myöntää,että tuo 14m/s voi tuntua aika vistolta lärvissä.

Nyt on monena talvena pukannut kovaa tuulta pakkasen sekaan,mikä ei yleensä ole ollut ihan normaalia Suomen säässä.Ihan persiistä on koko tuuli.Hacataan se!

Säistä mie vaan horisen,vaikka kaappi on täynnä Jokkisjuomaa.Sinne ja sutena!!!!

Capo26RS
/

Viltuttaa kun en ostanut tarpeeksi jokkis Karhu 1 L nesteytystä! Ja enemmän viltutti viime yönä kun nostin pakkasesta partsilta jouluolvit sisälle ettei jäädy halki ja tiputin -ajatuksissani- soosissa yhden paskaks. Viltuttaa jo etukäteen kun pakkanen lauhtuu, täytyy mennä imemään jäätyneet tummat oluet pillillä pois parvekkeelta.

I bQ I
/

Vituttaahan tuo kun meni kovalevy paskaksi, jossa oli mm. 100gb aikuisviihde-elokuvia.

Kirjaudu sisään vastataksesi.