Mä haluan eroon silmälaseista... Mä haluan eroon miun ylipainosta.
Silmälaseista pääsee eroon rahalla ( 3000€ ). Jota ei nyt tullut Lotosta tänään...
Pituutta 185cm, painoindeksi 39 ja lääkereiden taulukoiden mukaan 50kg pitäisi laihduttaa jotta olisin normaalipainoinen... Et sillä lailla... Ja tosiaaan 19v... Vittu mihinkä kuntoon oon päästänyt itteni...
Eilisellä baarikiekalla sain viimeisen niitin tähän asiaan. Miten oikeasti yksi lause tietyltä henkilöltä voi aiheuttaa sellaisen tunteen sisimmässä ? Ihan oikeasti... Tunne ei ollut vihaa, eikä suruakaan, vaan enemmänkin silmät aukaiseva tunne. Ihan oikeasti... Se on ollut mulle ihan sama vaikka joku lääkäri vittu näyttäisi karttojaan yms puhuisi sairauksista, mutta jos kiinnostukseni kohteeni sanoo sen minulle omin sanoin niin... Tiedättehän...
Protskudiietti starttaa Maanantaina. "Hirveät" 2vko tulee olemaan, se on varma, mutta jospa 2vko päästä edes hymyilyttäisi kun käväisee vaakalla tai katsoo peilistä itseään... 2vko jälkeen alkaa "perus"kuntoilu ja ihan oikeasti säännöllinen ja terveelliset elämäntavat...
Sen tiedän että yksin en tähän pysty vaan tarvitsen todellakin jonkun hänenlaisen "auttamaan" tämän kanssa... Jonku joka oikeasti potkii mua perseelle alkuvaiheessa jotta saan siitä kiinni...
Täällä mää vain puhun tälläisistä asioista... Vittu... Vähän deeppii shittii...