Vastauksena käyttäjälle
joonas6
joonas6 wrote:
Auton subbarin vahvistin päätti päättää maanpäällisen taipaleensa. Ei kuunnella musiikkia sitten.
Miten kauhee vahvari?
Vastauksena käyttäjälle
vaiski75
vaiski75 wrote:
Lupasin henkilölle X, jotain huomiseksi ja lupauksethan täytyy pitää..
Niinpä..
Henkilö B soitti ja sanoi, että minun pitää rikkoa henkilön X.n kanssa sopimani asia ja siirtää se ensiviikolle..
Henkilö B on sukua henkilö X.lle.
Henkilö B myös kielsi kertomasta mitään X.lle ja saan kuulemma ihan itse keksiä tekosyyn, miksi siirrän huomisen ensiviikolle..
Henkilö X on vielä järjettömän täpinöissään huomisesta, joka saa kohta viestin Sfädeltä..
SAITANA kun mä en tykkää yhtään tämmöisestä!!!
Rehellinen pitää olla ja ollaan sotkematta minua mukaan mihinkään "poltetaan tuon pipo, mutta ei kerrota sille" toimintaan..
Mä junttaan nyt ison lekkerin Jallua tuonne pään isoon reikään, heitän puhelimeni metsään ja kuuntelen Panteraa kunnes korvat eivät enään toimi..
KIPPIS saitana..
Ei polteta kenenkään Pipaa!
Piäni Kippis!
Vastauksena käyttäjälle
Rintala
RIntala wrote:
89.90 €/KPL taka pyörän laakerit Hondaan. Jeij!
Vastauksena käyttäjälle
Rintala
RIntala wrote:
89.90 €/KPL Laakerit Hondaan. Jeij!
Siis koko napa tarkotit.
Vastauksena käyttäjälle
hulluseon
hulluseon wrote:
Siis koko napa tarkotit.
Juu, niin siis napa juu. Koska laakereitahan ei erikseen saa vaihdettua. Vaikka saiskin niin hieman turhan kovan työn takana :D
Oli muuten 51,60€ veholta...
Vastauksena käyttäjälle
Mace
Macela94 wrote:
Ei mitää suurempaa, mutta vtuttaa tulla/mennä pyörällä minnekkää kun koko vtun kylä täynnä kaikenlaisia kermaperseitä jokka ajelee isin ostamilla 15k autoilla/mopoautoilla... Itte suurinpiirtein ainoa tässä ikäryhmässä joka liikku jollai v*tun pyörällä... Perseestä..
Edit: Ja kun kotiin pääsee nii vitutus ei kun parane, mitä tahansa tällä vuoden 2002 - 2003 koneella yrittää tehdä, niin ei vitullakaan onnistu. Kokoajan jumis ja mikään ei toimi. Helvetti tää näyttöki vie puoliasuntoa tilaa... olis se hienoo jos olis varaa kaikkeen tai edes johonkin.
Saanko antaa vihjeen? Tuossa iässä pystyy esim tekemään jotain pieniä töitä koulun ohella, ja kesähän tulee pian.. Ite kun mopoa varten säästiin niin tein kahta työtä koko kesän..
Ei sitä rukoilemalla saa(jotkut kyllä), tehdä täytyy jotta rahaa saa..
Vastauksena käyttäjälle
Rintala
RIntala wrote:
Juu, niin siis napa juu. Koska laakereitahan ei erikseen saa vaihdettua. Vaikka saiskin niin hieman turhan kovan työn takana :D
Oli muuten 51,60€ veholta...
Halpahan tuo on.
Vastauksena käyttäjälle
Rintala
RIntala wrote:
Saanko antaa vihjeen? Tuossa iässä pystyy esim tekemään jotain pieniä töitä koulun ohella, ja kesähän tulee pian.. Ite kun mopoa varten säästiin niin tein kahta työtä koko kesän..
Ei sitä rukoilemalla saa(jotkut kyllä), tehdä täytyy jotta rahaa saa..
Kesätöitä ja sensellasta täs on haeskeltu, ja ehkä saankin. Muttakun tämä paikkakunta on niin pieni ja sitä rataa, "ei me tarvita.." "otetaan pojat.." Kyllä se tästä :) Vaikka ketuttaaki välillä.
Vastauksena käyttäjälle
El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote:
Eipä tullut siitä acs:ään lähdöstä sitte mitää..
Mitä se huuteloo. Miksei?
Vastauksena käyttäjälle
RauhaMees
Rayha300 wrote:
Mitä se huuteloo. Miksei?
Omat rahat on ihan finiito ja porukoilta ei heru sponssia. Ja pitää jäädä lauantaiks koiravahtiin ku nuo porukat lähtee johonki..
Viddu sinne meni seki räyhän ja potan ja muide äffärseeläiste näkemine :(