Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: Förlåt mig vaiski, men jag kan inte förstär vad du säger?
Mä nåtta jåtta sanåin, että mulla pallåå puurå påhjaan.
U20
Suoami - Ryssä 3-1 alle nelejä minuuttia jäläjellä.
ja taktiikka puree Rüssällä menee hermo ja homman on yksinyrittämistä.
Paitsi kun Iivana on niin taitava ja tekee ne tanan maalit sitten yksin.
Hieno jengi meillä oli ei ole huippuvarauksia mutta Pikku Leijonat pelasi ehkä kisojen nautittavinta hokii.
Vilt.tu
Vituttaa oottaa bussia 2-3 tuntia (16:10 lähtee seuraava). Onneks taas ens viikolla alkaa kulkee busseja enemmän.
Hoh hoijaa... Vai että kojelaudan purkua Audista olisi nyt sitten vuorossa ? Sisätilankenno vaihto vuorossa...
Kyllähän tuohon vaihtajia löytyisi jos sanoisi että kalja palkalla tekee... FRC:ltäkin tulisi samantien toistakymmentä purkajaa.
Välimatka, välimatka esteenä.
slamit.net
Vitun huorat. Ei tullut alusta Golfiin ajoissa ei. No, saipahan lohkarin asennettua, pääsee aamusin lämpöseen autoon.
Perkele nyt vituttaa. muutto uuteen kämppään ja nyt on mokkula, ja niksit pelaamiseen ovat jo hurjalla tasolla, eikä auttanu että kävin kaverilla polkeen vollee tsukubaa linkussa. Joten saako tota perkeleen mokkulaa kytkettyä boksiin että pääsisin liveen?
Vastauksena käyttäjälle Hemmo75
Hemmo75 wrote: Perkele nyt vituttaa. muutto uuteen kämppään ja nyt on mokkula, ja niksit pelaamiseen ovat jo hurjalla tasolla, eikä auttanu että kävin kaverilla polkeen vollee tsukubaa linkussa. Joten saako tota perkeleen mokkulaa kytkettyä boksiin että pääsisin liveen?
Khyllä saa! miä voin jelppiä.
Noita witch kisoja races on is aivan yes liikaa howmuchisfish tuolla there etusivulla frontpage!!!
Xbox Live katkeilee kokoajan n.20 min välein. Vituttaa nii hev*tisti kun oon multplayeris ja sitte; Live connection lost tjs. Koneen netti ei silti katkee...
E: Taas katkes, kesti jopa 51min. E: Taas, nyt kesti uskomattomat 2h.
Koulu alkaa ylihuomenna...............................................................................
Joo, tippusin sitten leikkimökin katolta ja autolla ajelut on vähän niinku siinä. Kävely mukaan luettuna. Ei särkyny mitään jalasta, mutta melko liikunta kyvytön sitä sitten ollaan.
/// Ja eipä halua poksin paskakaan yhdistää nettiin, vittu tää on hienoo.
Sille on sanottu että se ei saa leikkiä katolla mutta kun se ei usko ...
On joo, mutta lumia pudottelin ajan kuluksi. No pudottelinpa sitten itseni sieltä.
Apuva papuva, ei saa noita mun kauniita SPAM-kuvia vieläkään Forzan sivuilta.
Elämä on ohi.
Yläkerran runkkari luukuttaa Tapani Kansaa...
Otan osaa.
Kaksi vierailevaa Exää samana päivänä on liikaa, otan Whiskyä..
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote: Kaksi vierailevaa Exää samana päivänä on liikaa, otan Whiskyä..
No niin. Nyt napsahti kuulokkeista sanka särki, irti poikki ja kuoli..
Mä tempasen koko pullon kitusiin heti! No ei sentään.. ... Lisää hymyä naamaan ja nukkumaan..
V*tuttaa niin paljon että en voi sanoo sitä. Forza netti ei anna mun videoita ja muutenkin se on tosi hidas. Saako noita elokuva tiedostoja millään muulla tavalla ulos tuolta boxista?
Team Xecuter Connectivity Kit.llä saa ainakin ton kovon tietokoneeseen kiinni ja kivasti saa tiedostot sieltä koneelle, mutta...
En ole muuten koskaan katsonut, missä muodossa noi Forza videot menee tonne kovolle..
Voin vilkaista viikonloppuna, koska mua alko kiinnostamaan nuo kuvatkin ja niiden muoto tuolla kovolla..
Siirrät sen Forssa video-tiedoston UBS-muistitikulle.
Muistitikku tietokoneeseen.
'XTAF GUI' ohjelmalla saa sen movie-tiedoston kovalevylle.
'Le Fluffie' softalla saa sitten tuosta movie-tiedostosta ulos ne leffat, niiden nimeen pitää sitten lisätä .wmv jotta toimivat.
Tässä ei h@xata mitään.
// Kuvia ei muistaakseni pysty ottamaan tällä tekniikalla, mutta leffoihin tämä on loistava.
Kirjaudu sisään vastataksesi.