Vastauksena käyttäjälle
Schimanski76
Schimanski76 wrote:
Jätä ikkuna auki ja Randelin täysille.
Ei pöllitä.
Teemu,elä lyä.
Johonkin kaverin pihaan ajat sen,missä turvallisempaa pitää?
e/eiku tuollaha lukikin,notta ei saa kaverin talliin.Paskat kaverit.
e2/aja se toho miun pihaan.Käyään ryyppään ja vahditaan sitä miehissä tuosta keittiön ikkunasta.
Myö oon niin messissä tuossa ryyppäämis/vahtimis-ideassa <3 (Ja ainakin vähän aikaa saatan myös kantaa hieman kaunaa muutamalle kaverille).
Schimmy on hiano miäs ;__;
Vastauksena käyttäjälle
PetuK
PetuK wrote:
Poltin sitten pääni ihan kunnolla tänään. Kuka oikeasti onnistuu polttamaan päänsä jo vappuna?? Ei tsiisös. Kiva. Että osaa ärsyttää tämä nyt. Vilttu!
Helosania tunget siihen naamaasi, pitää kosteena ja on antiseptinen..
Vastauksena käyttäjälle
Pottae
Pottae wrote:
Kyrvähti sitten kämpästä sulake ..ja samalla koneesta poweri/emo. Vitutus on valtava.
No tämä ei kiva..
Vastauksena käyttäjälle
BroaderSundew0
BroaderSundew0 wrote:
nyt kyllä ottaa päähän! aamullla skoleen ja kun iltapäivällä pääsen pois niin saan vastaani äkäisiä pikku apinoita! ja oman puolustuksen johdosta olin tänään jälki istunnossa 2 h. vain siksi että puolustin itseäni niiltä taaperoilta. katkasin yhden jalan ja toiselta väänsin käden kipeäksi! mä niin inhoon mun elämää!
LOL
Vastauksena käyttäjälle
BroaderSundew0
BroaderSundew0 wrote:
nyt kyllä ottaa päähän! aamullla skoleen ja kun iltapäivällä pääsen pois niin saan vastaani äkäisiä pikku apinoita! ja oman puolustuksen johdosta olin tänään jälki istunnossa 2 h. vain siksi että puolustin itseäni niiltä taaperoilta. katkasin yhden jalan ja toiselta väänsin käden kipeäksi! mä niin inhoon mun elämää!
!http://i1.kym-cdn.com/photos/images/original/000/184/961/tumblr_lnvvueuSsj1qcj56b.png!
Vastauksena käyttäjälle
FINBULLET
FINBULLET wrote:
Vitun naiset.En jaksais.Muutan Tiibettiin.Rupean laiduntamaan lampaita siellä.Kiitos.
Ymmärrän kyllä..