Mitä näet tässä kuvassa?:

Mace
/ /

Joku kirjoitti yhellä foorumilla:

Löysin tällaisen oudon kuvan riemurasiasta.

Linkki johti WoW-foorumille, ja siellä on annettu varoituksia kuvasta:

-Älä katso kuvaa liian kauan -Älä katso häntä silmiin -Jos olosi tulee epämukavaksi, sulje kuva -Jos sinulle tulee pakottava tarve katsoa kuvaa, sulje se

Näkemyksiä: -Monet näkevät tyhjän käytävän -Jotkut näkevät tytön, jolla on pehmolelu -Jotkut näkevät vain pehmolelun -Jotkut näkevät kummallisia muotoja

http://img.photobucket.com/albums/v452/Kyuubi_69/menina.jpg

(kerron tässä samantien että en ole lainkaa kiinostunut WoW:ista jos joku näin olisi luullut)

DarkWarjo
/ /

Vois olla jostai kotosi 3d laseil :)

ed: noin 5sec mietiskelyn jälkeen: ei... ei olis jännä edes 3d laseil... turhaa.

DarkWarjo
/

Hitto.. ny mä oon vaa pettyny, odotin jotai todella säväyttävää.. gad dämit!.... OH, i mean, allah dämit!

DarkWarjo
/

eeei.. noit o parempiaki.

Mä veikkaan et toi kuva on JUST sen takia, et porukka lukee noi varotukset, sit ne idiootit vahtaa mielissää tota kuvaa ja koittaa saada jotai tapahtuun...

Mace
/

Hauskinta täs jutus on se että itte en oo kattonu kuvaa =D

Pure Black40
/

Ei nyt pahemmin liity topikkiin, mutta tässä olisi ihan kokeilemisen arvoinen pieni nettipeli. Valaistuksen sammuttaminen, ja äänenvoimakkuuden maksimoiminen olisi mukavaa poonusta. Kokeile!

P.S. Juu, kerran olen aiemmin linkittänyt tämän.

Mace
/

Mun puolesta tää topicci voi olla ylempies vastainen eli saa laittaa vapaasti

Mace
/ /

E: Ei tullu ku vaa kahteen kertaa

Pure Black40
/ /

Näin se ilonpilaaja-Pure tuli taas kusimaan topikin hengen ja julkaisee kyseisen kuvan ihan foorumilla. Letkusta tulee, banaania saa hän, loppuelämän kiusataan, mutta tässä se on:

!http://img.photobucket.com/albums/v452/Kyuubi_69/menina.jpg!

hulluseon
/

Siis nämä jutut on ihan yhtä uskottavia kuin SubTV:llä tulevasta Hui Pöö sarjassa. No mikä on Hui Pöö? Se on se Riivatut talot. Tarpeeksi viinaa niin kylläpä naurattaa kun sitä katsoo.

MrD St Jimmy
/

Helvetin pelottava lapsinunna joka leijuu ilmassa. Pitäisköhän sitä alkaa oikeen ettiin tosta kuvasta jotain. Eiköhän tosta löytyisi kaikkea kivaa jos vaan jaksaa käyttää mielikuvitustaan, niin kuin joka kuvassa.

Kirjaudu sisään vastataksesi.