Ketäs kaikkee on menos ACS:ään viikonloppuna?
Mudi ja minä tullaa viettään perjantai päivää messuille.
Ketäs kaikkee on menos ACS:ään viikonloppuna?
Mudi ja minä tullaa viettään perjantai päivää messuille.
Näillä näkymin tulossa. Minä päivänä, se on vielä auki.
Muutaman kaverin kanssa lauantaina pyörimään pikasesti ja siitä keitolle..
Torstaina stadiin ja koko viikonloppu paikalla, tietenkin kuvaamassa. Selvinpäin pitäis selvitä... :D
En tule kun eivät kysyneet matkaansa taaskaan.
Isoveljen kanssa tullaan joku päivä käymään.
Paikalla koko viikonlopun päivystämässä!....
Sunnuntaina itse tulen isäpaapan kanssa.
Mä tuun sunnuntaina ACS:n hoodeille pyörimään :)
Oon se jätkä joka kuolaa erityisesti VAGien päälle ja pyyhkii sit häpeissään niitä kuolia siellä..
Tosin, enköhän mä käy yhtä paljon niitä muitakin likaamassa :D
Puuroa naamaan ja menoks!
Joudun meneen kävellen ja junalla kun mudin äydi ei kestä..
Sunnuntaina tulossa.
Täällä ollaan. Kimmon kiesi katsastettu, tosin pieni pettymys kun Kimmo Approved tarraa ei löytyny.. :D Se vihreä Bora Variant on messujen kuumin, mutta keskenään voitte muista sijoituksista kinastella ja väitellä. Muita täällä just nyt?
Sieltäpä oli bongattavissa myöskin Myyriksen Lupo!!! Ja duunikaverin M3 "DTM-edition" kannattaa tsekata myöskin..
Se hopee lupo oli kiva, vanteet ja mataluus, nam x) vaikken noin muuten niistä perustakkaan.
Ihan tarpeeks oli kuvattavaa vaikka autot vähentyny vuosien varrella. Kimmon "koppimopo" tuli bongattua ja kuvattua. :D muutaman namun sieltä autojen keskeltä pystyy valitteen muuten aika pliisut messut (IMO).
Vastauksena käyttäjälle IL3
IL3 wrote: Täällä ollaan. Kimmon kiesi katsastettu, tosin pieni pettymys kun Kimmo Approved tarraa ei löytyny.. :D Se vihreä Bora Variant on messujen kuumin, mutta keskenään voitte muista sijoituksista kinastella ja väitellä. Muita täällä just nyt?
Et sie oo ihan täysjärkinen ku jotai boraa kuolaat saatana! :D
:D
joo kimmon kopistaq löytyy kuvia, MUTTA MUTTA Se hienoin auto siellä tuning car shown puolella oli kyllä se KE70 jokkis Approved Taxi siellä takanurkassa KUVA TÄSSÄ Ja Kimmon Kinneristä tuossa huonoja kuvia
On se niin söpö tuo Kimmon kippo. Anna Petun maalata se niin varmasti lohkee enemmän kun kellekkään.
Mikä se tämä? !http://naicou.kuvat.fi/kuvat/ACS2011%20-%20D90/DSC_0491.JPG/_small.jpg!
Hyvä kun otatte kuvia niin ei itse tarvi käydä näissä.Säästyy matkakulut.
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Mikä se tämä? !http://naicou.kuvat.fi/kuvat/ACS2011%20-%20D90/DSC_0491.JPG/_small.jpg!
Omavalmiste auto. "KMR Oura".
Vastauksena käyttäjälle Pottae
Pottae wrote:
Omavalmiste auto. "KMR Oura".
Ihan käsittämätön laite. Ei voi muuta kuin arvostaa.
joo ja tuo tuolla takana oleva AVO AVO AVO!!! niin eikös sitä ole suunniteltu sarjatuotanto autoksi siinä oli joku 750cc motti ja se oli midship huiput oli jotain 70-80KM/H luokkaa
Kirjaudu sisään vastataksesi.