ACS 2K11

Jupe San
/

Ketäs kaikkee on menos ACS:ään viikonloppuna?

Mudi ja minä tullaa viettään perjantai päivää messuille.

RaabForRehab
/

Muutaman kaverin kanssa lauantaina pyörimään pikasesti ja siitä keitolle..

sjamy
/

Torstaina stadiin ja koko viikonloppu paikalla, tietenkin kuvaamassa. Selvinpäin pitäis selvitä... :D

IL3
/ /

Mä tuun sunnuntaina ACS:n hoodeille pyörimään :)

Oon se jätkä joka kuolaa erityisesti VAGien päälle ja pyyhkii sit häpeissään niitä kuolia siellä..

Tosin, enköhän mä käy yhtä paljon niitä muitakin likaamassa :D

Jupe San
/

Puuroa naamaan ja menoks!

Joudun meneen kävellen ja junalla kun mudin äydi ei kestä..

IL3
/

Täällä ollaan. Kimmon kiesi katsastettu, tosin pieni pettymys kun Kimmo Approved tarraa ei löytyny.. :D Se vihreä Bora Variant on messujen kuumin, mutta keskenään voitte muista sijoituksista kinastella ja väitellä. Muita täällä just nyt?

RaabForRehab
/

Sieltäpä oli bongattavissa myöskin Myyriksen Lupo!!! Ja duunikaverin M3 "DTM-edition" kannattaa tsekata myöskin..

sjamy
/

Se hopee lupo oli kiva, vanteet ja mataluus, nam x) vaikken noin muuten niistä perustakkaan.

Pottae
/

Ihan tarpeeks oli kuvattavaa vaikka autot vähentyny vuosien varrella. Kimmon "koppimopo" tuli bongattua ja kuvattua. :D muutaman namun sieltä autojen keskeltä pystyy valitteen muuten aika pliisut messut (IMO).

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle IL3

IL3 wrote: Täällä ollaan. Kimmon kiesi katsastettu, tosin pieni pettymys kun Kimmo Approved tarraa ei löytyny.. :D Se vihreä Bora Variant on messujen kuumin, mutta keskenään voitte muista sijoituksista kinastella ja väitellä. Muita täällä just nyt?

Et sie oo ihan täysjärkinen ku jotai boraa kuolaat saatana! :D

hulluseon
/

On se niin söpö tuo Kimmon kippo. Anna Petun maalata se niin varmasti lohkee enemmän kun kellekkään.

Finski fani
/

Mikä se tämä? !http://naicou.kuvat.fi/kuvat/ACS2011%20-%20D90/DSC_0491.JPG/_small.jpg!

FINBULLET
/

Hyvä kun otatte kuvia niin ei itse tarvi käydä näissä.Säästyy matkakulut.

Pottae
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Mikä se tämä? !http://naicou.kuvat.fi/kuvat/ACS2011%20-%20D90/DSC_0491.JPG/_small.jpg!

Omavalmiste auto. "KMR Oura".

pokalemestari
/

Vastauksena käyttäjälle Pottae

Pottae wrote:

Omavalmiste auto. "KMR Oura".

Ihan käsittämätön laite. Ei voi muuta kuin arvostaa.

joonas6
/

joo ja tuo tuolla takana oleva AVO AVO AVO!!! niin eikös sitä ole suunniteltu sarjatuotanto autoksi siinä oli joku 750cc motti ja se oli midship huiput oli jotain 70-80KM/H luokkaa

Kirjaudu sisään vastataksesi.