Yleinen Naisystävä Topic

IIPPONEN
/

tänään tuli nykysen naikkosen kans 5kk täyteen, tästä on hyvä jatkaa etiä päin :)

vaiski75
/

Mä oon se kitaransoittaja vaikka ei ole edes koko soitinta..

Pitää varmaan ostaa semmoinen tai lainata jostain..

villek00
/

Onnea IPI! Mulla tulee muuten päivää ennen Puntila Vol. 2:sta 9 vuotta täyteen emännän kanssa :)

DarkWarjo
/

GZ vaa teille kaikille onnekkaille.

Itellä ei oo tällä hetkellä ees yritystä... tiiä sit onko se hyvä vai huono asia.

DarkWarjo
/

kirves wrote:

Mutta se vaatii vain yhden oikean hetken, niin tilanne on päinvastainen. Omat kokemukset viittaisivat siihen, että naisten kanssa ei varsinaisesti kannata yrittää mitään. Olemalla normaali oma itsensä on mielestäni parhaat saumat saada myös parisuhde alkamaan. Joskus tuntuu, että jopa pieni välinpitämättömyys voi olla eduksi.

Kesä on kyllä sinkulle vuoden parasta aikaa. Saa tehdä mitä haluaa, kunnes sitten ehkä ei saakkaan.

Totta ja en mä todellakaa yritä olla mitään muuta, oma itteni oon ja jos se ei riitä/kelpaa niin sitten ei riitä/kelpaa. Mut siis meinaan ettei tällä hetkellä oo siis mitää yritystä olla kenenkää kans, u nou, rautaa tulessa tms.

DarkWarjo
/

kirves wrote: Juu, kyllä mie tajusin sen suoraan tuolta aiemmasta tekstistä. Tuli siitä "yrittäminen" sanasta vain mieleen tuo yllä kirjoittamani.

Eiköhän se niin ole, että sullekin löytyy ennemmin tai myöhemmin sellainen nainen jonka pakaraan voidaan tuo sun avatar tatuoida.

Hmmm... pakaraan DW Approves... kuulostaa idealta.

hulluseon
/

kirves wrote:

Väiski saa sitten siirtää sen painokuvan pakaraan tai piirtää siihen suoraan. Varsinaista tatuointiprosessia ei ehkä kannata Väiskillä kuitenkaan teettää (ellei sitten kyseistä taitoa löydy). Vai muistanko väärin, olihan se niin, että tuo kuva on Väiskin tekemä?

Minä voin soittaa haitaria ja lauleksia taustalla, notta näin heiluu tussi ja tussi heiluu näin. Ai ei kelpaa?

DarkWarjo
/

kirves wrote:

Väiski saa sitten siirtää sen painokuvan pakaraan tai piirtää siihen suoraan. Varsinaista tatuointiprosessia ei ehkä kannata Väiskillä kuitenkaan teettää (ellei sitten kyseistä taitoa löydy). Vai muistanko väärin, olihan se niin, että tuo kuva on Väiskin tekemä?

Kyllä se on Sfädesedän kädenjälkeä, olen hälle kovin kiitollinen ja tottahan toki hän saa tulevan ex-vaimoni pakaraan sitten joskus piirrellä tuon kuvan ;)

Alchemist FI
/

Turhaahan toi väkisin yrittäminen on, ekan illan jälkeen en muistanu ees aakkani nimeä ja ny muutetaan yhteen :D ja Warjolle voin sit yrittää pistää sitä eukon nimeä ihoon, ku tossa nurkassa ois tatuointikone :D

DarkWarjo
/

Joo, VOI VITTU! sanonpahan vaa...

ei tarvi näemmä väkisin yrittää joo... pitäs varmaa sukeutuu hetkeksi johonki pakastimeen tjsp...

RaabForRehab
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: Joo, VOI VITTU! sanonpahan vaa...

ei tarvi näemmä väkisin yrittää joo... pitäs varmaa sukeutuu hetkeksi johonki pakastimeen tjsp...

Naiset. Ei niiden takia oo ennenkään ollu tapana hikoilla.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab

RaabForRehab wrote:

Naiset. Ei niiden takia oo ennenkään ollu tapana hikoilla.

Joo, mut ehkä ne ei väkisin tulis perässä sinne...

DarkWarjo
/

joo.. eilen meinas karata warjolla lapasesta...

22.00 Kahville muuan tyttösen kans....

01.00 Leffaa kivasti toisen tyttösen kans....

04.00 Kolmannen viereen yöksi...

sietäs letkusta saada niljake...

Enkä ees saanu! ja olin selvinpäin! Hyi että! (no okei, ehkä ois saanu mutten halunnu humalaista...)

savulohi
/

DarkWarjo wrote: joo.. eilen meinas karata warjolla lapasesta...

22.00 Kahville muuan tyttösen kans....

01.00 Leffaa kivasti toisen tyttösen kans....

04.00 Kolmannen viereen yöksi...

sietäs letkusta saada niljake...

Enkä ees saanu! ja olin selvinpäin! Hyi että! (no okei, ehkä ois saanu mutten halunnu humalaista...)

^Thihihhihh^

Tulee nuaruus miäleen. Miulla oli semmonen paha tapa käyvvä pamputtelemassa työkavereita ja kerran narahin kun kävin samana ehtoona kahta laittamassa noin kolmen tunnin intervallilla. Noh, toinen näistä neitosista sitten meni juoruamaan toiselle autuaan tietämättömänä asiasta kun sattumalta baarissa näkivät ja lopputulos oli se notta ensin kävivät minun kimppuun ja sitten lopulta tappelivat keskenänsä siinä kuppilan pihamaalla, vieläpä ihan kunnolla.

10 vuotta on tästä jo aikaa, piccusen reilukin. Sillon se lähinnä nauratti ja naurattaa se oikeestaan kyllä vieläkin. :)

Mudinski
/

DarkWarjo wrote: Ei ole, tyhmä on.

noh noh, hjyvin fiksu TummaVarjo on. Ei mene lempimään humalaista selvinpäin. Kauheita tunnon tuskia siitä seurannut vain olisi.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

Mudinski wrote:

noh noh, hjyvin fiksu TummaVarjo on. Ei mene lempimään humalaista selvinpäin. Kauheita tunnon tuskia siitä seurannut vain olisi.

Mutta silti kovin tyhmä.. olisi pitänyt suosia vain tätä leffaseuralaista... :)

IIPPONEN
/

"se tunne kun joku saa sinut ensin itkemään surusta mutta myöhemmin ilosta" ei nyt ihan kirjaimellisesti tänää käyny tollee mutta melkein :):)

villek00
/

Vastauksena käyttäjälle IIPPONEN

IIPPONEN wrote: "se tunne kun joku saa sinut ensin itkemään surusta mutta myöhemmin ilosta" ei nyt ihan kirjaimellisesti tänää käyny tollee mutta melkein :):)

Eli naikkoses ei ostanukkaa sulle pommaccia? mut ato sit myöhemmin.. sen pommacin..

IIPPONEN
/

Vastauksena käyttäjälle villek00

villek00 wrote:

Eli naikkoses ei ostanukkaa sulle pommaccia? mut ato sit myöhemmin.. sen pommacin..

Ei ihan mutta lähellä :)

vaiski75
/ /

Saitama!

Mie hölömö oon mennyt rakastumaan siihen naapurin tyttöön ja kovasti.. Tajusin tänään sen kivasti.. Jännä oli tämä herääminen etten sanoisi.. Istuin sen tytön sylissä sohvalla ja se hellästi silitti mun päätä, kunnes tajusin miksi olen aina kiusannut sitä ja hakenut sen huomiota.. (Joo joo, oli vähän rapelia ja hain vähän hellyyttä..) .. Hymyilin kuin naantalin aurinko, mutta osasin vain sanoa, että jöböttää..

Tästä on kyllä järki aika kaukana hukassa ja tähdet on kaikki aivan sekasten..

Tahtoo hauvan!

// Ai niin.. Sfädeäkään ei tänään pahoinpidelty.. Eikun hetkinen, kyllä se muutaman kerran kiskaisi hiuksista.. Kiltisti..

vaiski75
/

Me voitais tää Topic poistaa täältä kokonas.. Ne on kaikki ansoja ja mä menin semmoiseen, hölömö minä.. .. Ai kui.. Mä olen yksin kotona ja mulla ei ole mitään ohjelmaa ennen huomista iltaa.. Kaikki nyt miettii, mitä Sfäde tekee kohta.. .. Mutta EI, ei se tee sitä. Mä taulapää oon selvinpäin ja pää ei kuulemma aio ottaa edes yhtä olutta, eikä muitakaan lumienkeli juomia.. Kuula on ihan sekasten sanon minä.. Pthyi..

Ansa se oli!

DarkWarjo
/

ihkua!

Määpäs pääsin taas eroon kaikista tyttösistä kivasti!

Lähen tännää hakkeen patiolta (patio=terassi näin teille suomea puhuville) uuven! varppina haen! Ihan selevinpäin!

Kirjaudu sisään vastataksesi.