Yleinen Naisystävä Topic

kurppak
/ /

Tuli sitten "selvitettyä tilit". Herrasmiehenä pysyin loppuun saakka. Ja hyvä niin.

Edit: Ystävämme alkoholi auttoi jaksamaan hyvin koko toimituksen.

IL3
/

Vastauksena käyttäjälle kurppak

kurppak wrote: Tuli sitten "selvitettyä tilit". Herrasmiehenä pysyin loppuun saakka. Ja hyvä niin.

Kattilat jakoon? Oliko pitkä suhde?

Osanottoni (tai onnitteluni, ku en tiedä kumpi tilanteeseesi sopii). Eiku etiäppäin!

kurppak
/

Vastauksena käyttäjälle IL3

IL3 wrote:

Kattilat jakoon? Oliko pitkä suhde?

Osanottoni (tai onnitteluni, ku en tiedä kumpi tilanteeseesi sopii). Eiku etiäppäin!

Ei ollut mitään suhdetta. Oli vain toivoa ja kaihoa.

ProBale
/

Opetin naisen pelaamaan Sonicia, meneekö mulla nyt hyvin kun en pääse enää ite pelaa Forzaa?

jEsm0
/

Mulla taitaa tulla pian suhde yhen flikan kanssa, ainakin vaikuttaisi VAHVASTI siltä

^I'm not forever alone,yay :3^

jEsm0
/ /

WOOOOHOOOOOO se varmistui juuri. MÄ EN OLE ENÄÄ YKSIN. JEEEEE toivottavasti tämä ei loukkaa ketään ^en olekkaan enään se masentunut ihmehiippari <3^

Alchemist FI
/

Nyt on tässä tullu pyörittyä ton naiikkosen kaa 8kk luultavasti voi olla 9 kin :) Ja sama on kenen nimeä en meinannu muistaa sillon viime talvena, nykyään on sekin tiedossa :D

vaiski75
/

Tziizus kun on taas vaikeeta..

Ajattelin, että kun on vähän vanhempi niin asiat menee kuin itsestään.. Väärässä olin kivasti..

Lähden pihalle juoksemaan ilman houssuja..

Draghar
/

Siivouspäivä, muija pakottaa... On siinä parisuhteessa huonotkin puolensa, ensin ne sotkee ja sitten käskee osallistua siivoomiseen.

Mullahan ei sotkuis kun oluttuoppi ja parit kalsarit kuukaudessa..

Alchemist FI
/

Itellä on se hyvä puoli vielä ettei muija pakota siivoamaan ku on eri osotteet, mutt matkaa on toisen luo muutama sataa metriä.

FINBULLET
/

Huomenna olis luvassa hyllyn ja sängyn paikan vaihto.Odotan innolla.

Latetzki
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote: Vittukun naisetkaan ei osaa koskaan päättää mitä haluaa... Eikä itekkää tiedä..

Niin että hitto noita naisia ja itessäkin on samaa vikaa? :D

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle Latetzki

Latetzki wrote:

Niin että hitto noita naisia ja itessäkin on samaa vikaa? :D

Nii justii : D Vittuku pitää väsyneenä tulla kirjottamaa tänne.. KIrjotin sitte kaks kertaa yhen asian mutta kahella eri tavalla :D

IL3
/ /

Piti tänää ohimennen varmistaa montako hetkeä ollaan oltu nyt yhdessä. Vastaus oli et koht yhdeksän vuotta! :0

Hitto tää aika lipuu silmis.

Mut te ketkä nyt ekaa kertaa pääsette naisiin käsiks, ni nauttikkaa, se todennäköisesti ei kuitenkaan tuu olemaan se teidän vika suhde. Ja oma vinkkini olis, että kyllä sitä sit kolmevitosena (itsehän olen siis vielä roimasti alle kolkyt, eli ensvuoden puolella vasta nuorekkaasti 28)vois hyvin ehtiä alkaa hiljalleen sitoutumaankin, eli elkää pitäkö kiirettä! Itsellä ei mitään valitettavaa, mut välil toivon et oltais tavattu vasta myöhemmin, eli vaikka nyt? Mut sit toisaalta ei nyt välttämättä ois samaa hyvää historiaa, koiria, asuntoa jne..

Eli "take my piece of advice, always be nice" lainaten yhtä lempibändiäni.

Toi toimii ja nauttikaa.

Alchemist FI
/

Mullhana on just se ongelma et olen erittäin sitoutumis ongelmellinne, vois jopa kutsua fobiaks sitä.. Ja tälle nykyiselle siitä sanonu. Mutt se on vaa meinannu et en mää karkuun pääse, et kyll se musta kiinni pitää :) Ja ehkä hyvä nii, jos ite joutus päättää nii en varmaan seurustelis vakavasti koskaan. Mutt hyvä ku on joku tämmönen nainen joka ei periks anna....

RaabForRehab
/

Yhdyn IL3:n mielipiteeseen. Nuorna kannattaa humputella ja elää kunnolla. Ei sitä sitten enää tässä kolmen kympin kynnyksellä jaksa.. Ja sitten kun tuutte kolmeen kymmeneen, niin älkää jumankauta ottako mitään parikymppistä hutsua jalkoihin pyörimään. Ne ei mistään mitään tiiä ja niillä alkaa se eläminen sitten kiinnostamaan kun itse alkaa olemaan jo ehtoon puolella..

jEsm0
/

No suaatana, ei se hupi kauaa kestäny :( no eipä tuo mitään, onneksi FM4 kolahtaa postilaatikkoon tänään:3 ^ja sitten tatsunia tuunailemahan^

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle RauhaMees

Rayha300 wrote: JAA-A

Ihan hyviä perusteluja. =) Tosin yksi kaveri on erittäin pieni ja sen kanssa on tullut pariin otteeseen painittua. =P Pitäähän siinä tietysti varoa, kun on tuplasti painavampi, mutta tää kaveri on kyllä erittäin sopiva sanontaan "pieni mutta pippurinen." Muista asioista ei ole, eikä tule, tietoa, kun ollaan vaan kavereita.

savulohi
/

Ristus... mistä noita naisia nyt oikein taas tyrkyttävät. Antakaa miun olla SAITANA!

^Eiku...^

Miusta alkaa nyt kyllä taas tuntua siltä, että ei ole kyllä parisuhdetta varten rakennettu tämä Lohes. Liikaa tykkää tytöistä, mokoma.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle savulohi

savulohi wrote: Ristus... mistä noita naisia nyt oikein taas tyrkyttävät. Antakaa miun olla SAITANA!

^Eiku...^

Miusta alkaa nyt kyllä taas tuntua siltä, että ei ole kyllä parisuhdetta varten rakennettu tämä Lohes. Liikaa tykkää tytöistä, mokoma.

Miulle kelepais parisuhde, sulle pari suhdetta... i guess.

Kirjaudu sisään vastataksesi.