Skimmy on kunnossa, ollununna vähän kiireitä ja ei ole sitten kerinnyt tänne..
Nyt mie itkien ja huutaen uhraudun, raapaisen tämmöisen olutpötelin kitusiin Skimmyn puolesta.. ^Tshihihi..^
Skimmy on kunnossa, ollununna vähän kiireitä ja ei ole sitten kerinnyt tänne..
Nyt mie itkien ja huutaen uhraudun, raapaisen tämmöisen olutpötelin kitusiin Skimmyn puolesta.. ^Tshihihi..^
Vastauksena käyttäjälle Alchemist FI
Alchemist FI wrote: Nonii, juoppo ystäväiseni kehitelkää mulle jotain tekemistä jonka parissa voi juoda alkoholia ja paljon.. Huomenna ois nimittäin anoppi kokelaan synttäri juhlat ja ei oikeen nappais, ja jos on krapula nii saa mennä jonnekkin nurkkaan piiloon..
Kuule. Jos sie haluat juoda, niin sie et tarvi siihen mitään harrastusta. Varaat riittävästi viinaa ja alat juomaan. Kyllä sie tuut siitä humalaan. Jos oikein darran haluat niin polta vitusti tupakkia sisällä ja sammu saunaan pariksi tunniksi. Äläkä juo vettä tai syö.
Toivottavasti tämä auttaa alkuun!
Aina on apu lähellä täällä FRC:llä! Kiitos siitä jätkät! Eiku hei, enhä mä kysyny mitää juomisesta. Vaan mä lähden taas nostaa Carinani arvon pilviin, meinaan vaihtaa öljyt ja pyyhkijät (boschin uudet "lepsukat") ja pitää kattoo viel vilkun polttimo uusiks kans :)
Tarviisiko kukaan uutta vasta kasattua tietokonetta?
Torni: BitFenix merc Beta midi ATX Prosessori: AMD Athlon 2 X4 3.10Ghz Emo: Asus M4A88T-M mATX (intekroitu näytönohjain) Keskusmuisti: Kingstone 2x 2GB 1333MHz Kovalevy: WD 500GB SATA 2 Virtalähde: Silverstone 400w Dvd asema: LG SATA polttava
Koneeseen asennettuna OEM Windows 7 Home premium. Kone kasattu peruskäyttöön, mutta helppo muuttaa pelikoneeksi. Lisäämällä näytönohjaimen ja lisää keskusmuistia, niin pelit pitäisi pyöriä.
Hintaa koko paketille 550€
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Tänään pitäisi hakea uusi koira, Englanninbulldoggi tytteli. Saa nähdä mitä toi meidän Bordeauxindoggi tuumaa siitä.
Semmonen reissu. Kivat mätöt oli.
Onks kellää Dead Island boxilla?
Tän päivän ajelut. Ei viittiny kovempaa ajella tuolla puitten välissä, kun ei renkaat pitäny yhtään ja jarrutkin aika kehnossa kunnossa.
5 vuotta vanha , mutta juu kaikki ei varmaa oo tätä nähny, väsyneenä kivasti repesin..
Houkuttelis kans vähä toi kuollut saari...
Vastauksena käyttäjälle RealBlocker
RealBlocker wrote: Tän päivän ajelut. Ei viittiny kovempaa ajella tuolla puitten välissä, kun ei renkaat pitäny yhtään ja jarrutkin aika kehnossa kunnossa.
Finland DOrii!!!
Vastauksena käyttäjälle RealBlocker
RealBlocker wrote: Tän päivän ajelut. Ei viittiny kovempaa ajella tuolla puitten välissä, kun ei renkaat pitäny yhtään ja jarrutkin aika kehnossa kunnossa.
Katos joku muukin käyttää Cyberlink Power Directorii :D
Mulla on se 10 malli. Pitäs vaa laittaa serial numberi sisää nii sitte häviäis toi trial juttu.
BTW. Hiano viteo :)
Vastauksena käyttäjälle RauhaMees
Rayha300 wrote:
Katos joku muukin käyttää Cyberlink Power Directorii :D
Mulla on se 10 malli. Pitäs vaa laittaa serial numberi sisää nii sitte häviäis toi trial juttu.
Räyhän herrasmiestavoilla....eiku tä? :D
Vastauksena käyttäjälle RennSportAMG
Driver181 wrote:
Räyhän herrasmiestavoilla....eiku tä? :D
täh? Mitä se driveri siellä huutelee? Ihan ostanu oon sen, ku halvalla sain. En ole vain jaksanu änkeä vielä sitä koodia sisään. Se on tehty nii hitaaks hommaks se rekisteröinti yms.
Aaaajajaa =DD
Vastauksena käyttäjälle RauhaMees
Rayha300 wrote: Katos joku muukin käyttää Cyberlink Power Directorii :D
Meinasin eka käyttää windows elokuvatyökalua, mutta se jumitti muutaman kerran. Latasin sitten tuon Power directorin, ja johan alko homma pelittämään.
Menin sitten recordaamaan väärällä tiedostomuodolla. AE ei kivasti tue .m2ts -videoita. Uusiksi kaikki vaan.
Helvetti, menin sit tonne groovesharkkiin ku räyhä siitä vinkkas ja hoksasin et potalla on siellä hyvää musiikkia..
no ny se vissii sit tuli maksulliseksi?! GRRRREAT!

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo
DarkWarjo wrote: Helvetti, menin sit tonne groovesharkkiin ku räyhä siitä vinkkas ja hoksasin et potalla on siellä hyvää musiikkia..
no ny se vissii sit tuli maksulliseksi?! GRRRREAT!
En saanu toimimaan mozillalla ku jäätyy koko halevatan mozilla. Just ku painaa play, nii lataa ja jäätyy. Chromella toimi iha hyvi, mutta ny ei taaskaan.
Nonii Poijat Ei muutaku Reenamaa
Team Dragon <3
Jeah, I'm bäck! Melkein parisen viikkoa oli netti poikki. Yhen napin painallus riitti korjaamiseen. Tätähn ei tietystikään voinut itse tehdä, sillä se oli lukkojen takana. Opiskelija-asuntolat = <3
Ei saitana mie en tajua tätä torspojen määrää. Kuka helevetin luupää lähtee tonne tuntikausiksi jonottamaan säästääkseen esim. perus 40 litran tankkauksella noin kaheksan euroa. En mie ymmärrä.
!http://static.iltalehti.fi/autot/nesteoil2_etu1402TL_au.jpg!
Kirjaudu sisään vastataksesi.