Nonii. Tenerihvan matkalta saavuttu. Huomenna ehtii näpytellä lisää ku pääsee koneelle. Mutta kyä tuo viikko täysin ilman nettiä on mulle liikaa.
PPPP
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Mie lähenki ny Salppurin-kisoihin. Se on heipskukkuu!
Sepä meni kivasti. Kaikki kisat melkeinpä peruttiin. Meni hauskasti rahat hukkaan, kun ei nähnyt mitään...
Niin siis tästä Tampesterista piti enemmänkin kommentoida, mutta virtaa ei eilen eikä torstaina ollutkaan, niin laitetaan nyt tähän jatkoksi.
Paljonkin on mukavampia nämä Nääsvillen Jennit kun meidän omat, tai sitten ne ei tunne Hullia. Yksikään ei uhkannut leipoa lättyyn.
Vähän on hassua liikenne järjestelyt, mutta kai niihin olisi oppinut pitemmällä opettelulla.
Mukavasti oli tilaa sekä Jackissä ja Plevnassa. Plevnassa kannattaa maistella niitä talon omia oluita. Hyviä ovat ja ruokakin on hyvää. Jackissä tosin välillä kova mekkala, mutta siihenhän FRC:n väki on tottunut.
Schimmyä ei kyllä näkynyt, vai lie olivat laittaneet liekaan? Pyhä Jimmykin ollut mikroilemassa. Mutta näin minä RD:n Cumuluksen ravintelissa perjantai aamuna. Meinasin huudella sille, mutta en viitsinyt sitten. Hassun näköinen setä on tämä RD.
tässä ois vähän mun kuvaamaa rallia 40+ tilannetta 3 tai 4 kaatoa 15+ ulosajoa 2 keskeyttänyttä Hajotkaa mun äänelle mutta odottakaa että se uppaa (en kuvannu kaikkia kohtia koska akku)
Vastauksena käyttäjälle KKNGS
KingPlayer10 wrote: tässä ois vähän mun kuvaamaa rallia 40+ tilannetta 3 tai 4 kaatoa 15+ ulosajoa 2 keskeyttänyttä Hajotkaa mun äänelle mutta odottakaa että se uppaa
Videota käsitellään.
dodii siellä se on
KingPlayer10 wrote: tässä ois vähän mun kuvaamaa rallia 40+ tilannetta 3 tai 4 kaatoa 15+ ulosajoa 2 keskeyttänyttä Hajotkaa mun äänelle mutta odottakaa että se uppaa (en kuvannu kaikkia kohtia koska akku)
Hyvä video on:)
Aika hyväs paikas olit :P
Kivasti huutelin sinne jo. Hyvä filminpätkä
NO NI! Nyt on ihan kuva materiaalia nuista tuning meehen harjotuksista. Joo tosi hyvä paikka ollunna näemmä
i am speechless. Joo onhan tuo alka vanha mutta repesin
KingPlayer10 wrote: tässä ois vähän mun kuvaamaa rallia 40+ tilannetta 3 tai 4 kaatoa 15+ ulosajoa 2 keskeyttänyttä Hajotkaa mun äänelle mutta odottakaa että mulle tulee äänen murros :)
^pikku fixaus^ Hienoa videota! Näitä on aina ilo katsella :)
Joku ystävällinen voisi lainata mulle Lamborghini Reventon.in pariksi päiväksi..
Eikös joo?
Kävin tuossa päivärannan salessa ja ostin kupin Starbucksin kahvia 0.o ED Oli muuten aika hyvää
KingPlayer10 wrote: tässä ois vähän mun kuvaamaa rallia 40+ tilannetta 3 tai 4 kaatoa 15+ ulosajoa 2 keskeyttänyttä Hajotkaa mun äänelle mutta odottakaa että se uppaa (en kuvannu kaikkia kohtia koska akku)
Hyvä oli tämä Kingiksen paikka. Mutta siltikin kappale kauneinta Suomea. Hevletin makee pätkä ja paras paikka alkaa kohdasta Riistakoski.
!http://www.acc.umu.se/~zqad/cats/1312718644-tumblr_leemji3PaB1qzcxrno1_500.png!
Ja nämä sitten muistatte armeijassa. Näin meillä
!http://media.riemurasia.net/albumit/m10225/928031323.jpg!
.
Hitto ku tuo Bensan hinta vaan nousee >(
Vastauksena käyttäjälle Opc Sami
Opc Sami wrote: Hitto ku tuo Bensan hinta vaan nousee >( Fixd
Onneksi ei oo autoa.Sillon joskus hajos.
Schimaanilta terccuja.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Schimaanilta terccuja.
Kerro takasin, notta ei lähetetty.
Ajattelin hankki TrackMania 2 canyonin. Joten kyselen nyt tässä että onko kukaan muu hankkimassa kyseistä peliä?
Kirjaudu sisään vastataksesi.