Vastauksena käyttäjälle
Finski fani
Finski fani wrote:
Vähän hampilääkärijuttuja. Ruuvvattiin tuahon suuhun yksi ruuvvi ja tehtiin kanssa luunsiirtoa. Ollu jo jonkin aikaa tämmönen suuoperaatio käynnissä.
Kai mää jätän nuiden kolmioiden syömisen tähän päivään. Eka päivä on se pahin. Nuilla 800 buranoilla pärjää hyvin huomisesta, varmaankin.
about tuollaselta näytän(turvotuksen osalta siis... ;) ):
!http://farm7.staticflickr.com/6172/6172008237_19e34e4a2e.jpg!
Auts :(
Vastauksena käyttäjälle
AJfin
AJfin wrote:
Jaa että parasetamoli on noin tujua maksalle...
Mulla ei menny tossa viime kesänä ku 30 tabua 400mg/ viikossa... :/
e. ja nyt menee n.30tabua/ 2-4viikkoa
No huh.
Vastauksena käyttäjälle
Finski fani
Finski fani wrote:
Mitäs AJ:lle sitte on käynynnä ko joutuu mussuttamaan nuita oikein urakalla?
Oli tossa viime kesänä selkä jonkun verran paskana ku tuli crossipyörällä rymyttyä.. ja se säteili sitten hartiohin->niskaan ja päähän.. ja vieläki kun tulee niskat kipeeksi niin tulee lähes 100% varmuudella pää kipeäksi.
kirves wrote:
Oisko se käynynnä Turus? :)
Jos oisin käyny turus niin sitä ei enää löytys kartalta :P
Vastauksena käyttäjälle
hulluseon
hulluseon wrote:
Joku saitanan juoppo Kuopiosta oli jättänä tämän tietsikan auki, kun Hulli paineli baariin kattelemaan Jennejä. Turpiin kyllä lupas jokanen, mutta eivät osuneet. Oon mie niin kiero. Ens kerran oon sitten humalassa vasta seuraavalla kerralla.
PRKL!
Onx Kuopios muita ku kirves,Jenni,Spede ja Hulli.
Mie otan sen J:n.
Vastauksena käyttäjälle
hulluseon
hulluseon wrote:
Spede kasvaa heinää, Kirveksellä on se retkimalli neuvottamana, Jenni seukkaa sen jonkun liimaletin kanssa ja Hulli huutaa humalassa.
Aivan on pascat nämä meidän vaihto-ehdot nyt. Taidan juuva tuon Jallun pois poekkeen ja huomenna karjahtelen rapulissa.
Etelä-Karjalais-Pispalais-yläpeukku.
Liimaletti on vain kulissi.Schimmylle se Jenni kuuluu.
Vastauksena käyttäjälle
Draghar
Draghar wrote:
Mee jo nukkuun!!
Tuli tänään virallisesti 1000 olutreittausta täyteen. Onneksi kuitenkin vielä on jääkaapissa runsaasti uutukaisia odottamassa.. Vappukin tulossa ja kaikkee.
Pimputtelloo Raggarin ovikelloa!
Vastauksena käyttäjälle
TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
Koska MM-Kisat
Vinkatkaa jos keksitte lisää sopivia.
Jofan kypärä 1089€
tai Hefan pipo!