Kohta se tulee takas jollain eri nimellä vai saiko se ip bannit?
PPPP
Sanotaanko näin että isoveli kyllä valvoo. Piretään simmut auki.
!http://is13.snstatic.fi/img/658/1288465999325.jpeg!
Nää FRC:n mainokset on pelottavan osuvia :D !http://farm9.staticflickr.com/8017/6987472422_896e3c7407_z.jpg!
GrassRuutsissa sotket fillarilla sitten ihan satasella poikittain.
Sähköt poikki.. Kaaos päällä, ulkona palaa autoja ja ihmiset rikkoo ikkunoita. Se on se interwebs.
Väistäkää kun mää huuan!
Siinä on meikäläisen porukka suvannossa. Ja siinä sitä sitte päästiin myös videolle.
Vastauksena käyttäjälle kurppak
kurppak wrote: Väistäkää kun mää huuan!
Siinä on meikäläisen porukka suvannossa. Ja siinä sitä sitte päästiin myös videolle.
Ilmeestäsi päätellen, ei ollut edes kylmää.. =D
Housuissa kolme aataminomenaa Juhannukseen asti, veikkaisin..
Pottae wrote: Minä olin syyllinen, minut voi laittaa myös jäähylle jos tein teidän mielestä väärin.
kirves wrote:
En ole käynyt täällä riittävän aktiivisesti, joten en tiedä ... (ja nyt seuraa se kysymys) ... mistä on kyse?
Potta meni ja kokeili Grippiautoa..
^Tshihihi..^
Eikun, meillä oli yksi käyttäjä vähän erimieltä meidän muiden kanssa ja siinä sitten vähän roiskui..
Siinä kuvassa mä oon ihan oikealla ja se mahdoton huutaminen videolla oli meikäläisen aikaansaannos.
Juu, oli se vähän kylmä.
Vastauksena käyttäjälle kurppak
kurppak wrote: Siinä kuvassa mä oon ihan oikealla ja se mahdoton huutaminen videolla oli meikäläisen aikaansaannos.
Juu, oli se vähän kylmä.
Tunnistin kyllä heti, kun löysin oikean kuvan.. Eipä tuolta huudosta yhtä erota, kun muutkin taisivat huutaa veden-nousun mukaan korkeammalle..
kirves wrote:
TeroKortelainen on siis viimein bannattu?
Valitettavasti ei, mutta me piilotettiin sen käkkäri.. Loppuu se meidän nöyryyttäminen..
Kuulin notta Sfäde oli laittanna sen jemmaan ylähyllylle. Ei sinne kukkaan yletä.
Käkkäri kiristetty ja maassa rauha?!?
^Shhhh.^ ^Se tuli nyt paikalle, olkaa kaikki ihan normaalisti ja ei sitten yhtään hymyillä..^
Rauha maassa.. =D
Vein tuassa Jätkäsaaren Verkkokauppaan koneeni. Sanovat siellä että 1-2 vk menee, he kyllä sitten ilmottavat.
Pääsin takas Riihimäelle ja siinä kun auton sain talliin, niin tulee tekstiviesti missä lukee, että kone olisi noudettavissa.
Prkl.
Spotalla männy taas wiikot ja tunnit sekaste.
Taas.
/ ja Skirveellä lääkkeiren otto ja ottamatta jättäminen.
Pakko vetää päikkärit ala sohva.. Vähän lefaa taustalle ja päästää varovasti Jaffaa sälekaihtimien välistä, siitä se uni sitten tulee..
PPPP
Turkkuun saakka pääseminen on vain teoriaa.
Yksi retkikunta pääsi aikanaan Paimioon asti, joskus kaheksket luvulla, sanovat.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Turkkuun saakka pääseminen on vain teoriaa.
Yksi retkikunta pääsi aikanaan Paimioon asti, joskus kaheksket luvulla, sanovat.
Nyt jummijammi.. Turkulainen joka on asunut paimiossa kahdeksan vuotta sanoo että kyllä ihminen pääsee turkuun saakka!
Turkkulaista ropakandaa !
Kanta-Soomalaiset veljet elkää uskokko tätä meestä !
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Turkkulaista ropakandaa !
Kanta-Soomalaiset veljet elkää uskokko tätä meestä !
!http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/horizontal/1135220360847.jpeg!
KATSO! TORISTEITA!
Kirjaudu sisään vastataksesi.