PPPP

DarkWarjo
/

Hmm... Mul on subbarin päällä tollanen darth Vader figuuri, joka reagoi liikkeeseen sanomalla jotain sw-laineja... no mää sit menin kopittaa mitsun forzassa ni tää huutaa mulle kajarin päältä "Most impressive!"

savulohi
/

Justiinsa äsken sattu kaupassa semmonen tilanne, että mie ihan oikeasti epäilen että joko näin unta taikka sitten soon ansa. ANSA, sanon.

Maitopurkki ja karkkipussi kädessä jonotin siinä ja kassan väärältä puolelta pamahtaa eteen semmonen n. 170cm/50kg ihana brunette(veikkaan 27-30v.) ja toteaa että "etuilen nyt tähän koska mua vituttaa ja mun pitää saada äkkiä röökiä vaikka en edes polta". Minä siihen, että tervetuloa vaan ja siinä kun muutama sana vaihdettiin ja kassan ohi päästiin niin tyttö sanoi kysyi että poltetaanko röökit, sulla on varmaan tulta(mie ostin röökiä myös siinä hänen perässään).

Kuulemma pesukoneen liitin oli pettäny, kun oli vasta muuttanu ja menny sen tuloletkun kiristämään jonkun (nerokkaan, Lohes huom.)kaverinsa neuvosta käsipelillä kun ei ollu tarpeeksi isoa jakaria.

"Mekko ja kaikki paikat ihan märkänä, mutta onneks sentään ostin päivällä pikkareita kun oon aamulla lähdössä Kokkolaan juhannukseksi ja nyt en ehdi enää pestä pyykkiä ennen sitä." Tässä kohtaa mie aloin jo epäillä ansaa... Aikamme siinä tupakoitiin ja juteltiin, ja minähän tietty kohteliaana Loheksena tarjouduin auttamaan neitoa hädässä notta mie asun kanssa tossa ihan vieressä, pitäskö se käydä laittamassa kuntoon jos haen työkalut kotoa?

"Onko sulla iso jakoavain?" , kysyi hymyillen hän. Nyt mie olin jo ihan varma notta soon ansa, ja sanoin että kyllä pitäis löytyä ihan riittävä. :) Tyttö jatkoi, että tänään ei jaksa eikä ehdi enää pyykkäillä mutta pyysi miun puhelinnumeron ja hälärinkin kivasti pisti kun mulla ei ollu oma luuri mukana.

Puolisen tuntia juteltiin siinä kaupan ovella niitä näitä ja ens viikolla kotiin palattuaan pitäs kuulemma "ottaa iso jakoavain mukaan ja mennä laittamaan putket kuntoon". Kaffet lupas keittää. :D

Semmonen ilmestys puheineen oli tämä nainen notta siinä oli Lohella varomista ettei ala jopo keulimaan liiaksi. Siis se koko episodi oli kuin kohtaus elokuvista joissa ei pitäisi olla juonta. ^If you know what I mean.^

AIVAN VARMANA ON ANSA TÄMÄ! EI TAPAHU TÄMMÖSTÄ! :D

Vähänkö mie oon maailman paras Lohes jos mie oikeesti löyvvän itseni sen -makuu- kylpyhuoneesta ens viikolla.

TehBigBunny
/

!http://4.bp.blogspot.com/_Ff7YU-MXyJo/TCNZJH5CyRI/AAAAAAAAAGw/UuY-W6OkAxk/s1600/wrench.jpg!

hulluseon
/

Ettei nyt ole tämä ansa vain Sfäden palkkaama ja nauraa Lohekselle nurkan takana tämä PitkäJänes.

savulohi
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Ettei nyt ole tämä ansa vain Sfäden palkkaama ja nauraa Lohekselle nurkan takana tämä PitkäJänes.

Aivan varmasti on, sitähän mie oon koko ajan sanonu!

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle savulohi

savulohi wrote:

Aivan varmasti on, sitähän mie oon koko ajan sanonu!

!http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRq6xQQCwer-3dmm8PqjN1x-wkNBq3w4K4tM2_xxF0ORfNPAqCwQA!

TehBigBunny
/

Ookkonää varma notta oli ~170 ettei ollunna 400cm Jänes kesämekossa ?

Painohan män ihan kohilleen.,,

Mace
/

Aikas jännä..

Innolla odotamme kuinka stoori jatkuu ;)

MrD St Jimmy
/

!http://images.cheezburger.com/completestore/2011/6/19/f4474797-946f-4024-8ed2-0f97f15a1777.jpg!

vaiski75
/

Go Lohes go!

Muista jättää vähän järkeä myös sinne yläpäähänkin, jotain vaarallista tuossa nyt haiskahtaa.. Mine en silti miettisi mitään..

vaiski75
/

KÄYTKÖ SÄ USEIN TÄÄLLÄ? HYVÄ MENO VAI MITÄ?

Eikun.. Kauheen tylsää.. Yksin on jättänynnä Sfäden tänne..

Me teen jokaisen profiilin kuopan ja syytän kaikesta Bania!

savulohi
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: Go Lohes go!

Muista jättää vähän järkeä myös sinne yläpäähänkin, jotain vaarallista tuossa nyt haiskahtaa.. Mine en silti miettisi mitään..

Miun odotukset tuon suhteen on pyöreä zirra, ihan siitä syystä että tuommosta ei vaan oikeasti tapahdu kuin korkeintaan baarissa/juhannusjuhlilla. EI tiistai-iltana K-Marketissa.

Laitto se miulle kyllä illalla vielä kivan yön viestin. En vastannu, pidetään jännässä vähän aikaa... ehkä mie tänä iltana vuorostani sitten laitan. :)

TehBigBunny
/

Waikka tua Luanto Äitee tekee kaikkensa notta Piänel Jäneksel™ ei olisi hyvä niin ihan sen kiusiksikin lähren pyärääleen. Vilttu.

Tuuli, 11 m/s ... Heiluttaa käbälää

hulluseon
/

!http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS2nrAHc2tnbMC6dWsGFiHvIYhLLMd6PWJ1rwCBqHG6xTRXbJgE!

Siällä menee, -tukka- korvat putkella.

jimmykojootti
/

Punasilmä kani, koko juhannuksen pani. Muna meni poikki, kotiansa loikki. Pani munaan rasvaa, sekös alkoi kasvaa. Pupun pimppiin liian julma, pupulla on seksipulma. Siispä ei pidä liikaa nussia, mut oikein HYVÄÄ JUSSIA!

TehBigBunny
/

Wetäisin sellaaset eväät naamaan notta napa paukkuu, hyvä kun röyhtäistä ehdin kun mutsi soittaa 'Oletko jo matkalla vai kestääkö vielä ?'

Ihan tyhyjää lyä.

Olin luvannunna mennä rillailemmaan äiteen luakke...

Bad Bani Bad ...

Taijjan ottaa päiccärit.

savulohi
/

" Banin vika ", huokasi Banin mutsi, kun jälleen kerran poikaansa pettyneenä annosteli luomukyyttöä naapuruston kulkukissoille.

TehBigBunny
/ /

Syywlisyys, soon niinkuin Lohes, Skimmy tai Swäwe.

Lainkaan hywä.

-EMM-

TehBigBunny
/

Tutulla olisi auton tarve loman ajaksi ( ainakin pariksi wiikoksi). Kellään mitään ehdoituksia vuokrausesta tai jostain sellaisesta.

Pääkaupunniseuvvulla.

Zolvi
/

Olisko jollain tietoa onko xbox ja ps3 kitarat yhteensopivia keskenään?

savulohi
/

Kaks vaihtoehtoa: pitkä piuha(10m) seinästä modeemiin tai modeemista boxille/koneelle. Onko näistä jompikumpi parempi / onko mtn merkitystä nopeuden kannalta?

Kirjaudu sisään vastataksesi.