PPPP

hulluseon
/

Miksi mulla ei ole ikinä tullut tämä mieleen? On se pelimiäs tämä James.

!http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/pk/doe/mhsk/466447/normal_1074001818.jpg!

jimmykojootti
/

Forza myyty. Horisonnia en osta, boksi myyntiin, hyvästi tämä monivuotinen taival ... Uuden generaation XBOX:ia odotellessa. Foorumilla pysyttelen tämän juobboisan kansan riesaksi

FINBULLET
/

!http://creeper.naurunappula.com/org/dc/0d/dc0d9b4784ef58d1/0/978411.gif!

RauhaMees
/

Olin uppimassa viteoo nii 95% kohalla tuli: 500 internal error.

Ja nyt en pääse ollenkaa sinne.

KKNGS
/

No mulla ainakin toimii just käynnistin koneen

RauhaMees
/

Mulla tulee ku yritän takasin kirjautuu sisään: Pahoittelemme, mutta palvelu ei ole tällä hetkellä käytettävissä. Yritä myöhemmin uudelleen.

Kai se on sitte odoteltava.

KKNGS
/

No se ei johdu tubesta, koska mulla toimii kaikki ihan normaalisti.

RauhaMees
/ /

Nyt se toimii ku meni eka kirjautuu google tilille ja sitte meni vasta youtubeen. Eiku uppimaan uuvvelleen.

// En tiedä mitä tein FRC:lle, mutta etusivulla on joku kysymysmerkki acco.

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle RauhaMees

Rayha300 wrote: Nyt se toimii ku meni eka kirjautuu google tilille ja sitte meni vasta youtubeen. Eiku uppimaan uuvvelleen.

Ensin se rikkoo Juutuupin ja sitten se rikkoo FRC:n.

Ei ole hyvä tämä Räyhis.

KKNGS
/ /

Annoin skimmylle peukun -se vei koko käden- niin tuo peukkujuttu hävis... TANAN RÄYHÄ

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle RauhaMees

Rayha300 wrote: Nyt se toimii ku meni eka kirjautuu google tilille ja sitte meni vasta youtubeen. Eiku uppimaan uuvvelleen.

Särköö FRC:n ja saa letkusta !!!

hulluseon
/

No niin Sfäde ja Lohes. Kumpi se oli ? Ja minä en hyväksy mitään ei kun tuo toinen pakotti vastauksia...

savulohi
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: No niin Sfäde ja Lohes. Kumpi se oli ? Ja minä en hyväksy mitään ei kun tuo toinen pakotti vastauksia...

Sfärski riccoi. Rabuloissaan janotti, sanovat.

TehBigBunny
/

Mie kuulin taas notta oli tämä Slohes männy sinne, humalassa, polskimaan ... oli vähän läikkynyt yli ...

Mudinski
/ /

HALO 4 HALO 4 HALO 4 HALO 4 HALO 4 HALO 4 HALO 4 HALO 4 HALO 4

Mudinski
/

On tää Halo 4 khyl ihan vitun kova peli... Jos Halo 3 oli loistava, niin tämä tuntuu 1h pelaamisen jälkeen vähintään yhtä hyvältä !

Kirjaudu sisään vastataksesi.