PPPP

TehBigBunny
/

Voitit Yoyon, onnittelut !

!http://kotisivu.dnainternet.net/manmaata/Kuvat/yoyo1.jpg!

jasamy
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: A Poliisin huomaan B Kunhan kerkiää

Voitinks mää jotain?

A ei ole itsellänikään mitään havaintoa mihin olen yrittänyt mennä, mutta Hullu tiesi mistä löysin itseni. B: keräilen itseäni ja yritän päästä iltavuoroon.

Oli ihan kiva risteily, mut ei meikäläisen kunto oikein meinaa riittä useamman päivän tenuttamiseen. Olisi varmaan kannattanut nukkuakkin ;-)

hulluseon
/

Ei kun vilttu, mie lupasin notta pysyn piilossa viikon. Hei hei sitten.

Mudinski
/ /

Hejsan ! MInä lopetan Boxilla pelaamisen nyt ja myyn boxini pois ! ^en todellakaan oo lopettamassa enkä omaa boxiani kauppaa^ Eli boxia kaupittelen... Slim konsoli, 250gb kovolla, Takuuta Lokakuu 2012, Ohjain ja HDMI-kaapeli tulisi mukaan...

150€ anybody ?

Latetzki
/

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

FGB Mudi wrote: Hejsan ! MInä lopetan Boxilla pelaamisen nyt ja myyn boxini pois ! ^en todellakaan oo lopettamassa enkä omaa boxiani kauppaa^ Eli boxia kaupittelen... Slim konsoli, 250gb kovolla, Takuuta Lokakuu 2012, Ohjain ja HDMI-kaapeli tulisi mukaan...

150€ anybody ?

Jos nyt tuota huutoani ei ylitetä niin voisin ostaakkin ehkä sitten.

Schimanski76
/

Voe maheton,kun tekisi mieli lähteä tuonne pieneen syyssateeseen kirmaamaan juoksulenkki.Heviä korviin ja hiki pintaan.

Polvi on ihan eri mieltä asiasta. :(

Juo kaffeen ja tekee päätöksen.Luultavasti huonon sellaisen.

Pottae
/ /

Kuhan naurahdin ^..tai oikeastaan nyt vasta naurahdin..^

//Nauran vielä lisää, ehkä vähän jo kippurassa joutuu naureskelemaan.. ///Lisättäköön, että videossa ei ollut mitään vikaaa.

RennSportAMG
/

Huumoria u know?

Mut mitä mieltä videosta sen halusin kuulla.

^btw mist elvetist tiesit ton nime 0.o^

Zolvi
/ /

Kellään mitään hyvää sivua mistä saa kätevästi emolevyjen tarkat tiedot näkyviin?

//ed löysinki jo!

Jupe San
/

^ Hyvän näköstä ajoa ja ihan ok musat, vaikka hieman noita auton ääniä jää kaipaamaan..

RennSportAMG
/

Juu jupe saat tyydytystä sen suhteen parin pv. Pääst ku täs olti mikki pääl ja kaikki.-kiroilut- tuhinat kuulu =/

RennSportAMG
/

Paitewei potta jos oikeen olen ymmärrtänyt ^jos en räyhän syy shh^ niin pelaatko siäki lfs?

Schimanski76
/

YYYH!

Loirin pääjuoni pelattu.Suotana kun mie tykkäsin.

Pitää vissiin hommata se Röckstär-passi,kun siihen tulloo ne kaikki lisäosat.

Pottae
/

Vastauksena käyttäjälle RennSportAMG

Driver181 wrote: Paitewei potta jos oikeen olen ymmärrtänyt ^jos en räyhän syy shh^ niin pelaatko siäki lfs?

En pelaa..

RennSportAMG
/

Kumman huomen ^tai ylihuomen^ väsään.

Yläpeukku: LFS OnBoard Runin äänillä.

alapeukku: LFS Twindrift video (jos löytyy pari)

Huomen ilmestyy mun kannulle tubes sitten

Kirjaudu sisään vastataksesi.