Voitit Yoyon, onnittelut !
!http://kotisivu.dnainternet.net/manmaata/Kuvat/yoyo1.jpg!
Voitit Yoyon, onnittelut !
!http://kotisivu.dnainternet.net/manmaata/Kuvat/yoyo1.jpg!
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: A Poliisin huomaan B Kunhan kerkiää
Voitinks mää jotain?
A ei ole itsellänikään mitään havaintoa mihin olen yrittänyt mennä, mutta Hullu tiesi mistä löysin itseni. B: keräilen itseäni ja yritän päästä iltavuoroon.
Oli ihan kiva risteily, mut ei meikäläisen kunto oikein meinaa riittä useamman päivän tenuttamiseen. Olisi varmaan kannattanut nukkuakkin ;-)
'Takaressu tyhjänä' ^Sanovat^
^Car'Cuun^
Ei kun vilttu, mie lupasin notta pysyn piilossa viikon. Hei hei sitten.
Ei ollut säkki tarpiaksi kiriällä kiinni...
Hejsan ! MInä lopetan Boxilla pelaamisen nyt ja myyn boxini pois ! ^en todellakaan oo lopettamassa enkä omaa boxiani kauppaa^ Eli boxia kaupittelen... Slim konsoli, 250gb kovolla, Takuuta Lokakuu 2012, Ohjain ja HDMI-kaapeli tulisi mukaan...
150€ anybody ?
Vastauksena käyttäjälle Mudinski
FGB Mudi wrote: Hejsan ! MInä lopetan Boxilla pelaamisen nyt ja myyn boxini pois ! ^en todellakaan oo lopettamassa enkä omaa boxiani kauppaa^ Eli boxia kaupittelen... Slim konsoli, 250gb kovolla, Takuuta Lokakuu 2012, Ohjain ja HDMI-kaapeli tulisi mukaan...
150€ anybody ?
Jos nyt tuota huutoani ei ylitetä niin voisin ostaakkin ehkä sitten.
Voe maheton,kun tekisi mieli lähteä tuonne pieneen syyssateeseen kirmaamaan juoksulenkki.Heviä korviin ja hiki pintaan.
Polvi on ihan eri mieltä asiasta. :(
Juo kaffeen ja tekee päätöksen.Luultavasti huonon sellaisen.
Mainostetaa tääläki
Noniin nyt on väsätty video Runista minkä suoritin Team SCS Serverin (oman tiimin servu) radalla.
Skewed Counter Steering..
Vastauksena käyttäjälle Pottae
Pottae wrote: Skewed Counter Steering..
Niiiiiiiin?
Kuhan naurahdin ^..tai oikeastaan nyt vasta naurahdin..^
//Nauran vielä lisää, ehkä vähän jo kippurassa joutuu naureskelemaan.. ///Lisättäköön, että videossa ei ollut mitään vikaaa.
Huumoria u know?
Mut mitä mieltä videosta sen halusin kuulla.
^btw mist elvetist tiesit ton nime 0.o^
Kellään mitään hyvää sivua mistä saa kätevästi emolevyjen tarkat tiedot näkyviin?
//ed löysinki jo!
^ Hyvän näköstä ajoa ja ihan ok musat, vaikka hieman noita auton ääniä jää kaipaamaan..
Juu jupe saat tyydytystä sen suhteen parin pv. Pääst ku täs olti mikki pääl ja kaikki.-kiroilut- tuhinat kuulu =/
Ollaan ajettu luisua kyseisen tiimin jäsenten kanssa..
Milläs nimel ajelet?
/@pottae ei ole minun keksimä ^lucky^
Katokku pestää kaekki =p
Paitewei potta jos oikeen olen ymmärrtänyt ^jos en räyhän syy shh^ niin pelaatko siäki lfs?
YYYH!
Loirin pääjuoni pelattu.Suotana kun mie tykkäsin.
Pitää vissiin hommata se Röckstär-passi,kun siihen tulloo ne kaikki lisäosat.
Vastauksena käyttäjälle RennSportAMG
Driver181 wrote: Paitewei potta jos oikeen olen ymmärrtänyt ^jos en räyhän syy shh^ niin pelaatko siäki lfs?
En pelaa..
^meh lovez räyhä information^
Kumman huomen ^tai ylihuomen^ väsään.
Yläpeukku: LFS OnBoard Runin äänillä.
alapeukku: LFS Twindrift video (jos löytyy pari)
Huomen ilmestyy mun kannulle tubes sitten
Kirjaudu sisään vastataksesi.