Olitte sitten todistettavasti taas kännäämässä.(Juobot) Tais oikeesti olla hyvä reissu teil kolmella. Terv .VIHREE
PPPP
Jumalauta! Miks mä en ollu siellä? (eipä tullu mieleen hakea)
Kuule Jänessss! Sie voitit, mikset sie ottanu peliä? ^Raapii päätänsä kovasti^
Ei ole Jänes mikää hätähousu.
Mulla on toinen modattu boksi ja 'pikkuhäissä' ajattelin notta pelaan sillä kunnes saan kaupasta, maksetun, pelin käteen. ^Nyt ei vaan uusimmat pelit toimi ... BECAUSE 400cm^
Ahaajaahanskaskasvainiin. Noh, virheitä teemme kaikki. ^-Paitti Sfäde-^
Hymyä huuleen tänään voisi olla keksiviikkokin !
!http://laughterstrengthfood.com/wp-content/uploads/2011/04/cookie-1024x768.jpg!
Sfäiski on ihqu! <3
Jonkun verran rupes naurattaa Jänön haastattelu :D Jäätävät tuijotukset :D
Siitä oli, ehkä onneksi, jätetty aika paljon pois :D
Jätti kyllä koko ohjelma nyt tosi epämääräisen kuvan FRC:n käyttäjistä...Hehehehehe..
VÄISTÄKÄÄÄ ..kun mie alan paistaa voffeleita.
Opel on tosimiehen kärry =D
^olen paska en liiku^
Mistä sais halvalla 12kk Live aikaa?
http://xboxliveuk76.com/ tuolta olen saannut aina liveajat / koodit nopeasti ja edullisesti.
Jos uudella kovolla "recoveraan" vanhan accountin uudelle kovolle, sujuuko se ilman ongelmia? Eli mua ei haittaa jos vanhalle kovolle jää demot ja arcade pelit.. nehä saa ladattua ilman ongelmia uusiksi, kun eikö ne ole accounttiin sidoksissa? ja tosiaan, tuomon ohjeiden mukaisesti peli tallenukset siirtyy muistitikulla ;)
Kyllä. Ei pitäs olla mitään ongelmia niitten kaa, eli pitäs saaha ladattua arcadepelit uudestaan.
Tänään ei niiq urheilla ollenkaan.Se on Niiiin Lääst Siison.
VÄISTÄKÄÄ KU MIE RYYPPÄÄN!!!
Teoriassa kannatan tätä Sviiksimiehen toimintaa.
Teoriassa.
Itse aion hoitaa puuduttamisen Buranalla ja Mobilatilla.
^Ehkä Jokkiksen jälkeen ohut konjamiini.^
Tossa tunnin päästä syömään ylä-asteen luokkalaisten kanssa ja siitä sit ryppäämään saman porukan kaa... Mitähän tästäkin tulee?...
Vastauksena käyttäjälle RennSportAMG
Driver181 wrote: Tulkaa Puhumaan shaibaa
Servername: ForzaRacingClub
username: Oma gamertagisi
Olid siellä ja hedi kadosit nägöjää. Tosin ite olin kokoajan pelaamassa Company of Heroesia. Villekin tuli tänne.
Kirjaudu sisään vastataksesi.