PPPP

TehBigBunny
/

Naamat näyttävän sen sijaan Sfädeltä onnistuvan, jälleen kerran. Se Parempi Jänes taas epäonnistui pahemman kerran.

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Naamat näyttävän sen sijaan Sfädeltä onnistuvan, jälleen kerran. Se Parempi Jänes taas epäonnistui pahemman kerran.

Olenko muuten ikinä sanonut, että rakastan sinua juuri tuollaisena..

^Tshihihihi..^

Finski fani
/

Ostin nyt ton Forssa-ratin, niin se falskaa hiukan, niin osaako joku sano kuinka saisin sen kireämmälle, tjtn? Täällähän oli näitä modaajia...

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Ostin nyt ton Forssa-ratin, niin se falskaa hiukan, niin osaako joku sano kuinka saisin sen kireämmälle, tjtn? Täällähän oli näitä modaajia...

"Eissin modauskorneri" tai joku sellainen on jossain.Siellä oli tarinaa.

Pottae
/

Herranjumala sentään! Kuka tähän aikaan herää?!?!1

TehBigBunny
/ /

Millaista evästä sitä laittaisi Classic Nürburgring 1000km kisaan ..

/ Lähinnä viinaksia (konjamiini) pitää ottaa jottei tule liikaa extra stoppeja. Vähän suolapähkinöitä kaveriksi. Sitten a) pizzan tilaus -b) omat herkut.-

Pizza sliceiksi niin on helppo mussuttaa. Tämä oli helppo päätös.

Konjamiinia, apaut pullollinen Kaffea termariin. Mäyris soffalle, ihan vaan seuraksi.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Millaista evästä sitä laittaisi Classic Nürburgring 1000km kisaan ..

/ Lähinnä viinaksia (konjamiini) pitää ottaa jottei tule liikaa extra stoppeja. Vähän suolapähkinöitä kaveriksi. Sitten a) pizzan tilaus -b) omat herkut.-

Pizza sliceiksi niin on helppo mussuttaa. Tämä oli helppo päätös.

Mä suunnittelin riisiä ja kanaa ennen kisaa, jossai välissä kisaa saatan huudella tarjoilijan keitteleen kahvia ja kisan ajaksi varattu juustosuikeroita ja nesteytyksessä käyttelen luultavasti raakaa mansikka&mustikka mehua.

Näillä mennään.

TehBigBunny
/

'Huomasin, millainen jengi niitä koruja rupesi kantamaan. Yltiöisänmaallisuus on kusipäiden hommia, ei minun. Olen perus suomalainen, mutta en perussuomalainen'

Popedan Pate Mustajärvi ei käytä leijonakoruja, Seura 42/2011

DarkWarjo
/ /

Heeeeei! meikä löys Tuning mänille ja muille hondafaneille pari halpaa TOSI matalaa hondaa:

!http://www.themotorreport.com.au/wp-content/uploads/2008/09/car-crushing-3.jpg!

// ja kuvassa myös perus honda"mies" ;)

TehBigBunny
/

Tunti kuntopyörällä, suihku, päikkärit, pizzan tilaus, FRC:n El Classico ☑

teemu1337
/

Kisastudio valmiina täällä kotikolossa. Nyt sormet ristiin, että saadaan SierraMiäs mahtumaan mukaan.

Juomat kylmässä ☑

MrD St Jimmy
/

Toivottavasti mun vasen jalka toimii meinaan akillesjänne hitusen turvonnut.

RennSportAMG
/

Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy

MrD St Jimmy wrote: Toivottavasti mun vasen jalka toimii meinaan akillesjänne hitusen turvonnut.

Mulle jalan lihaksissa 15cm verenpurkauma.... =D

Paranemisia

Tuomo33
/

Poistui hetki sitten, nelipyöäräisen potan, ja jupen kyydistä..

Hiano päivä oli, ja selvittiin iliman sairaala reissua.

FIN xxDRIFTERxx
/

Mitäs helvettiä. Kuulin tasan päivälleen 2 vuotta sitten yhen biisin voicelta ja latasin sen kännykkään samana päivänä. En ole ikinä kuullut että kyseinen biisi tulee televisiosta tai radiosta. Nyt avasin Voicen niin siellähän se soi..

Pottae
/ /

Ääni meni ja flunssa puskee läpi. Kiva reissu oli silti, kiitokset Jupettimelle ja Tuomolle seurasta ja tietysti kiitokset Kimmolle loistavasta tapahtumasta. Håmå-Chaser kuskit tartutti minnuun takapotkuluisupulkka-kuumeen.

..kuvia ja videoo tulee joskus.

sjamy
/

Sain kammettua boxin luukun auki, ja lähti ihan käyntiinkin! Yksikseen vetelen forza kolmosta.. helvetti kun ilman liveaikaa ei pääse edes partyyn, olisin menny hölöttään nyrrekisaan..

Ensviikolla pääsen testaamaan vähän kalliimpaa pärrää, jänskättää c(:

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle sjamy

sjamy wrote: helvetti kun ilman liveaikaa ei pääse edes partyyn, olisin menny hölöttään nyrrekisaan..

Myö ollaa keimtsätissä. : D

Kirjaudu sisään vastataksesi.