PPPP

Tuomo33
/

Ulkona tuulee perkullesti, ja vetäkin tulee saaavistakaatamalla.. Eikä edes väsytä..

Zolvi
/

Voi perkle ku voi väsyttää. Tänään tilaamaan uus sänky ku entinen on [s]nussit..[/s] nukuttu pilalle.

warcryFIN
/

Veroja piti tulla takasin 600... tulikin 1200 :D Tuplasti olivat minulle rahat tulleet tilille. Oikeudellinen sekoittuminen tapahtunut, rahat eivät enää yksilöitävissä.. meneeköhän tämä selitys Nordealle läpi? Ei tarvitse minun puolesta vaivautua pankin noita takaisinnostamaan...

villek00
/ /

Vastauksena käyttäjälle warcryFIN

warcryFIN wrote: Veroja piti tulla takasin 600... tulikin 1200 :D Tuplasti olivat minulle rahat tulleet tilille. Oikeudellinen sekoittuminen tapahtunut, rahat eivät enää yksilöitävissä.. meneeköhän tämä selitys Nordealle läpi? Ei tarvitse minun puolesta vaivautua pankin noita takaisinnostamaan...

Että näin

Omassa pankissa lukee:

Häiriötiedote Saapuvien maksujen tileille kirjautumisessa on tällä hetkellä viivettä. Pahoittelemme häiriötä.

Exami
/

Vastauksena käyttäjälle warcryFIN

warcryFIN wrote: Veroja piti tulla takasin 600... tulikin 1200 :D Tuplasti olivat minulle rahat tulleet tilille. Oikeudellinen sekoittuminen tapahtunut, rahat eivät enää yksilöitävissä.. meneeköhän tämä selitys Nordealle läpi? Ei tarvitse minun puolesta vaivautua pankin noita takaisinnostamaan...

mulle tuli näin ja tuli viellä aivan oikein: 1 400

TehBigBunny
/

Aamulla huamasin notta kahvimitta on rikki ainaskin pualet puruista meni pöydälle.

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Aamulla huamasin notta kahvimitta on rikki ainaskin pualet puruista meni pöydälle.

Kukaan mitään mittaa käytä. Käsivaralla ja hyvää tulee. Ainoo on, jos pistää liian vähän, joten yleensä pistän aika reilusti. Mitä vahvempaa, sen parempaa.

TehBigBunny
/

Sfitsiä rapulasta koitin viäntää ...

Ja mitalla sitä kahvia ... mitataan. JUMAAAALAAAUTA !

vaiski75
/

Onko vessanpytty nyt mun tosiystävä? Olen halannut sitä nyt "ainaskin" 20 kertaa ja taidan vielä käydä kohta uudestaan..

Hyvät Bileet oli Banilla..

TehBigBunny
/ /

Muita TEH FRC TEH CARD GAME:n erikoiskortteja; Kaijasen Houssut (Kaijanen joutuu jättämään vuoron välistä), Hulli ( Joudut heittämään naposteltavat pois), Sfäde ( menetät vuoron kun joudut hakemaan tikkaat), Trolli ( suurin osa pelaajista menettää vuoron ja mesoavat Trolli-kortille), Konjamiini ( pysäytää Jäneksen 1-4 kierrokseksi)

Latetzki
/

Vastauksena käyttäjälle villek00

villek00 wrote: Kohta pitänee lähteä lentokenttää kohti. Appivanhemmat tulevat takaisin etelästä

Tattista kun jaoit, mielenkiintoinen saitti. Enpä olis uskonu että noin paljon lentelee samaan aikaan.

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle villek00

villek00 wrote: Kohta pitänee lähteä lentokenttää kohti. Appivanhemmat tulevat takaisin etelästä

Aina kun oon tädin luona Vantaalla Myyrmäessä ja jos on tylsää niin meen parvekkeelle kannettavan kans ja katon noita koneita tuolta sivulta ja katon että kohta tuolta nousee kone ku sieltä parvekkeelt näkee hyvi lentävii koneita jotka nousee/laskee Helsinki-Vantaalta.

Finski fani
/

Tietääkös kukaan mistä vois nähä sen tän illan nyrkkeilyottelun? Netistä siis. Ja ilimatteeks... =)

Finski fani
/

Kiitosta Skimmy ja Jänes. Saman sivun linkkasitte. =) Harmi vain notta netti ei jaksa pyörittää niitä. =(

FRC:en voi aina luottaa. =)

TehBigBunny
/

Nyt alkaa jonkun Boswellin matsi.

Ei voi olla niin heicco netti notta ei toimisi toi ...

hulluseon
/

Tipahti kun cacca ruccasesta. Amin oli oikeessa. Olis pitänä keskeyttää kun Boswellin silmät alko pyöriä kun hetelmäpelin rullat.

Kirjaudu sisään vastataksesi.